Memoria schreef:
Ben ik de enige die eigenlijk gewoon geprobeerd heeft om een column te schrijven, zonder er iets van te verwachten?(:
nope ik kan best schrijven (vind ik zelf dan) maar mijn gramtica en spelling faald enorm dus er zou een wonder zijn gebeurt als ik wel mee doe maarja wonderen geberen nou eenmaal...
bv ik zit op toneel en dan is er behalve de lessen die iedereen kan volgen ook nog een speciaale groep waar je auditie voor moet doen enzo nou de een na laatste keer vond ik dat ik het heel slecht deed had zoveel beter gekund toen kreeg ik de hoofdrol o.o dus de keer daarna ging ik weer auditit doen (kheb eigenlijk nog nooit daarvoor geen rol gekregen zelfs toen ik geen auditie deed vroegen ze me nog wel eens
maarja khad nooit de hoofdrol behalve dus die keer) maar okay terug naar waar ik gebleven was ik ging de keer daarna auditie doen en iedereen dagt echt dat ik de rol van "moeder" zo spelen groote rol niet de hoofdrol
die wou ik ook graag zelfs verschillende leeraren gaven complimentjes enzo dat ik voruit was gegaan (mijn articulatie faalde soms en toen was elk woord braaf netjes uitgesproken) alles op alles gezet wat gebeurt er? ik kreeg geen rol --" nja jammer dan ik was een week lang pist mijn levensdroom is gecrashed en ik heb geen idee waar ik heen moet met mijn leven aangezien ik dat als doel had sins ik 7 was en tja school.... laten we zeggen dat ik dat altijd al extreem vervelend vond.... ik heb dan van die vrienden die zeggen dat je je moet in zetten voor school en blabla ja dahaaag ik heb tog nergens talent voor wat met school te maken heeft.... het enige waar ik goed in ben of op zijn minst een beejte zijn acteren en dingen op het psychise vak....... mijn andere droom werken een een kliniek als psychiater voor kinder patienten met anorexia..... moet ik vwo gaan doen en een heleboel leren wat me niet intreseert en waar ik ook helemaal niet goed in ben zoals natuurkunde biologie gadver... dus die droom moet ik opgeven... en acteren is ook in elkaar gezakt sinds dat min puntje... ga niet zeggen dat je niet alles atijd goed kan doen tegen me het werkt niet zo zit ik niet in elkaar
nja jammer dan ik vind wel iets
xxx -BFL
Dont say why me, say try me