• hallo mensjes!
    in Th tv zeiden ze in het filmpje van vorige week dat bill door te weinig bodyguards ergens niet mocht lopen, maar wat ik nu denk..is dat ze nu geterroriseerd worden door fans die proberen binnen te dringen in de bus enzow.. :P
    ma is het nu eigenlijk niet een beetje dom van die gast omdat gewoon te zeggen in de camera? der zijn veel fans die daar misbruik van gaan maken, maar het ergste is, als de haters dat ooit gaan te weten komen dat Th minder beschermd is dan vroeger :S
    en volgens mij durven de haters van Th ver gaan..

    wat vinden jullie daarvan? [ik vond het niet slim van die gast (N) :P ] [en vat dees topic nu niet beledigend of slecht of weetikveelwat op!]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ikke word wel bodyguard en dan brengen ik mijn bodyguard ook mee
    idd dat was dom

    PS: JOYCEEEEE <<33

    k zou eerder bang worden van al de gestoorde fans x'D

    Still love them (H)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik vind het niet handig.
    Eigelijk, kunnen we er nu wel op gaan rekenen dat de 'haters' iets gaan proberen.
    Achja.. Ook fans gaan er misbruik van maken dus het is niet van een kant.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ikke word wel bodyguard en dan brengen ik mijn bodyguard ook mee
    idd dat was dom

    PS: JOYCEEEEE <<33


    cynthia!!!! (flower)
    ik wordt ook bodyguard, die van tom, en natuurlijk moet ik ook mee in zijn kamer, stel dat ze hem daar iets zouden aandoen..(A) en nee hoor, ik doe niks stout (A) :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    cynthia!!!! (flower)
    ik wordt ook bodyguard, die van tom, en natuurlijk moet ik ook mee in zijn kamer, stel dat ze hem daar iets zouden aandoen..(A) en nee hoor, ik doe niks stout (A) :P


    WHAHAHA
    nou, ik laat mijn bodyguard wel op de kat en hond van Gustav passen en dan pas ik lekker zelf op Gustav

    (...)
    WHAHAHA
    nou, ik laat mijn bodyguard wel op de kat en hond van Gustav passen en dan pas ik lekker zelf op Gustav

    haha lkkr handig :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vind het niet handig.
    Eigelijk, kunnen we er nu wel op gaan rekenen dat de 'haters' iets gaan proberen.
    Achja.. Ook fans gaan er misbruik van maken dus het is niet van een kant.

    nee, da is wel, ma alleen, de fans die doen opzich niks erg ofzow, behalve dan privacy van de jongens schenden, ma de haters..nja, kwil nie wete wa die gaan doen moesten ze binnengeraken.. :S


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nee, da is wel, ma alleen, de fans die doen opzich niks erg ofzow, behalve dan privacy van de jongens schenden, ma de haters..nja, kwil nie wete wa die gaan doen moesten ze binnengeraken.. :S


    Het is al een keer fout gegaan. En dat gebeurt echt wel een tweede keer. Je kent dat verhaal vast al, van dat busje enzo? O:
    Ik denk dta zoiets nog eens gaat gebeuren, maar dan erger.. De haatclan is echt superveel gegroeid.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Het is al een keer fout gegaan. En dat gebeurt echt wel een tweede keer. Je kent dat verhaal vast al, van dat busje enzo? O:
    Ik denk dta zoiets nog eens gaat gebeuren, maar dan erger.. De haatclan is echt superveel gegroeid.

    ja da is! da van da busje, da was erg!
    en zielig!
    en idd..de haatclan is enorm gegroeid, der zitte zelfs ex-fans erbij :S
    ma nu ben'k weg
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ja da is! da van da busje, da was erg!
    en zielig!
    en idd..de haatclan is enorm gegroeid, der zitte zelfs ex-fans erbij :S
    ma nu ben'k weg
    xXx


    Doeeei. <3

    Ja, dat was inderdaad erg. Ik schrok me daar eigelijk best kapot van, en ik kan veel hebben.
    Ik denk dat als ze zo beveiligd blijven zulke dingen echt vaker gaan gebeuren. Die zogenoemde haters kun je echt makkelijk inschatten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wie zei da vn die bodygeurds in de camera?


    en komaan te weinig bodygeurds je ziet ze nu amper lopn tussn die kleerkaste --'

    enja de haters durven veel als ze fans durven vermoorden zouden ze zekr th kunne pijnigen remember wat ze is met bill en tom hadden uitgestoken?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    En ik maar denken dat ze over bewaakt waren. :8


    We'll never be as young as we are tonight

    wie zei da vn die bodygeurds in de camera?


    en komaan te weinig bodygeurds je ziet ze nu amper lopn tussn die kleerkaste --'

    enja de haters durven veel als ze fans durven vermoorden zouden ze zekr th kunne pijnigen remember wat ze is met bill en tom hadden uitgestoken?


    Daar hadden wij het al over, dat met dat busje.
    Maar het is de laatste tijd minder, hoor, die kleerkasten o-o Als je recente foto's uit Amerika vergelijkt met de laatstgemaakte foto's hier..
    Het zijn er minder.
    Ik weet trouwens niet wie dat zei, :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Daar hadden wij het al over, dat met dat busje.
    Maar het is de laatste tijd minder, hoor, die kleerkasten o-o Als je recente foto's uit Amerika vergelijkt met de laatstgemaakte foto's hier..
    Het zijn er minder.
    Ik weet trouwens niet wie dat zei, :')

    oh noujah had de vorige berichtn ni geleze x')
    en th is th ksnap wel da ze veel bodygeurds nodig hbbn want kwil echt ni da er met die schatjes xD iets gebeurd maar zij gerust ze overleve het wel hoor;) th wordt echt wel goe beschermd no panic;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    oh noujah had de vorige berichtn ni geleze x')
    en th is th ksnap wel da ze veel bodygeurds nodig hbbn want kwil echt ni da er met die schatjes xD iets gebeurd maar zij gerust ze overleve het wel hoor;) th wordt echt wel goe beschermd no panic;)


    Ja, dat is handig. (x
    Oke, het klopt dat ze het wel overleven, maar ik vind het net iets leuker als ze lekker staan op te treden, dan dat ze door die haters dat niet kunnen. o.o
    ToHo wordt wel goed beschermt, dat klopt. Maar of het goed genoeg is.. Daar kunnen wij niks over zeggen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'