• Assassin en ik hebben vandaag ontdekt dat we tot op een bepaald niveau magische krachten hebben. Met deze wetenschap hebben wij vandaag ons eigen sneeuw gecreëerd. Het heeft ons een hele tijd gekost, doordat we lang moesten nadenken over de spreuk die we moesten uitspreken om water in sneeuw te veranderen, maar het is ons gelukt. Dit is natuurlijk logisch, anders hadden jullie dit topic niet gezien.

    We hebben zelfs iets speciaals toegevoegd, onze magisch gecreëerde sneeuw smelt niet. Daarom hebben we ons magische sneeuw in een potje gedaan en deze staat nu in de Assassin's huiskamer.



    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ee we weten het niet het lijkt op dat drijf sneeuw dat je in de winkel koopt xD maar vertel..............................:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Kaas? (cat)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hm ik ken wel van dat poeder en wanneer je er water bij gooit, wordt het sneeuw-ish.

    We hebben het gemaakt door water bij een beetje Instant Snow te doen. Meer niet (joehoe).
    Het voelt als sneeuw, ziet eruit als sneeuw, is koud en nat als sneeuw, is glad als sneeuw en smelt niet. Echt geweldig. (Het is wel giftig, maar goed) *O*

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silverlance schreef:
    Hm ik ken wel van dat poeder en wanneer je er water bij gooit, wordt het sneeuw-ish.

    Jep precies dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wij hebben ook van die sneeuw thuis! :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    up ik wist het xd dit is leuk voor in een potje , kun je ook gewoon in de winkel kopen in een zakje, niet veel bijzonders dus


    If you can dream it, you can do it❤️

    Oromis schreef:
    We hebben het gemaakt door water bij een beetje Instant Snow te doen. Meer niet (joehoe).
    Het voelt als sneeuw, ziet eruit als sneeuw, is koud en nat als sneeuw, is glad als sneeuw en smelt niet. Echt geweldig. (Het is wel giftig, maar goed) *O*




    Waar koop je dat? :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)


    Waar koop je dat? :'D

    Wij hebben hem gehaald bij Big Bazar in de binnenstad van Purmerend. Geen idee waar je het anders kunt halen.
    Je kunt het vast en zeker ook via internet kopen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.