• Gister had ik mijn felroze nep dr. Martens aan en ik kreeg een compliment er over van iemand die langs liep, maar ik weet niet zeker of ik die wel wilde hebben haha. Het was van een jongen die heel serieus 'baby' van JB en 'What makes you beautiful' van 1D aan het zingen was door de gangen was en met meisjes heen en weer rende terwijl hij overduidelijk homo was.
    Nu heb ik eigenlijk geen zin om daarvan een compliment te krijgen haha.

    Oh en dan heb ik nog iets te zeuren, vandaag eten we penne, maar die pasta vind ik echt vies vies vies, omdat ik het al duizend keer gegeten heb, maar de saus is zo lekker en met spagetti vind ik het ook super lekker. De vorige keer heb ik dit tegen mijn ouders gezegd en toch eten we weer penne. Als ik er dan iets van zeg worden ze gelijk kwaad en krijg ik van alles over me heen zoals: 'Jij lust de laatste tijd niets meer, vorige keer aten we ook al spagetti, we houden er al rekening mee dat we weinig pasta eten voor jou.' Dat laatste terwijl ik het niet erg vind, als het maar spagetti of desnoods macaroni is. Pfft, ik krijg wat van hun vijandigheden. x_x Ik lust trouwens meer dan genoeg hoor, ze willen alleen steeds dingen eten die ik niet lekker vind de laatste tijd of waar ik geen trek in heb, terwijl hun ook nooit trek hebben in wat ík voorstel.


    Your make-up is terrible

    Ach, een compliment blijft een compliment zolang ze maar goed gemeend zijn. Heb namelijk vaak genoeg gehad dat het overduidelijk sarcastisch was, zoiets als "Wauw, wat een prach-tig-e schoenen!" met zo'n ondertoon erbij.

    Hm, mijn ouders maken heel vaak dingen klaar zoals macaroni of spaghetti, en dat ben ik gewoon zat. :'D We eten het zo vaak dat ik het niet meer lekker vind.

    Haha, ik zou het compliment maar gewoon aannemen, ook al is het weird. ^^
    Penne? Nooit van gehoord. ;p Maar een soort pasta dus? Sterkte ermee iniedergeval. En vallen er geen afspraken te maken met je ouders over wat er wanneer gegeten word?


    You are beautiful, you are love.

    Ik snap dat je zo'n compliment niet wil, ik zou denk ik wel hetzelfde denken als jij :'D
    Maar over dat eten, tja, dat is zwaar klote van je ouders. Mijn ouders flikken dat ook continu. Dan komen ze aanzetten met dingen als hutspot en ovenschotel met kool en dat vind ik mega ranzig. Dat heb ik tig keer gezegd, maar ze blijven zeggen dat ik niet moet zeuren over het eten =.=


    26 - 02 - '16

    Ja, inderdaad. Als een compliment gemeend is kan 't mij de reet roesten van die af komt :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou wees blij dat je complimenten krijgt, waar die ook vandaan komt. Zolang er maar geen ondertoon aan zit, is het een compliment in mijn ogen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Complimenten zijn altijd wel leuk ^^
    En mijn ouders zijn veel te lief, haha. Ik en mijn zusje eten liever spaghetti terwijl mijn broer alleen de grove pasta lekker vindt. Maken ze dus twee verschillende soorten pasta klaar :') Wel met dezelfde saus, maar toch.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    haha zo zijn mijn ouders ook ! ;D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    oh, penne, die zijn lekker

    tja, een compliment blijft een compliment denk ik, zolang het maar gemeend is.
    en het is echt irritant als ouders daar niet af en toe rekening mee willen houden, vooral omdat ze nevernooit iets zullen klaarmaken dat ze zelf niet zo lekker vinden. (-_-)


    me: 5% reality, 95% dreams

    Sytze schreef:
    Ja, inderdaad. Als een compliment gemeend is kan 't mij de reet roesten van die af komt :'D.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja vervelend he als je complimenten krijgt van random mensen. Zo irritant :')

    En ik kan lekker eten wat ik wil. :Y)


    -