Waarover:
Dat blijft nog even Geheim x33
Rollen vrij:
× Vriendin Tom(HOOFDROL) TomSexx
× Vriendin Gustav MILLIONAIRx3
× Vriendin Georg Nickaaii
× BF Tom + Bill NimmaGirl
× Vriendin Andreas LilPrincess
× Zusje Andreas CuteAsHell
× Nichtje Hoofdrol
ff invullen:
Naam:
Leeftijd:
Tekstje:
Plaatje:
IK KIJK NAAR TEKSTJE. DUS PROBEER JE IN TE LEVEN. Danku.
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- Tom Story ; Rollen Vrij!
Tom Story ; Rollen Vrij! - Rollen verdeling
-
14 okt 2008 - 21:4914 okt 2008 - 21:5014 okt 2008 - 21:5014 okt 2008 - 21:51
vriendin andreas
Naam: Annoeska
Leeftijd:17
Likes: Hello Kitty, Cupcakes, VRIENDEEE, Shoppen,Zingen,Dansen
Dislike:Nerds, huppels, mensen die mij niet accepteren, mensen die denken beter te zijn dan andere
Tekstje:
Hii poeps ,,
Ik ben annoeska 17jaar geleden op deze wereld gedropt door mijn ouders ^^ ,
ik heb nog jongere broer maar dat boeit hier niet ik heb niet echt hobby's ofs maar doe wel redelijk veel , Zaterdag ga ik meestal shoppen met mijn vrienden en juhaa dan verdoe ik wel een paar 200€ O_o ,
van mijn 8ste tot mijn 13de heb ik streetdance gedaan maar ben er uiteidelijk mee gestopt omdat het niet meer ging, had veel te veel blesures enzo oh mijn vrienden zijn echt wel mijn alles, als ge hun iets aandoet dan doe ik u zekr ook iets aan !
ik heb echt grote haat aan mensen die mijn stijl niet respecteren ik heb een soort scene style en sommige respecteren dat totaal niet en verwijten my but yeah my life biatchezz !
andrs is mijn leventje niet zo boeiend !
Byeeee
Plaatje: http://media.photobucket.com/image/brookelle%20bones/ViolentxViola/l_394501bdd36bbf30b8fe2611dd830a50.jpg?o=12
Gilles (ll)
14 okt 2008 - 21:52Naam: April
Leeftijd: 17
Dislike: .. Opruimee
Tekstje:
Hii,
Ik ben hier z'n 17 jaar geleden op de wereld gedropt en kreeg de naam April.Verder doe ik graag skate en drumme.Ik ebn ook dol op kindertjes daarom doe ik ook Oppasse. Verder zul je me ook vaak zien rijde op me paarse scooter,Dann ga ik meestal naar het winkelcentrum.O ja ik ben verslaafd aan muziek[Rock+TH] En Ice-Cream <333
Bubaaix33
Plaatje:14 okt 2008 - 21:53Zusje Andreas
Naam:
Chantou
Leeftijd:
16
Dislike:
Insecten,Huppels,Players
Tekstje:
Jow wezens ,
Dit knappe kind is 16 jaar geleden op de wereld gedropt en kreeg de naam Chantou.
Ik zit al sinds mn 6de op Streetdance en sinds mn 12de op Zangles. Verder ben ik nog steeds leerplichtig, jmmr genoeg ,En daarom duss ook 5 dagen in de week op school te vinden.
Mn grote voorbeeld is mn broer , Omdat hij altijd voor me op komt en altijd zichzelf blijft, No matter what, Ik hb respect voor zulke mensen..
Maar nu gaat dit knappe meisje hm smeren,,
Baaii <3 Take Care ,Biatch Xx
Plaatje:
http://msp280.photobucket.com/albums/kk162/lolz_moi/demiLovato3.jpgCrack a bottle
14 okt 2008 - 21:53is er geen vriendin bill?
anders vriendin andreas
Naam: Annoeska
Leeftijd:17
Likes: Hello Kitty, Cupcakes, VRIENDEEE, Shoppen,Zingen,Dansen
Dislike:Nerds, huppels, mensen die mij niet accepteren, mensen die denken beter te zijn dan andere
Tekstje:komt hoor!
Plaatje:
mag dat scene of emo?
Nup, geen vriendin Bill x33 en scene emo mag natuurlich14 okt 2008 - 21:5514 okt 2008 - 21:55(...)
Nup, geen vriendin Bill x33 en scene emo mag natuurlich
ke doe dan maar vriendin andreasGilles (ll)
14 okt 2008 - 21:5814 okt 2008 - 22:04Dnkuu voor de rol
Gilles (ll)
14 okt 2008 - 22:04EN niemand die zo lief wil zijn vriendin vn tom te zijn o.o ER GEBEURT NIKS MET DIE VRIENDIN HOOR
14 okt 2008 - 22:0414 okt 2008 - 22:05ooooh dan wil ik vriendin tom alsj dat wil veranderen , dacht da jij die ging niemen
Gilles (ll)
14 okt 2008 - 22:06ooooh dan wil ik vriendin tom alsj dat wil veranderen , dacht da jij die ging niemen
wrrom denk je dt Bills vriendin rol dr nie bij staat x33?
14 okt 2008 - 22:06oh ^^
dom van mij
alsj wil verandern naar vriendin tom doe maar marj alsj niet wilGilles (ll)