• Vijf meiden hebben ongeveer een jaar geleden mee gedaan aan het welbegeerde x-factor, 3 meiden zitten daarvan samen in een band, de andere 2 zijn solo’s. Deze vijf meiden worden uitgenodigd door One Direction om met ze mee te gaan op een soort vakantie, in een afgelegen bos, niemand kent elkaar, hoe zal dit allemaal aflopen? Komen er juist liefdesrelaties, of meer haatrelaties?

    Boys:
    - Harry Edward Styles - 230710
    - Louis William Tomlinson - Dinaggo
    - Liam James Payne - Exposure
    - Zayn Jawaad Malik - Styles
    - Niall James Horan - xTomlinster

    Girls:
    3 voor de band, wel allemaal uit hetzelfde land natuurlijk:
    - Meara Abbey Jones - Mallory
    - Aroa Elisa Fisher - Lifeisajoke
    - Yaelle Aymée Parker - Arriver
    En 2 solo's, moeten verschillende landen zijn:
    - Olivia Grace Foster - Madhouse
    - Camil Ameleigh Aguann - Purrfect

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Afkomst:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg)
    Extra:

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Madhouse en Dinaggo openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 22:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volledige naam: Camil Ameleigh Aguann
    Bijnaam: Cam
    Afkomst: Spanje
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Camil heeft een hekel aan haar naam, daarom wilt ze graag Ameleigh of Cam genoemd worden. Camil is een heel aardig meisje en is ook heel netjes. Alleen ze heeft zo ook haar minpunten. Ze wordt snel kwaad, en voelt zich vaak uitgedaagd om te vechten. Ze is dan wel sterk, maar je kan haar makkelijk uitschakelen. Camil weet dat ze goed kan zingen, maar zegt daar niks over. Ze vindt het gewoon leuk om te zingen. Ook kan Camil erg goed piano spelen. Ze is altijd wel vrolijk en als ze een keer chagrijnig is, dan blijft ze stil op de achtergrond.
    Uiterlijk:



    Extra: Camil rookt.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 18:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I want Zayn ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het meisje.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oké, ik zit nu op mijn iPad, dus die rol invullen wordt moeilijk. Ik zal kijken wanneer ik op de pc kan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rol:the bad boy
    Volledige naam:Zayn jawaad Malik
    Bijnaam:Dj Malik
    Afkomst:half Brits, half Pakistaans
    Leeftijd:19
    Innerlijk:Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Hij is erg gesteld op zijn rust en zijn uiterlijk. hij is namelijk enorm ijdel maar toch ook wel onzeker.
    Uiterlijk:



    Extra:/


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Louis Tomlinson.
    Volledige naam: Louis William Tomlinson.
    Bijnaam: Lou, Loubear, Boobear.
    Afkomst: Brits.
    Leeftijd: Twintig.
    Innerlijk: Louis is een vrolijke jongen, die graag van grapjes maken houd. Vaak is hij ook vrij aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje klunzige, manier. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen. Alleen van bepaalde personen kan hij het hebben. Louis is ook vrij nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogt van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren.
    Uiterlijk:


    Extra: -


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Damn, sexy gif.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    Damn, sexy gif.


    Lou is sexy. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Niall Horan
    Volledige naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler, Leprechaun
    Afkomst: Iers
    Leeftijd: Negentien
    Innerlijk: Niall is altijd een erg vrolijke jongen en lacht altijd. Nooit zal hij eens serieus zijn als het niet nodig is. Hij zal zijn vrienden altijd verdedigen en onschuldige mensen helpen, als hij ziet dat er wat mis is. Niall weet wanneer hij rustig moet zijn en dat zal hij dan ook wel zijn. Hij is heel erg lief en zal nooit gemene opmerkingen maken, wel grapjes, maar lieve. Niall heeft graag mensen om zich heen. Hij kan zich prima alleen vermaken, maar hij is liever met een paar mensen dan alleen. Niall is ook een verlegen jongen die nogal snel bloost en niet zo snel het woord uit zichzelf neemt. Als hij je langer kent, zal hij dat wel doen, maar anders geef je hem best eens een stootje zodat hij begint te praten. Velen mensen vinden hem meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld van hem. Hij is niet zo stil als dat hij soms lijkt in het begin. Niall durft niet goed op meisjes afstappen als hij wat in ze ziet, hij heeft liever hulp van iemand. Verder houdt hij niet van mensen die anderen uitschelden of meteen 'BOE' roepen voor een kleinigheid. Zelf zou hij zoiets voor de grap doen, maar nooit menen. Vergissen is menselijk, vindt hij.
    Uiterlijk:


    Extra:-


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wilt echt niemand Liam? ):


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil wel, maar ik ben vanaf de 27ste tot de 4 op vakantie en heb daar geen wifi.:3
    Ik weet niet of het dan zo slim is.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Rol: 1 van de band-meisjes.
    Volledige naam: Aroa Elisa Fisher.
    Bijnaam: Ellie.
    Afkomst: Brits. Ik weet niet wat de afkomst is van de andere meisjes ...
    Leeftijd: 18 jarig.
    Innerlijk: In de Rpg te zien.
    Uiterlijk:



    Extra: /

    Zo, Camil is Spaans.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kan ik Liam reserveren? 8)

    JEEY


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."