• Ik heb voor mijn story Obliviate een soort promotiefilmpje gemaakt dat rond het thema van het verhaal draait, namelijk het pure kwaad en waar het vandaan komt.
    Ik had graag enkele meningen gehoord, dus ik zet het hier even zodat jullie het even kunnen bekijken.


    If I were once a planet, you were the axis

    Maeva schreef:
    Ahw, tis schon ze, ksin vré trots opje.
    En dat was mijn poging tot het West-Vlaams.

    Er zit gelijk een Oost-Vlaams tikje aan. Mag ik?
    Ah, ti schone wi. Kzien vré fier op joen/jen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:59 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Het ziet er echt heel gaaf uit! :9~ Ik heb alleen één klein vraagje. Waar haal je de beelden vandaan? >< Het lijkt me namelijk erg leuk om zelf ook eens een soort trailer in elkaar te zetten, maar ik kom nooit aan de beelden die ik wil hebben. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het ziet er echt heel gaaf uit! :9~ Ik heb alleen één klein vraagje. Waar haal je de beelden vandaan? >< Het lijkt me namelijk erg leuk om zelf ook eens een soort trailer in elkaar te zetten, maar ik kom nooit aan de beelden die ik wil hebben. (no_chears)

    Eeehhhm. Even kijken.
    Are You Happy Now - Megan & Liz
    Navigate - Crystalyne
    Wasting Away - Tonight Alive
    Tanner Hall trailer
    En een aflevering van The Vampire Diaries.
    Ik download eigenlijk altijd video's (in HD) die ik bruikbaar vind en als ik dan eens een filmpje maak, bekijk ik de video's die van toepassing kunnen zijn.


    If I were once a planet, you were the axis