• Heey iedereen, ik wil een nieuwe naam met een bijpassend plaatje.
    Zouden jullie mij willen helpen?
    Ik ben inspiratieloos en weet geen leuk onderwerp dat echt goed bij mij past.
    Als je op mijn account kijkt staan er wat dingen over mij. Dit zijn de dingen waar ik van hou, ook mag het een verbinternis zijn met het onderwerp wat ik nu heb.
    Het liefst niet een te lange naam, alles is welkom. Maar het liefst niet met te veel cijfers, niet meer dan 3.
    Het moet iets te maken hebben met de dingen die bij mij passen, kijk op mijn account voor meer informatie;)
    een bijpassend plaatje mag je zelf kiezen, mogen er ook meerdere zijn.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Alvast bedankt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 19:57 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Naam: LoveCloud(s)
    Afbeeldingen:





    Ik hoop dat dit een beetje passend bij jou is dan :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Kan je zelf niet gewoon iets verzinnen? Anders is het zo onpersoonlijk en stom dat je zelf te lui bent om iets voor jezelf te verzinnen.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij kun je dat beter zelf bedenken. Dat is veel persoonlijker.


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Kan je zelf niet gewoon iets verzinnen? Anders is het zo onpersoonlijk en stom dat je zelf te lui bent om iets voor jezelf te verzinnen.


    ze mag toch gewoon om inspiratie vragen??


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    blackbride schreef:
    (...)

    ze mag toch gewoon om inspiratie vragen??


    Hoe ze het nu brengt vraagt ze ons inderdaad om iets voor haar te verzinnen, ze vraagt niet om inspiratie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hoe ze het nu brengt vraagt ze ons inderdaad om iets voor haar te verzinnen, ze vraagt niet om inspiratie.


    Dat is net wat ik wilde zeggen ja.


    Your make-up is terrible

    ik vraag inderdaad om leuke ideeen. mischien heb ik dat er niet duidelijk ingezet. Ik zal het verbeteren.Ik heb geen inspiratie en kan nie komen op een leuke naam en bijpassend plaatje.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Mousider schreef:
    Naam: LoveCloud(s)
    Afbeeldingen:





    Ik hoop dat dit een beetje passend bij jou is dan :)

    Dat eerste plaatje vind ik echt heel mooi c:


    Save me from myself.

    Ik kan wel wat plaatjes zoeken als idee (;




    26 - 02 - '16