Machelien schreef:
Het blijkt nu, dat Selena en Niall samen gespot zijn enz. Tenminste ik zag het filmpje van Hollywrire Tv, en ik weet niet of ik het moet geloven. Dit is het filmpje; klikerde klik
Zelf denk ik eerder dat Selena Niall gebruikt om nog populairder te worden, net zoals Justin Bieber.
Wat vinden jullie er van - als het waar is?
Selena Gomez en Niall Horan?
:|
Selena heeft toch met Justin Bieber? of is het alweeer uit? Niall pas niet bij Selena wel zijn ze allebei cute, maar Justin past meer bij haar. En Niall is een Belieber he hij weet dat Jussie met Selena date, en dan pikt tie haar in? Nee Nialler de potato is niet zo denk ik..
Enn OMGG Selena kom op zeg, Nick Jonas, Taylor Lautner, Justin Bieber en nu Niall Horan? Ben nog wel een fan van Selena Gomez en ik heb een crush op d'r ik bewonder haar nog steeds, al zou dit wel waar zijn, zal altijd haar fan blijven. Maar eerlijk gezecht vind ik hun niet zo leuk bij elkaar passen, en Niall zou dit nooit doen omdat Niall een van de beste vrienden is van Justin en hij zal Justin dat niet aan doen. En Niall heeft een crush op Selena Gomez bff Demi lovato. Ik vind Haylor nog leuker dan Nelena
[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:41 ]