• We stopped cheking for monsters under our beds when we realized they were inside us.
    - Gil Grissom









    Iedereen heeft een masker. En zonder die maskers zouden we elkaar niet meer herkennen. Maar wat als je door een reeks van catastrofale gebeurtenissen, ineens merkt dat je masker niet meer past? Wat als de muren van de werkelijkheid ineens op je af lijken te komen en er geen uitweg meer mogelijk is?
    Het gebeurt met vier jongeren die in een praatgroep zitten om met hun problemen om te leren gaan. Ieder hun eigen geheim, ieder hun eigen masker. Wanneer ze erop uit gaan om even te kunnen ontsnappen, lijkt alles even op zijn plaats te vallen.
    Tot de nacht valt en ieders masker verdwijnt.


    Linkje.

    Het is mijn eerste longshot omdat het idee dat ik er voor heb geen hele hoofdstukken kan vullen, en ik het te leuk vind om weg te gooien :')
    De gevoelige lezers onder ons (degenen die snel bang zijn, etc) kunnen hem beter niet lezen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh, klinkt leuk!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Checking* Right?
    Ik neem abo :')


    Pretty is just a pretty word.

    We stopped cheking for monsters under our beds when we realized they were inside us.
    - Gil Grissom

    CSI *O*

    Misschien wel iets voor mij, voor wanneer ik wat meer tijd heb. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    CSI *O*

    Misschien wel iets voor mij, voor wanneer ik wat meer tijd heb. =)


    Haha jep ^^

    Dankjulliewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmm, dit ga ik eens lezen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    1: And there were five


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    2: And there were four

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 16:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien