• Ik wist even niet goed hoe ik dit topic anders moest noemen...
    In het vorige design hadden we bij de gedichten een uitschuifmenu'tje met alle gedichten van die persoon, zodat er makkelijk tussen de gedichten gescrollt kon worden. In het nieuwe design zie ik zoiets niet terug. Het enige wat vindbaar is is aan de zijkant een lijstje met 5 gedichten, maar ik heb er wel meer dan 5 geüpload. Ik zou het handig vinden als er weer zo'n menu'tje kan komen. Ik denk dan aan een vormgeving als de lijst met hoofdstukken bij een story, gewoon rechtsbovenin een balkje, als je daar op klikt komen alle hoofdstukken te staan...

    Hetzelfde zou ik wel willen zien voor stories, als dat mogelijk is, om zo makkelijk tussen alle stories van de gebruiker te kunnen scrollen.


    Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!


    Irresistable...

    Het was me nog niet eens opgevallen dat dat weg was bij de gedichten, maar het zou inderdaad wel erg handig zijn als er weer zo'n menu kwam. Voor stories lijkt het me eigenlijk wat minder nodig, maar het is nou ook niet echt zo dat ik een logisch tegenargument zou kunnen verzinnen, dus waarom eigenlijk ook niet? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan