• Normaalgesproken ben ik niet zo van zulke topics openen, maar ik had toch even een vraagje, dingetje.
    Ik droom al heel de week heel raar. Normaal droom ik ook wel, maar onthou ik het nooit zo goed.
    Wat me opvalt aan mijn dromen is dat er allemaal iets van mijn echten leven inzit.
    Zo droomden ik disdag over een vriend van mij die al meer als een jaar dood is. Hij was ook dood in mijn droom, maar toen zag ik hem 2 seconden voor me staan en zelfs in mijn droom begreep ik dat, dat hellemaal niet kon.
    Donderdag droomden ik dat ik op de vlucht was, mijn nichtjes werden doodgeschoten en ik me moest verstoppen in een tabakzaak. dat is natuurlijk niet in mijn leven gebeurt, maar wel ben ik gestopt met roken en dat was ik in mijn droom ook. maar van de stres wilden ik weer roken, en dat was makkelijk aangezien ik in een tabakzaak zat.
    vanacht droomde ik over een jongen die ik ken, met een vriendin, die vreemd ging met mij. wat dus ook echt waar is.
    Normaal heb ik dit nooit en nu opeens 3x in een week en dat vind ik toch best creepy.

    dus ik vroeg me af of mensen hier een site kennen waar je betkennisen van dromen kan vinden of er zelf verstand van hebben. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dromen hebben geen betekenis. Dromen zijn gewoon dingen in je hoofd die door elkaar worden gegooid. Er zit nooit logica in c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Da's best normaal hoor, dromen is een manier waarop je hersenen verwerken wat er in je gedachten speelt, wat je bezig houdt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Da's best normaal hoor, dromen is een manier waarop je hersenen verwerken wat er in je gedachten speelt, wat je bezig houdt.


    This. Blijkbaar denk je bewust/onbewust veel over die gebeurtenissen na.


    You are beautiful, you are love.

    Dromen kunnen een betekenis hebben, maar die betekenis eruit halen is heel moeilijk en kan soms heel anders bedoeld zijn dan je zou denken, gewoon doordat dromen niet logisch zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je droomt over dingen die je overkomen zijn of waar je je mee bezig houdt (:
    En dan soms heel raar vertaald.. Ik baalde keer heel erg van mijn wiskunde cijfer en toen
    had ik een droom dat ik uit een soort plantenkas moest komen waar allemaal brand was
    en daarvoor moest ik een wiskundige som oplossen :P haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik droomde vannacht dat ik zoende met een knappe klasgenoot waar ik verder geen gevoelens voor heb waarna we met elkaar afspraken dat mijn vriend er nooit achter zou mogen komen. Dromen zijn raar.


    ars moriendi

    Ah, dat heb ik ook, mijn dromen vermoorden mensen, of ik word vermoord. Nja, ik denk dat er geen betekenis achter zit verder.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Je droomt inderdaad op basis van energie in je slaap en op gebeurtenissen. Ook als je over 'onbekende' mensen droomt; het zijn áltijd mensen die je ooit een keer hebt gezien. Het zijn nooit echt onbekende mensen dus.

    Ik droom zelf ook heel veel ,- bijna altijd. En het zijn ook niet altijd leuke dromen. Maar ik ben aan het leren mijn dromen te beheersen om er beter mee om te kunnen gaan.

    Wat ik jou aanraad is om een boekje, spraakrecorder, etc. bij je nachtkastje neerzet. Zodra je wakkerwordt, schrijf of neem je op wat je hebt gedroomd. Zo leer je je dromen beter te herinneren en kun je er beter mee omgaan. En het feit dat je ze niet herinnert is waarschijnlijk omdat je een wekker hebt die je wakkermaakt. Als je door zou slapen en vanzelf wakker zou worden zou je ze namelijk wel herinneren.

    Oja, als het echt vervelend wordt is het handig om te waarnemen. Dus als je overdag rondloopt herkenningspunten aannemen dat je niet droomt. Bijvoorbeeld, wat doe ik? waar ben ik? met wie ben ik? wat gebeurt er? en na een tijdje ben je zo goed in het manipuleren dat je zulke vragen ook in je slaap kan gaan stellen en dan wordt het al minder eng ^^

    Hopelijk helpt dit een beetje :3

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:28 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CallYouOut schreef:
    Dromen hebben geen betekenis. Dromen zijn gewoon dingen in je hoofd die door elkaar worden gegooid. Er zit nooit logica in c:


    •*• Lululu •*•

    Ik droomde over pedowortels, potloodventerplanten en winkels waar je alleen dingen mocht passen en niets mocht kopen.
    Mijn tip: De meeste droooomen zijn bedrog maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog
    Nee, even serieus, je droomt vaak over dingen die je hebt meegemaakt, gedachten of gewoon over gebeurtenissen. Er zit geen boodschap achter, geen geheime code. Anders zou ik al 20 keer zijn gestorven en 5 keer zwanger zijn (:


    From these ashes, I will rise

    er wordt gezegd da waaraan je die dag hebt gedacht(onbewust0dat je daar die nacht over gaat dromen.het is heel normaal dat soort dromen, ik heb gekkere gehad, maar dat lat ik liever achter wegen.
    e hoeft hier geen zorgen over te maken, tenzij het in een maand steeds vaker voor gaat komen, dan wel.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Mygawd, ik werd vanochtend schreeuwend wakker. In mijn droom zocht ik iets dat op de grond lag, maar het licht op mijn kamer was kapot. Ik tast zo, voel ik op eens iets harigs. Als ik het op til zie ik dat ik een pop aan haar haar vasthoud. Dat ding kijkt me aan en begint keihard te krijzen o.o Okee, moest ik even mededelen.
    Anyways, ik geloof niet dat dromen iets betekenen :]. Gewoon toeval.


    i put the fun in funeral