• Nu gaan hier heel wat dingen over in de rondte en ik vroeg me af of jullie een verhaal, gebaseerd daarop zouden lezen?

    Olivia Blake een jonge Britse, negentien jaar oud, stopt na lang twijfelen met haar opleiding rechten en is dringend opzoek naar een nieuwe opleiding, totdat één nieuwtje zich op internet verspreid dat haar iets meer bezighoudt. Bedreigingen over het vermoorden van één van de momenteel bekendste boy band leden gaat rond, raadsels en versjes duiken overal op en al snel heeft Olivia door dat er een patroon in dit alles zit. Ze besluit op onderzoek uit te gaan, maar ontdekt meerdere onthullingen die niet alleen met One Direction, maar ook met andere dingen te maken hebben.
          Olivia wilt maar één antwoord hebben en net wanneer ze op het randje van ontdekking is wie die Mr. X nou wel niet mag zijn, lijkt zij de volgende. Een raadsel duikt op, maar dit keer niet over de vogeltjes in een kooi, of de gekrulde jongeman, maar over het meisje met de goudblonde haren. Olivia Blake.

    Sirenes naderden, het geluid kwam dichterbij. Bewaking was overal, camera’s flitsten in het wilder weg. Angst was van de jeugdige tienergezichten af te lezen. Ik had juist gezeten, maar of ik nu veilig was of nog beter gesteld, of de jongens op het podium nu in veiligheid waren was nog maar de vraag. Het maakte niet meer uit, het was te laat en tijd viel niet terug te draaien.
          Het was over en gedaan, One Direction – een boy band van vijf leden – zou nooit meer bestaan.

    En precies op dat moment weerklonk het versje in mijn hoofd. Het kleine gerucht, het schrikwekkende raadseltje dat me vanaf dag één al bezighield:

    “You have been warned, he will soon be no more. Instead of five boys in 1D, there will only be four.”

    Het was geen leugen geweest, nooit bedoeld als grapje.


    Ja, het is fanfiction en ik weet dat een groot deel hier op Quizlet daar niet van houdt en het verschrikkelijk vindt, maar als je dan toch een reactie gaat plaatsen, vertel me dan in ieder geval of ik een beetje origineel bezig ben of dat het gewoon het slechtste is wat je ooit gelezen hebt en niet enkel 'ik houd niet van fanfiction.' Thanks.

    Doen of niet doen?
    Commentaar of ideeën?
    Waarschuwen als ik het ga doen?

    Bedankt alvast. (:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 11:14 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nee
    id


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Waarschuw je mij ook?


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    Waarschuw je mij ook?

    Sure thing I will do. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    DOEN ! Ik zal hem lezen :3


    Vatican Cameos

    Waarschuw me maar xD
    Tijdens die hele shit voelde ik me net in een james bond film en final destination HAHA

    Ik lees normaal geen 1D..
    Maar zou je mij alsjeblieft ook willen waarschuwen??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Geniaal idee:Y)
    waarschuw mij maar zeker!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    OEH, dit klinkt stoer :3 En geniaal!

    WOMAN! Waarschuw mij! (Let niet op mij, ik zit met Thor(als in Thor die wordt gespeeld door Chris Hemsworth) in mijn hoofd die WOMAN zegt x'D)


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Wil je mij waarschuwen? :3

    Daar gaat mijn hele originele idee dat ik in m'n hoofd had. (Ook al denk ik dat jij een andere Mr x. hebt. :3)


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik zal het doen, waarschuw je mij.

    Olivia Blake een jonge Britse, negentien jaar oud. Stopt na lang twijfelen met haar opleiding rechten en is dringend opzoek naar een nieuwe opleiding, totdat één nieuwtje zich op internet verspreid dat haar iets meer bezighoudt.

    Het leest iets aangenamer als je die punt na 'negentien jaar oud' veranderd in een komma. Anders begin je een nieuwe zin waar niet vermeld word wié er stopt met lang twijfelen, allez, dat vind ik toch. :3

    Anyhow, I really like the idea! Zou je mij ook willen waarschuwen als je begint?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik lees normaal geen 1D, maar hier wil ik wel een uitzondering voor maken (als ik de tijd ervoor vindt).
    Je mag me altijd waarschuwen.
    En zoals Shaerose zegt: die punt in je eerste zin moet een komma zijn.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Shaerose schreef:
    (...)
    Het leest iets aangenamer als je die punt na 'negentien jaar oud' veranderd in een komma. Anders begin je een nieuwe zin waar niet vermeld word wié er stopt met lang twijfelen, allez, dat vind ik toch. :3

    Anyhow, I really like the idea! Zou je mij ook willen waarschuwen als je begint?

    Hihi, thank you! Ik had er eerst een komma gezet, ja, maar ik vond die zin dan zo lang, maar wel bedankt dat je het alsnog even zegt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.