• Hallooooo. (:

    Sorry er zijn al best wel wat topics over een kerstgala, maar ik heb dat dus vanavond en ik weet absoluut niet hoe ik mijn haar moet doen. Ik kan het krullen, stijlesn, op van allerlei soorten manieren vlechten, op steken. Ik vind het allemaal leuk om te doen, vandaar dat ik het mezelf ook aan heb geleerd.(: Dus kunnen jullie me helpen door misschien een foto te plaatsen van iets wat jij echt super mooi vind? Hier is een foto van hoe mijn haar nu is, ik ben de rechtse met de donkere trui aan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb geen idee wat je moet doen, maar ik vind het echt cool als je zo'n dingen kunt doen ;p Als ik een vlecht probeer te maken dan mislukt die al ;s

    Ik liet mijn haar gewoon nonchalant hangen (:`
    Mijn haar lijkt trouwens best wel op dat van jouw..

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:14 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik had gister ook kerstgala en wist ook echt niet wat ik met mijn haar moest doen. Uiteindelijk maakte een vriendin een vissengraatvlecht, die ik trouwens na een uurtje er alweer uithaalde omdat er teveel plukken los gingen.
    Waar ik me trouwens ontzettend aan erger, is dat op feesten waar veel mensen zijn en het heel warm is, je haar zo gaat pluizen. Ik kan mijn haar nooit lang los houden, want na een tijdje is het echt niet mooi meer door al dat gepluis.


    i put the fun in funeral

    Youtube kan je helpen ;p

    ABO en mijn topics.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.