• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Lamebrain
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Slade
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:08 ]


    Let's play a love game.

    Haha, ik wil ook beginnen!
    Half 6 moet ik wel gaan eten, dus kunnen we snel starten??


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Topic One. :3 Tadaaa x'D.


    Let's play a love game.

    Rol: A little sexy boy ^^
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 6 jaar
    Karakter: Liam is een hele lieve jongen. Hij haalt ook niet snel kattenkwaad uit. Hij is 6 maar soms lijkt het net alsof hij al 8 is. Hij is erg zorgzaam voor andere en zal eerst aan andere denken voor hij iets doet. Liam is erg nieuwschierig en staat snel open voor dingen. Liam wordt niet erg snel boos, je moet best veel doen om hem boos te krijgen. Maar soms kan Liam ook super druk zijn, dan moet je hem even laten afkoelen.
    Uiterlijk: [komt, kan ik nog niet echt vinden]
    Extra: Liam is bang voor lepels.


    Do what people say you can't.