• hallo mensjes!
    in Th tv zeiden ze in het filmpje van vorige week dat bill door te weinig bodyguards ergens niet mocht lopen, maar wat ik nu denk..is dat ze nu geterroriseerd worden door fans die proberen binnen te dringen in de bus enzow.. :P
    ma is het nu eigenlijk niet een beetje dom van die gast omdat gewoon te zeggen in de camera? der zijn veel fans die daar misbruik van gaan maken, maar het ergste is, als de haters dat ooit gaan te weten komen dat Th minder beschermd is dan vroeger :S
    en volgens mij durven de haters van Th ver gaan..

    wat vinden jullie daarvan? [ik vond het niet slim van die gast (N) :P ] [en vat dees topic nu niet beledigend of slecht of weetikveelwat op!]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wat is er gebeurt in dat busje?:O


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    Ja, dat is handig. (x
    Oke, het klopt dat ze het wel overleven, maar ik vind het net iets leuker als ze lekker staan op te treden, dan dat ze door die haters dat niet kunnen. o.o
    ToHo wordt wel goed beschermt, dat klopt. Maar of het goed genoeg is.. Daar kunnen wij niks over zeggen.

    geloof me heus wel en moest het ni zo zijn zou th er wel iets aan doen want ik dnek ni da ze dood willn ze;)
    en ja die haters zijn ook gevaarlijk voor fans ik heb nu nog geen moordbedreiginge ma mm vandaag toch effe een scheldwoord enzo gezegd tgn mij en dan nog door een kuteerstajaar ochjah zal het verhaal je maar bespare zeker?xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ergens kan ik er wel inkomen, te weinig bodyguards.
    Waar gaat het tegenwoordig heen met die Amerikanen, ook. '.'


    -

    Das Dom van hem ja


    Tom and Georg could write a bad romance.

    En vn wii is da weer de schult??
    Euhm Amerika? oO
    JUIST!!
    KutStaat!
    x


    If music be the food of love, play on!

    Wat is er gebeurt in dat busje?:O

    niet "in" dat buisje, maar als ze uitstappe, het is dus zo: georg en gustav worden naar binnen geleid (hotel ofzow), is er niks aan de hand, maar dan stappen bill en tom uit, en meteen vallen een heleboel haters aan, je hoort op een bepaald moment ook een harde klap, en dat is bill die hard tegen dat busje wordt geduwd, uiteindelijk kunnen de bodyguards hun wel wegkrijgen, maar als ze naar binnengaan..bill is bijna aan't wene, en tom is echt woedend! die duwde zelfs fans bruut uit de weg :S


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    En vn wii is da weer de schult??
    Euhm Amerika? oO
    JUIST!!
    KutStaat!
    x

    en wa heeft amerika daar mee te make?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    oh noujah had de vorige berichtn ni geleze x')
    en th is th ksnap wel da ze veel bodygeurds nodig hbbn want kwil echt ni da er met die schatjes xD iets gebeurd maar zij gerust ze overleve het wel hoor;) th wordt echt wel goe beschermd no panic;)

    kweet da eigenlijk nog nie zo zeker hoor, want bill mag eens al niet meer stappe waar hem wil, omdat er niet genoeg bodyguards zijn..nja, ik hoop natuurlijk van wel..
    en wie da zei weet'k ook niet, toch nie van naam, ma het was wel iemand van de crew, want ze ware in de tourbus aan't bespreke hoe ze ginge lope op de rode loper enzow, en toen zei zo'n gast dat, volges mij ook een bodyguard, want hij had er wel de vorm enzow voor


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Er zijn wel genoeg bodyguards hoor ;]
    maar bill mocht alleen niet over de uitloop heen zegmaar, want dan moesten er ook nog een bodyguards om dat hele ding heen gaan staan, en dan waren er te weinig
    maar bij een gewoon concert zonder uitloop is er genoeg beveiliging, en normaal met uitloop ook, alleen hadden ze daar die keer geen rekening mee gehouden, dus waren er minder.

    snapje?[:


    If you want me to listen, whisper...

    Er zijn wel genoeg bodyguards hoor ;]
    maar bill mocht alleen niet over de uitloop heen zegmaar, want dan moesten er ook nog een bodyguards om dat hele ding heen gaan staan, en dan waren er te weinig
    maar bij een gewoon concert zonder uitloop is er genoeg beveiliging, en normaal met uitloop ook, alleen hadden ze daar die keer geen rekening mee gehouden, dus waren er minder.

    snapje?[:

    nou ik snap het wel xD alleen hoop ik maar dat je gelijk hebt xD want als tokio hotel iets gebeurt.. grrr...dan zijn die haters er écht aan!!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat met dat busje was toch niet waar... (baby)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Dat met dat busje was toch niet waar... (baby)

    uh..jawel
    der is daar een filmpje van op youtube..
    ge kunt het wel nie goe zien, ma de gezichte van bill en tom verklappe genoeg za!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Die met dat busje waren 'fans'
    geen haters
    ze hadden niet door dat ze th pijn deden ofzoiets:X

    -ergens gelezen, don't blame me als het niet klopt-


    If you want me to listen, whisper...

    Die met dat busje waren 'fans'
    geen haters
    ze hadden niet door dat ze th pijn deden ofzoiets:X

    -ergens gelezen, don't blame me als het niet klopt-

    owh, dat weet ik niet zeker, maar als dat fans waren :X..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!