• Ik kom maat meteen terzake:

    Waarom doet mijn foto bij mijn story niet?
    Ik wilde een foto bij mijn omschrijving plaatsen, dus ik upload hem naar tinypic want de link was veel te lang. Dus dan doe ik gewoon alles goed, want op mijn profiel heb ik ook gewoon foto's kunnen zetten, dus waarom bij mijn omschrijving van mijn story dan niet?
    Misschien doe ik wel helemaal iets fout, maar kan iemand mij heel misschien helpen, misschien heb ik iet over het hoofd gezien. Thank you! :)

    Doet hij het bij het stukje "aanpassen" niet, of ook als je zeg maar als lezer zou kijken het niet?
    Ik heb ook een foto in mijn omschrijving van de story staan en die doet het alleen in het overzicht waar ik kan lezen en niet waar ik chapters enzo kan aanpassen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja, je hebt gelijk. Ik zie de foto alleen niet als ik op de pagina ben waar ik mijn story kan aanpassen. Heel erg bedankt. Zo zie je maar weer, kijk ik er weer met me stomme kop overheen.

    Dankjewel!

    NiamLove schreef:
    Ja, je hebt gelijk. Ik zie de foto alleen niet als ik op de pagina ben waar ik mijn story kan aanpassen. Heel erg bedankt. Zo zie je maar weer, kijk ik er weer met me stomme kop overheen.

    Dankjewel!


    Geen probleem. (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.