• Geen zin meer in kritiek.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:26 ]

    Hmm, ik begrijp dat het zo kan zijn voor mensen, maar niet voor iedere fangirl. Toen ik Twilight verslaafd was, was ik lang niet zo obsessief als deze beschrijving. En bij mij ging opeens het licht branden, want wie zijn die mensen waar we zo fan van zijn? We kennen ze niet, we zullen ze niet kennen. Ik ben nergens meer fan van. Ik noem het liever het bewonderen van een film/serie/boek/band.


    You are beautiful, you are love.

    Way to exaggerated. Zoals jij het beschrijft zullen enkelingen zijn, maar echt niet iedereen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    We hebben een naam voordat: Aanstelerietes
    Er zijn een paar mensen die zo zijn, niet iedereen. Ik vindt het ook wel erg overdreven als iemand zo gaat doen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Serieus. Ik ben Directioner en Belieber en dit gaat me echt te ver. Dit is iets wat misschien klopt voor 12 jarige kinderen, maar niet voor iemand boven de 15 a 16. Sorry, maar er klopt geen fuck van.


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat hele fangirl gedoe aanstellerig gedrag. Ik ben geen fangirl en zal er nooit een worden. Ik ben nergens 'fan' van. Ik heb alleen respect voor bepaalde dingen en bewonder ze.


    26 - 02 - '16

    Béééétje overdreven...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dit is gewoon aanstellerig gedrag. Het zijn er meer een paar mensjes van een fandom die zo iets doen.


    Shoganai i ne~

    Jeetje, als ik zo word dan mogen mijn ouders zich zorgen gaan maken. Ik ben wel fan van bepaalde boeken, series en 1D maar het is niet zo erg bij mij. Ik bedoel het niet aanvallend.


    Physics is awesome

    Dit is niet bij iedereen van toepassing


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    /

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:55 ]

    Swizzle schreef:
    Ik heb ook niet gezegd dat dit bij iedereen hoeft te zijn. Als dit bij jou niet van toepassing is, is het niet gelijk aanstellen. Misschien voelt het voor jullie als overdrijven, maar wat als je zo'n iemand tegen komt? Ga je dan zeggen dat diegene zich aanstelt? De meesten kan het niet eens wat schelen wat je er van denkt. Onbewust is dit bij de meeste fans écht zo.

    Het wordt wel zo neergezet dat iedereen het is: Dit is niet aanstellen. Dit is echt waar. Dit is de werkelijkheid. En vooral de nadruk op de laatste die onderstreept is. En als ik iemand zo tegenkomt dan pak ik een dik boek met meer dan 400 blz en sla ik diegene op zijn hoofd. Met de woorden erbij: get al life.
    Ik ben van heel veel dingen fan en ik zou het ook jammer vinden als het ophoudt. Harry Potter stopte: niet gejankt. Zangeres ging weg bij Flyleaf: Ook niet.
    De hongerspelen uitgelezen: Zat te klagen over het slappe einde.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:13 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je hebt misschien een beetje overdreven (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    /

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:55 ]

    Als je echt fan bent, dan zit het toch voor altijd in je hart. Dan ga je niet janken en moeilijk doen als het ophoudt, en je gaat niet haten als iemand anders er geen fan van is. Je gaat ook niet achterlijk en overdreven doen als iemand bijvoorbeeld 'Harry Potter' zegt, want het is heel persoonlijk en je bent erdoor geraakt, waardoor je geen oppervlakkige reactie kan geven.
    Zo is het tenminste voor mij. Mijn werkelijkheid.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Swizzle schreef:
    Geen zin meer in gezeur.


    Gezeur? :S

    Wat had je dan verwacht? Dat wij het allemaal met je eens zouden zijn? Ik bedoel, iedereen heeft een mening en die hebben wij gezegd. Ik had het aardiger kunnen zeggen, dat is waar maar het is wel hoe ik er over denk als ik zoiets lees.


    Physics is awesome