• hallo alle quizletters!
    Wij hebben jullie nodig.
    Wij hebben een opdracht voor school(een gpo opdracht)
    Dit houd in dat je een opdracht gaat uitvoeren die jij gekozen hebt.
    Wij hebben tafelschikking, hier moeten we een bloemstuk bij maken, een collage, een gedekte tafel volgens etiquetten regels en alles mogen we versieren naar het gewenste thema.
    Wij hebben het thema liefde gekozen.
    Wij willen jullie dit vragen:Zijn er hier mensen die goedkopen winkels weten waar je stofjes, bloemen, lichtjes,iets met liefde/valentijn en alles wat rond dit te maken heeft?
    het liefst een winkel dat rond gouda,bodegraven,in een stad niet ver van hier,reeuwijk of een winkel weet die hier dichtbij zit?
    Wij mogen maximaal 20 euro besteden.
    wat moet er zoiezo gekocht worden:
    -een lap stof
    -een steekschuim hart
    -rode rozen
    -gipskruid
    -pistache blad
    -iets met licht dat met liefde te maken heeft
    -eventueel een schaal in de kleur wit zilver of rood.
    -(andere artikelen voor een tafel.(dat met liefde te maken heeft)
    -(eventueel bestek,tafelkleed een soort loper voor over het tafelkleed.)

    Wij willen wel de kleuren rood,wit en zilver hebben en niets anders, zwart mag ook!
    Wie heeft er hier ideeen of wilt iets toesturen dat hij/zei niet meer gebruikt en eigenlijk weg wil gooien?
    Wij horen het graag van jullie, de uiterlijke melddag is op 10 januari! later niet, want wij moeten een lijst met prijzen op 11 januari inleveren.
    Mijn gastenboek staat open voor ideeen, dus mocht je vragen hebben? ik hoor het graag.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:53 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Als ik jou was zou ik eens op een markt gaan kijken.
    Of probeer een Xenos, daar hebben ze ook altijd veel (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hier in Spijkenisse hebben we een winkel die Xenos -of iets in die richting- heet. En daar kun je zulke dingen goedkoop vinden, maar ik weet niet of ze het bij jullie in de buurt hebben.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet dat er in Alphen aan den Rijn (niet ver van Bodegraven etc.) wat van die goedkope winkeltjes zijn, maar ik kan geen namen noemen, sorry. Ik denk dat je ook een beetje rond moet kijken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CallYouOut schreef:
    Hier in Spijkenisse hebben we een winkel die Xenos -of iets in die richting- heet. En daar kun je zulke dingen goedkoop vinden, maar ik weet niet of ze het bij jullie in de buurt hebben.

    Hé, jij woont best vlak bij mij :p


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Loop eens een Wibra of een Xenos binnen. Daar hebben ze meestal leuke spullen voor weinig geld.


    Physics is awesome

    Xenos, Hema, Blokker, Kruidvat.


    The odds are néver in our favor.

    Howell schreef:
    (...)
    Hé, jij woont best vlak bij mij :p

    -En nu word ik nieuwsgierig waar :'D-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is er daar geen Xenos of een Action in de buurt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    exion is in aanbouw volgend jaar, wibra,xenos etc hebben we wel, maar is erg klein en hebben dus niet veel


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    exion is in aanbouw volgend jaar, wibra,xenos etc hebben we wel, maar is erg klein en hebben dus niet veel


    En de Hema en de Blokker?


    Physics is awesome

    2 de handeswinkel altijd goed! anders langs oma gaan en vragen of je op zolder rond mag neuzen en op je eigen zolder. Heb je oude kleren die je toch weg doet ? gebruik daar dingen van ( kei leuk om een tafel laken van te maken, zeker met rood en wit en firgueren uitknippen, oude sieraden? je bent rijker dan je denkt! ik hoop dat dit je helpt!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 19:12 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    2 de handeswinkel altijd goed! anders langs oma gaan en vragen of je op zolder rond mag neuzen en op je eigen zolder. Heb je oude kleren die je toch weg doet ? gebruik daar dingen van ( kei leuk om een tafel laken van te maken, zeker met rood en wit en firgueren uitknippen, oude sieraden? je bent rijker dan je denkt! ik hoop dat dit je helpt!
    [ bericht gewijzigd door blackbride op 10 dec 2012 - 19:12 ]


    xD mijn oma woont in groningen en ik in reeuwijk, daar loop ik niet 1,2,3 heen xD


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    2 de handeswinkel altijd goed! anders langs oma gaan en vragen of je op zolder rond mag neuzen en op je eigen zolder. Heb je oude kleren die je toch weg doet ? gebruik daar dingen van ( kei leuk om een tafel laken van te maken, zeker met rood en wit en firgueren uitknippen, oude sieraden? je bent rijker dan je denkt! ik hoop dat dit je helpt!
    [ bericht gewijzigd door blackbride op 10 dec 2012 - 19:12 ]


    xD mijn oma woont in groningen en ik in reeuwijk, daar loop ik niet 1,2,3 heen xD


    jaah dat is een ander verhaal xd jouw eigen zolder? of zit die ook in groningen? xd


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    haha nee, maar wij hebben geen rood gordijn xd onze zolder zit vol met fotó's en oude troep, maar net niet wat ik nodig heb


    If you can dream it, you can do it❤️

    de Action?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.