• Ik heb dit jaar voor het eerst Filosofie
    En nu moesten wij dus al een paper schrijven voor het eindexamen, en ik moest dat door omstandigheden alleen doen
    Dus ik dacht dat ik het volledig had verkloot
    maar wonder boven wonder heb ik een 7!
    Nu ben ik echt blij, ik had dat echt nooit verwacht.
    Zijn jullie blij?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awe, wat super goed van je! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Gefeliciteerd. :'D
    Ik ben blij omdat m'n eerste deel van m'n wiskunde examen goed ging. Over het tweede spreken we niet. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    wow super goed gedaan! ik ben trots op je....ookal ken ik je niet maar toch super! trouwens dat doet me denken aan een wonder die mij is overkomen. ik heb verplicht frans bah(puh) ik kan echt geen frans maar wonder boven wonder voor mijn spreek examen frans had ik 10 op 15! dus ben jij blij maar ik ook xD


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Goedzo :)!, ik ben blij omdat ik nu mijn chocoladeletter aan het opeten ben :)


    Can't control my second personality

    Gefeliciteerd;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Goed gedaan!
    Ik ben blij omdat ik een 4 voor wiskunde mag herkansen door omstandigheden


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Goed gedaan :3. Ik dacht dat ik bij de toetsweek geschiedenis zwaar had verkloot en later bleek ik een 8,6 te hebben.
    Ik ben blij ,want iemand in een band (k-pop) waar ik naar luister komt eindelijk met een solo album :9~.


    Shoganai i ne~

    Nee. Ik ben niet blij. Ik krijg binnenkort mijn cijfer terug voor mijn schoolexamen van aardrijkskunde en ik vrees het ergste.
    Wel leuk dat je een goed punt hebt gehaald!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Goed zo! Het is altijd fijn als cijfers hoger uitvallen dan verwacht. ^^

    Ik ga vanavond Sinterklaas vieren, en daar heb ik wel zin in. Aan de andere kant heb ik wel nog een heleboel voor school te doen en heb ik mijn rapport nog steeds niet gekregen, terwijl de volgende proefwerkweek alweer bijna eraan komt en ik al mijn cijfers ook al zo'n twee weken weet. Hoe moeilijk kan het nou zijn om een rij cijfertjes uit te printen? ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had ooit eens een Franse test, zoals een examen en ik had er niet voor kunnen leren, toen ik de toets terugkreeg dacht ik ook dat ik het had verpest, maar ik had 23/30 én was de beste van de klas o.o

    Ik ben blij omdat mijn stagebegeleider (stage) aan mijn trajectbegeleider (school) op mijn eindevaluatie heeft gevraagd of ik onderscheiding (80%) krijg als punt op het vak stage. =D

    Nu nog zien wat de trajectbegeleider als punt gaat geven. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury