• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Drew Jackson II district 5 II Colloseum, Hoorn>>Parco del Colle Oppio
    Ik hoor de gong en ik ren naar een rugzak. Ik zie dat ik zoveel langzamer dan de anderen ben, maar ik de enige ben die naar deze rugzak rent. Ik pak de rugzak en sprint weer terug. Ik voel iets steken in mijn bovenarm. Ik ren zo snel, dat ik niet eens de tijd heb om te schreeuwen van de pijn. Terwijl ik het Colloseum uit ren zie ik verderop iemand die ook deze richting uit rent, de richting van het bos. Ik kan niet zien of het een jongen of een meisje is omdat die persoon te ver weg is. Uitgeput en met een prikkende arm wil ik langzamer gaan rennen, maar hier kan ik dat echt niet doen. Hier is het veel te dicht bij het Colloseum. Half duizelig ren ik ergens heen, maar ik weet niet waar.

    (Ik heb nu wel een verwonding, maar ik weet niet wie hem heeft gemaakt, wil iemand dat doen??)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 13:16 ]


    imperfection is beauty

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio
    Ik deed een poging om op te staan. Ik duwde mezelf via het muurtje omhoog en hield mijn adem in. O god, dit kon niet goed zijn. Voorzichtig deed ik de rugzak om een schouder en liep zo snel mogelijk naar het bos, daar zou ik mij kunnen verstoppen, dan zou ik een soort van veilig zijn. Dan hoefde ik mij alleen nog maar druk te maken om het donker. Ik keek een naar de wond in mijn zij. ik kon goed klimmen, maar met die wond zou ik niet zo hoog komen als dat ik normaal kwam. Ik liet mij achter één van de eerste bomen weer neerzakken en keek even neer de lucht. Dit was nog erger dan ik mij had voorgesteld. Hoe bestond het? De rugzak deed ik af en ik keek even snel wat er inzat. Geen verband, maar wel een waterfles, al lustte ik geen water en een touw, ik kon helaas geen vallen maken. zuchtend bonkte ik met mijn hoofd tegen de boom, maar hier stopte ik me toen ik voetstappen hoorde. Mijn grip op het mes verstevigde en ik draaide me met een ruk om en kwam achter de bom vandaan. Ik had subtieler moeten zijn. tot mijn verbazing zag ik micheal en ik liet mijn mes weer zakken.
    "He, jij ook hier?" Zei ik zonder na te denken en keek even achter hem of iemand hem gevolgd was. zo diep in het bos zaten we niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Micheal Dumont ||7|| Bos, Parco Del Colle Oppio
    Mijn wonde aan mijn schouder brande verschrikkelijk. Ik moest nu echt oppassen.Ik liep wat verder het bos in.
    Ik schrok me dood toen ik vanachter me geluid hoorde en ik spande vlug mijn boog om en draaide me om.
    "He, jij ook hier?" het was Teaghan.Ik zuchtte opgelucht toen ze haar mes liet zakken en ik liet ook mijn boog zakken,maar hield ham nog steeds stevig vast.
    Mijn blik vestigde zich meteen op de wond in haar zij."Ja,langs hier was het kortst."zucht ik en probeerde ook mijn ademhaling onder controle te krijgen.
    Teaghan keek even achter me,waardoor ik ook even keek.Gelukkig had niemand me achtervolgd.En ook had ik erg veel geluk dat dat meisje gemist was ,ze was van district 9 volgens mij.
    "Mischien moeten we nog dieper het bos ingaan."stelde ik dan voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gregor Rose II District 3 II Colloseum, Hoorn -> Parco Del Colle Oppio
    Als mijn ogen aan het licht zijn gewend zie ik waar we in staan.
    Het Colloseum. Ik heb hier wel eens over gelezen en ik heb nog nooit zo'n prachtig bouwwerk gezien.
    Met een schok herinner ik het me weer. Hongerspelen, strijd op leven en dood.
    Dan gaat de gong en zo snel als ik kan sprint ik naar een rugzak. Met een tevreden grijns op mijn mond ontdek ik dat ik één van de allersnelsten ben.
    Als ik bij de tas ben zie ik ook nog een opvallend scherpe steen liggen. Snel pak ik hem op.
    Ik vlucht snel naar het bos toe en kijk in mijn tas of er iets in zit wat ik nu kan gebruiken.
    Ik heb toch een grote voorsprong. Mijn oog valt op een klein stuk touw. Daarna op de steen.
    Snel bind ik het touw om de steen heen met een stevige knoop.
    Opeens zie ik een jongen een rugzak pakken en naar het bos toe rennen. Dan slinger ik de steen naar zijn hoofd.
    Ik kijk niet of de steen goed terechtkomt, maar ik draai me om en begin te rennen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 15:23 ]


    Why don't you put your beautiful lips upon my posterior and kiss it repeatedly.

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio
    Ik slikte en bekeek de wond bij zijn schouder even, het zag er eerlijk gezegd vrij pijnlijk uit. Daarna dacht ik even diep na. ik moest nu niet impulsief gaan lopen doen, daar zou ik alleen mar problemen mee krijgen. Aan de rand van het bos was het vrij gevaarlijk aangezien we dan nog e dicht bij de beroeps zouden zijn, maar zouden andere mensen er niet net zo over denken? Ik wist het niet.
    "Ik denk het, het is altijd nog beter dan hier blijven." Zuchtte ik en pakte de rugzak op. Het was niet veel maar een touw, een klein beetje eten en een waterfles kwamen toch een soort van goed van pas. Ik had op een deken gehoopt, maar helaas. Ik gooide hem weer over mijn schouder en probeerde de wond in mijn zij te bedekken
    "Ik denk dat we het beste gewoon die kant op kunnen lopen," Ik wees even de andere kant op dan waar ik vandaan was gekomen. "En als we het gevoel hebben dat we diep genoeg zitten opzoek naar water?" Het klonk meer als een vraag dan een statement.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Micheal Dumont || 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Ik denk het, het is altijd nog beter dan hier blijven." zei ze en nam haar rugzak op,we hadden dus beide een wapen en een rugzak,dat was al goed.
    Ik had nog niet gekeken in mijn rugzak,dat zal ik pas doen als we een goed plekje hebben gevonden."Ik denk dat we het beste gewoon die kant op kunnen lopen," zei ze dan en wees naar een plek.Ik knikte even.
    "En als we het gevoel hebben dat we diep genoeg zitten opzoek naar water?" zei ze dan,ookal leek het meer op een vraag.
    "Als we daar een meer aantreffen ,kunnen we dat en dan zullen er vast ook dieren zijn."zeg ik dan en kijk nog even naar haar,waarna ik die kant op ga,ze ging wel achterkomen toch?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio
    Met niet al te grote stappen liep ik achter Micheal aan. Hij had een punt, waar water was waren vaak ook dieren, dus nu maar hopen dat hij goed was in dieren vangen. Ik voelde mij een beetje nutteloos, maar ik had toch ook zeker wel mijn kwaliteiten, toch? Vast wel. Ik hoorde een doffe klap niet heel ver bij ons vandaan en luisterde even aandachtig of ik er nog iets achteraan hoorde. Geen gil of wat dan ook. Ik liep weer verder, of strompelde meer. Ik kon bijna niet gewoon lopen dankzij die stomme snee, mar het zou wel goed komen. ik had een vrij hoge pijn grens en kon pijn goed negeren dus als ik dat gewoon zou doen tot de wond en soort van geheeld was. Alleen even met water ontsmetten zodra ik de kans kreeg. Ik hoorde verschillende geluiden, maar geen voetstappen op die van micheal na. Ik wist niet wat ik moest zeggen, maar had een hekel aan stilte. "Slaap je liever in een boom of blijf je liever op de grond?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rosa Amore Diamond || district 1 || hoorn
    "nog 60 seconden" word er omgeroepen. ik weet dat dit 60 lange seconden zijn. na de 60 seconden slaat een gong. ik ren naar de hoorn en pak een bijl. wachtend op de andere beroeps probeer ik te kijken waar Noah is. hij is mijn districtgenoot en ik zal hem wel nodig hebben, net als de rest van de beroeps, omdat ik zelf niet heel erg slim ben. er loopt een jongen (drew) langs, het eerste wat ik kan denken is ik moet hem zo verwonden dat hij niet lang leeft, ik pak mijn bijl en zorg ervoor dat de bijl snel langs zijn arm gaat, zodat hij een daar pijn aan heeft. dit was niet het slimste wat ik kon doen omdat ik nu geen bijl meer heb dus ik kijk even of er een tweede bijl ligt. als ik niks vind loop ik naar de weggegooide bijl toe om hem weer op te halen. onderweg krijg ik iets pijnlijks langs mijn been, maar ik negeer het want ik moet mijn bijl weer hebben. ik pak de bijl en hoop dat de beroeps mij eindelijk eens komen helpen, omdat vechten niet echt mijn sterkste punt is.
    (ik heb drew nu al bezeerd, sorry dat het zo laat is)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 14:45 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Micheal Dumont ||7|| Bos, Parco Del Colle Oppio
    Het was best stil,behalve op onze voetstappen na,ook hier en daar was een een gluidje te horen.
    Ook hoorde ik een doffe klap en daarachter iets dat er op leek.Zou dat...Ik wilde nu niet echt denken aan de doden die gevallen waren.
    "Slaap je liever in een boom of blijf je liever op de grond?" vroeg Teaghan me dan en ik kijk haar even aan."Ik denk dat het veiligste een boom is."mompel ik dan zachtjes.Eingelijk sliep ik het liefst in een bed,maar hier was dat ook geen optie.
    Als we wat verder weg waren besloot ik even te stoppen en haalde ik mijn rugzak man mijn rug ,want het irriteerde mijn schouder wat.
    Ik trok een pijnelijk gezicht bij het zien van de snee.Waarom miest ik nu zonodig mis schieten ,aloewel ik haar wel licht geraakt had.
    "Weet jij wie je die wonde heeft bezorgd?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn
    'Drie.. twee.. een..'
    En al mijn plannen waren vergeten. Ik keek om me heen en zag dat het meisje van 4 naar de hoorn rende. Die zou ik nooit meer inhalen. Ik keek toe hoe mensen werden afgeslacht en voelde dat ik misselijk werd. Al dat bloed.. al die doden.. Dit wilde ik niet. Ik wilde niemand vermoorden. Maar ik wilde zelf ook niet dood gaan.
    Terwijl links en rechts mensen werden afgeslacht, bedacht ik me dat je dit niet in je eentje kon winnen. Ik had een bondgenoot nodig, al moest die - ik slikte en had moeite het te denken - uiteindelijk ook dood. Gefrustreerd keek ik om me heen en zag dat de jongen van 11 ook om zich heen keek alsof hij dit niks vond. Zou hij een goede bondgenoot zijn?
    Ik schrok op van een gil en zag dat het het meisje van 4 was, geraakt door een speer. Ze had de pijl en boog al in haar hand. Ik was teleurgesteld, maar nu wist ik wel zeker dat ik hier weg moest. Ik zou mijn wapen toch niet meer krijgen.

    [Wil iemand een bondgenootschap met Indy?]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:17 ]


    :)

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`
    Een boom leek mij inderdaad het veiligst, maar ik was ook bang at ik niet in een boom ging komen, of niet hoog. een matras zou ook wel lekker liggen, maar hoe groot was de kans dat we hier een matras tegen zouden komen misschien in het dorpje wat te zien was bij het colloseum, maar dat zou waarschijnlijk ook niet zo zijn. Hij stopte en heel even was ik bang dat r iets mis was. Maar hij haalde gewoon zijn rugzak van zijn schouder. Hij vroeg of ik wist wie de mij de wond had bezorgd en ik knik een beetje
    "Het meisje van 6, ze stond uit het niets achter mij." zei ik zacht en haalde even mijn mouw langs de wond om het meeste bloed een beetje weg te halen. De wond zelf leek een stuk minder erg zonder al het bloed dan met, maar nog steeds vrij erg.
    "Weet jij wie jou wond heeft veroorzaakt?" Vroeg ik voornamelijk omdat ik nieuwsgierig was waarom hij het had gevraagd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Micheal Dumont ||7|| Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Het meisje van 6, ze stond uit het niets achter mij." zei ze dan en ik knikte licht.Als ik de kans heb zal ik ze het dubbele teruggeven,als ze niet dood zijn gegaan in het bloedbad teminste.
    "Weet jij wie jou wond heeft veroorzaakt?" vroeg ze me dan en ik keek haar even aan."Het meisje van 8,ik had haar net niet goed geraakt,maar ze geeft wel een flinke snee door mij."mompel ik dan.Ik neem de rugzak weer op en hijs hem weer op mijn rug en verbijt de pijn,ik wilde zeker die rugzak niet kwijtgeraken,dus moest ik ze goed aan hebben.Ik neem ook mijn boog weer op."Zullen we weer verder gaan?"vroeg ik haar dan,maar wacht niet echt op een antwoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`
    We liepen weer verder. Ik moest toegeven dat ik het nu al zwaar had en geen idee had hoe ik de rest moest gaan overleven. Ik herhaalde de woorden van mijn moeder even in mijn hoofd. Ze deden mij goed. Ik wilde zo graag overleven. maar dat wilde we allemaal niet? Ik ademde even diep in en uit en duwde een tak opzij zodat ik erlangs kan. Ik bleef om mij heen kijken om zeker te zijn dat er niemand anders was. Ik had een slecht geweten en hoe langer ik door dat bos liep, hoe meer ik mij dat realiseerde. Ik slikte en haalde mijn hand door mijn haar. Ik had vannacht ook al niet geslapen.
    "Waar denk je dat we ongeveer zitten?" Vroeg ik zachtjes en draaide even een rondje. Ik zou echt geen idee hebben. maar zo lang waren we nog niet aan het lopen, al liepen we voor mijn gevoel vrij snel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Micheal Dumont
    "Waar denk je dat we ongeveer zitten?" vroeg ze me zachtjes en ik draaide me even om.Teaghan draaide een rondje en ik zucht zachtjes.
    Ik beet even op mijn lip,we zaten nu al een hele tijd te lopen,maar ik hoorde nergens iets van stromend water.Hier en daar wel een vogeltje dat floot.
    "Ik heb geen idee."zucht ik.Ik kreeg zo het gevoel dat we geen meer hadden en moesten hoopen op regen,maar aangezien het hier best warm was,brokkelde die hoop ook langzaam weg.
    "Mischien moeten we ergens een plekje zoeken om te overnachten?"stel ik dan voor.We waren nu toch een heel stuk verder van de hoorn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH