• Mijn konijn (Snuffie, mannetje, 8,5 jaar) heeft heel waarschijnlijk een glaucoom aan zijn oog, wat betekend dat de oogdruk verhoogd is.
    Hier kwam ik zaterdag achter en ik ga maandagmorgen de dierenarts bellen, maar mijn ouders zijn echt zo van; "vraag eerst maar eens hoe duur of het is en hoe nodig het is" en "voor het zelfde geld heb je tien andere konijnen". Maar Snuffie is al 8,5 jaar mijn best vriend en ik zie hem niet als zomaar een konijn.
    Ik vind het echt vervelend dat mijn ouders er maar zo "lauw" over doen.

    Dus, wie kan me opfleuren? Of wiens huisdier heeft ook een glaucoom (gehad)?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat vervelend. Gewoon negeren en naar de dierenarts bellen! Die konijn zal wel blij zijn met zijn leven bij jou. ^^
    Heb verder geen verstand van een glaucoom.. Hopelijk is het niet ernstig!


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    Wat vervelend. Gewoon negeren en naar de dierenarts bellen! Die konijn zal wel blij zijn met zijn leven bij jou. ^^
    Heb verder geen verstand van een glaucoom.. Hopelijk is het niet ernstig!


    Oh, maar ik ga ook gewoon bellen.. En gaan, al moet ik alles zelf betalen.
    Ik hoop niet dat het bedreigend is op zijn leeftijd..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm, ik heb zelf ook een, ik hou zielsveel van haar en zou d'r niet kunnen missen. Ze heeft het zelf nooit gehad, maar ik ken wel een konijn dat het heeft gehad. Volgens mij is het niet levensbedreigend, maar je konijn is wel oud ja, voor een konijn. Het groeit dan in, of zo, en dan komt het wel goed mits het wordt behandeld... ik denk dat je het beste je dierenarts kunt bellen voor advies. Om je ouders te overtuigen kun je hen er bij betrekken. Zo van, hadden jullie nooit een huisdier, waar jullie zielsveel van hielden die ziek werd en dood ging, waren jullie daar niet extreem rouwig om? Zo iets?

    Sterkte! xx

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 20:04 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    hee,
    mag ik misschien weten hoe het is gegaan bij de DA

    en leeft Snuffie nog?

    xx


    One band, One Dream, One Direction

    xSanneHoran schreef:
    hee,
    mag ik misschien weten hoe het is gegaan bij de DA

    en leeft Snuffie nog?

    xx


    Hee, dankje dat je het vraagt.
    Het bleek een vertroebeling van de ooglens te zijn geweest en nu is Snuffie dus blind aan één oog.
    En ja, Snuffie leeft gelukkig nog. In april wordt hij al negen jaar. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt