• Leden:
    Sarah - Micat - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Gabriche - is 18 en wordt 19 op 9 december, Belg
    Xanthe - IanOshea - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Colfer - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele - Mirana - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg
    Fren - Clock - is 12 en wordt 13 op 9 januari, Belg

    Lisette - Insidiae - is 15 en wordt 16 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - Dinaggo - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Howell - is 18 en wordt 19 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Nikolajevna - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - ColoredPaws - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Addlestone - is 17 en wordt 18 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Scuttle - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Kairi - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - OfTheLake - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Madhouse - is 16 en wordt 17 op 9 november, Nederlander

    Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

    Rode permanente leden zijn awesome sinds 100< topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10< topics.

    Alle plaatjes, zodat iedereen blij is:



    MENSEN, HET IS KERSTVAKANTIE



    En lieve kindertjes, onthoud:



    Wat een weer is het buiten:





    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2012 - 15:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dinaggo schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA. DOEN ZE DAT SERIEUS? OH MY GOD.
    Blijkbaar


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    En toen was het stil...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    It seriously happened.


    Printscreen van mijn timeline. En zoiets kan ik echt niet faken.
    Klik op het plaatje, dan wordt ie groter c:


    Ik had over Degrassi, dummie, dat ze je tweeten geloof ik wel. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Ik had over Degrassi, dummie, dat ze je tweeten geloof ik wel. xd

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH.
    Wauw, goeiemorgen Mara...
    Ik snap hem weer c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    En toen was het stil...
    Bob was alleen in de straat. Toen zag hij de Kerstman, omdat hij de Kerstman ontdekt had vermoorde die hem. Bob ouders Jos Berta waren aan het rouwen en besloten wraak te nemen op de Kerstman. Ze gingen naar de noordpool opzoek naar de moordenaar van hun zoon. Na uren reizen kwamen ze bij het huis van de Kerstman. Er lagen overal pakjes die nooit bezorgt waren allemaal door Bob. De ouders voelde zich niet meer slecht om de dood van hun zoon en besloten om de andere kinderen hun cadeautjes te geven en Kerstmis te redden.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Micat schreef:
    (...)Bob was alleen in de straat. Toen zag hij de Kerstman, omdat hij de Kerstman ontdekt had vermoorde die hem. Bob ouders Jos Berta waren aan het rouwen en besloten wraak te nemen op de Kerstman. Ze gingen naar de noordpool opzoek naar de moordenaar van hun zoon. Na uren reizen kwamen ze bij het huis van de Kerstman. Er lagen overal pakjes die nooit bezorgt waren allemaal door Bob. De ouders voelde zich niet meer slecht om de dood van hun zoon en besloten om de andere kinderen hun cadeautjes te geven en Kerstmis te redden.

    What tha bloody hell?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    ik ga Rummikubben met Mama! :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    WearyEyed schreef:
    (...)
    What tha bloody hell?
    Een beetje gebaseerd op dit:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    WearyEyed schreef:
    (...)
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH.
    Wauw, goeiemorgen Mara...
    Ik snap hem weer c:


    Dan is het goed. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Dan is het goed. c:

    Yay.
    Ik heb zojuist het vriendje(Kars) van die oude vriendin van mij waardig gekeurd.
    Kars heeft haar ex namelijk geslagen toen hij vreemdgegaan was (toen die ex en die vriendin van mij nog iets hadden).
    En dat ik Kars nu dus mag is omdat mijn eerste vraag was toen ze zei dat haar ex vreemdgegaan was 'Heb je hem wel in z'n gezicht geslagen?' was. En toen zei ze dat die Kars dat dus wel had gedaan, dus nu mag ik hem (heb die knakker nooit gezien, maar oke. Hij heeft mijn goedkeuring C: )


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Yay.
    Ik heb zojuist het vriendje(Kars) van die oude vriendin van mij waardig gekeurd.
    Kars heeft haar ex namelijk geslagen toen hij vreemdgegaan was (toen die ex en die vriendin van mij nog iets hadden).
    En dat ik Kars nu dus mag is omdat mijn eerste vraag was toen ze zei dat haar ex vreemdgegaan was 'Heb je hem wel in z'n gezicht geslagen?' was. En toen zei ze dat die Kars dat dus wel had gedaan, dus nu mag ik hem (heb die knakker nooit gezien, maar oke. Hij heeft mijn goedkeuring C: )


    Hahaha, dat word het misschien eens tijd voor een eerste ontmoeting. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Hahaha, dat word het misschien eens tijd voor een eerste ontmoeting. :'D

    Tja, waarschijnlijk eerst even een herontmoeting tussen die vriendin en mij, want ik heb haar al bijna een jaar niet meer gezien...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Tja, waarschijnlijk eerst even een herontmoeting tussen die vriendin en mij, want ik heb haar al bijna een jaar niet meer gezien...


    Dat lijkt me ook wel een verstandig idee, ja...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Dat lijkt me ook wel een verstandig idee, ja...

    Uhu. I know.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Okay, ik ga even een lulverhaal houden. Mijn theorie waarom het tussen die vriendin (Maaike) en mij redelijk verwaterd is:
    Maaike en ik waren op de basisschool practisch zussen. Altijd bij elkaar, zelfs de docenten haalden onze namen door elkaar (Maaike is blond...)
    Nou sloeg ik groep vijf over, wat er uiteindelijk voor zorgde dat ik een jaar eerder naar de middelbare school ging. Ik ging naar een totaal andere school dan Maaike een jaar later heen ging, dus die zag ik niet meer op school, wat op de basisschool wel altijd het geval was.
    Nu zag ik haar nog wel op ons jaarlijkse zeilkamp. Elke zomervakantie gingen we samen (ook met haar zusje, en de eerste drie jaar ook met mijn broer) een week lang op zeilkamp. Nu was het laatste jaar echt een hel voor mij. Waren we namelijk met z'n tweeën, dan was het ontzettend gezellig, maar zodra onze tuttebellen-kamergenootjes erbij waren, irriteerde ik me mateloos aan Maaike, ik voelde me dus gewoon behoorlijk verraden door het meisje dat ik jarenlang heb gezien als mijn beste vriendin.
    Nu is mijn theorie dat ze veranderd is door haar middelbare school. Het (enige) voordeel van mijn school is dat je je er gewoon jezelf kunt zijn, en alsnog vrienden kunt hebben. Je wordt wel geaccepteerd, zonder 15 lagen make-up te hoeven dragen. Nu is dat op haar school niet, dus ik denk dat ze op haar school gewoon een grote bitch is geworden met 15 lagen make-up (als ik haar zie heeft ze ook altijd gigantisch veel make-up op), om erbij te horen. Maar als ze met mij alleen is, is ze gewoon het meisje dat ik ken sinds groep 1, maar als er een andere tuttebel bij is, dat ze dan vanzelf (of onbewust) verandert in de bitch-versie van zichzelf. En omdat ik op haar school er echt niet bij zou kunnen horen, ze ook bitchy tegen mij doet.
    Dus ik denk dat het hierom mis is gegaan. Na dat laatste zeilkamp anderhalfjaar geleden heb ik haar nog een keertje gezien, en toen was ze gewoon de Maaike die ik al die jaren gekend heb, want toen waren we bij haar thuis, met haar kleine zusje. Maar het is voor mij gewoon moeilijk om die bitchy-Maaike te vergeten, dus das kut.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!