• Als ik beroemde mensen zonder make-up zie, voel ik me echt goed. Omdat je dan ziet hoe ze werkelijk zijn, zonder al die photoshop en make-up, en dan merk je dat ze ook maar mensen zijn zoals jij en ik. Voelen jullie je daardoor ook soms goed of ben ik de enigste? haha



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Sting schreef:
    (...)
    Er zijn ook genoeg sterren die die 'make-up' troep niet nodig hebben hoor. Het is gewoon dat ze dan nóg mooier zijn, omdat je met make-up de mooie kanten van het gezicht benadrukt.


    En dit is óók Mila Kunis zonder make up, de foto in de beginpost is gewoon oncharmant.


    Maar ik ben er zeker van dat er minder mannen naar haar zullen kijken als ze zo is dan geschminkt..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    (...)

    Maar ik ben er zeker van dat er minder mannen naar haar zullen kijken als ze zo is dan geschminkt..

    Als ze andere kleding aanheeft en haar haar wat mooier doet maakt make up niet uit lijkt mij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Als ze andere kleding aanheeft en haar haar wat mooier doet maakt make up niet uit lijkt mij.


    Mijn vriend is er een voorbeeld van.. Hij vindt haar mooi als ze gefotoshoped is enal, maar anders vindt hij haar niet mooi.. Maar mijn vriend is wel een apart geval, haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Neuh. Ik zie niet in waarom ik me daardoor goed zou voelen. :W En ik vind Mila Kunis ook gewoon mooi zonder make-up.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Mijn vriend is er een voorbeeld van.. Hij vindt haar mooi als ze gefotoshoped is enal, maar anders vindt hij haar niet mooi.. Maar mijn vriend is wel een apart geval, haha

    Hoe kan hij dan zien of een foto is gefotoshopped? :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Hoe kan hij dan zien of een foto is gefotoshopped? :')


    Foto's uit magazines zijn niet gefotoshopped zeker?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Dan voel ik mij wel iets beter. Maar ik vraag mij dan ook af hoe lang ze in de badkamer staan of op een stoel moeten zitten om er zo mooi uit te zien.


    Physics is awesome

    Sting schreef:
    (...)
    Er zijn ook genoeg sterren die die 'make-up' troep niet nodig hebben hoor. Het is gewoon dat ze dan nóg mooier zijn, omdat je met make-up de mooie kanten van het gezicht benadrukt.


    En dit is óók Mila Kunis zonder make up, de foto in de beginpost is gewoon oncharmant.


    Ja, dat is ook zo. Ik vind Mila op die foto mooier dan met alle lagen op haar gezicht. Niet dat ze met níet mooi is, maar ze is échter op deze foto.


    You are beautiful, you are love.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Foto's uit magazines zijn niet gefotoshopped zeker?

    Foto's van de rode loper meestal niet, of foto's die 'op straat' genomen zijn. Professionele shoots over het algemeen wel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cupidity schreef:
    (...)

    Mijn vriend is er een voorbeeld van.. Hij vindt haar mooi als ze gefotoshoped is enal, maar anders vindt hij haar niet mooi.. Maar mijn vriend is wel een apart geval, haha

    Daar is mijn vriend het tegenovergestelde van. Hij had het pas over Yolanthe, en hoe lelijk hij haar nu vond terwijl hij haar eerst, toen ze bij BNN werkte en er veel natuurlijker uit zag, een stuk mooier vond.



    ars moriendi

    Sting schreef:
    (...)
    Er zijn ook genoeg sterren die die 'make-up' troep niet nodig hebben hoor. Het is gewoon dat ze dan nóg mooier zijn, omdat je met make-up de mooie kanten van het gezicht benadrukt.


    En dit is óók Mila Kunis zonder make up, de foto in de beginpost is gewoon oncharmant.


    Dit inderdaad. Je kunt van iedereen een oncharmante foto nemen en zeggen dat het komt omdat ze geen make-up op hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Slither schreef:
    (...)

    True that. Al dat neppe gedoe.


    26 - 02 - '16

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Daar is mijn vriend het tegenovergestelde van. Hij had het pas over Yolanthe, en hoe lelijk hij haar nu vond terwijl hij haar eerst, toen ze bij BNN werkte en er veel natuurlijker uit zag, een stuk mooier vond.




    Ik vind haar sowieso niets. Haha


    Maar Mila vind ik wel mee vallen hoor. Het is gewoon een oncharmante foto.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Ik vind haar sowieso niets. Haha


    Maar Mila vind ik wel mee vallen hoor. Het is gewoon een oncharmante foto.

    True that. Ik vind haar ook een feeks. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Daar is mijn vriend het tegenovergestelde van. Hij had het pas over Yolanthe, en hoe lelijk hij haar nu vond terwijl hij haar eerst, toen ze bij BNN werkte en er veel natuurlijker uit zag, een stuk mooier vond.



    Ik vind dat mens sowieso niets, maar ik vind de tweede foto toch véél mooier.

    En ik doe nooit make-up op, terwijl meer dan de helft van de meiden in mijn klas dat wel doet.
    Zo voorkom ik ook de dingen als dat mensjes je helemaal mooi vinden en als ze je dan zonder make-up zien ze echt zijn van "Ahw, shit."
    Nu weet iedereen ook wie ik echt ben, in plaats van als ik allemaal lagen op m'n gezicht smeer.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 21:23 ]