Normaalgesproken ben ik niet zo van zulke topics openen, maar ik had toch even een vraagje, dingetje.
Ik droom al heel de week heel raar. Normaal droom ik ook wel, maar onthou ik het nooit zo goed.
Wat me opvalt aan mijn dromen is dat er allemaal iets van mijn echten leven inzit.
Zo droomden ik disdag over een vriend van mij die al meer als een jaar dood is. Hij was ook dood in mijn droom, maar toen zag ik hem 2 seconden voor me staan en zelfs in mijn droom begreep ik dat, dat hellemaal niet kon.
Donderdag droomden ik dat ik op de vlucht was, mijn nichtjes werden doodgeschoten en ik me moest verstoppen in een tabakzaak. dat is natuurlijk niet in mijn leven gebeurt, maar wel ben ik gestopt met roken en dat was ik in mijn droom ook. maar van de stres wilden ik weer roken, en dat was makkelijk aangezien ik in een tabakzaak zat.
vanacht droomde ik over een jongen die ik ken, met een vriendin, die vreemd ging met mij. wat dus ook echt waar is.
Normaal heb ik dit nooit en nu opeens 3x in een week en dat vind ik toch best creepy.
dus ik vroeg me af of mensen hier een site kennen waar je betkennisen van dromen kan vinden of er zelf verstand van hebben. ;x
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''