• En dan bedoel ik de omslag. Ik weet hoe ik hem moet wijzigen maar als ik dan wil veranderen zegt hij dat mijn foto/plaatje te klein is oftewel 399 pixels moet hebben. Ben ik dus speciaal op zoek gegaan naar plaatjes van 400 x 400, die vond hij ook niet goed. Maar zelfs plaatjes van 600 x 450 keurt ie af en aangezien ik niet meer of het eerste getal de breedte aan geeft of de tweede heb ik dus voor beide gezocht voor hoger dan 450 maar hij weigert nog steeds.

    Dus heeft iemand een idee waarom mijn foto's/plaatjes worden af gekeurd?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 16:26 ]


    Physics is awesome

    Zoek iets kleiner dan 400 bij 400.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Zoek iets kleiner dan 400 bij 400.


    Maar volgens mij keurt ie die ook af. Ik ga het proberen.


    Physics is awesome

    Bij mij pakt facebook al mijn foto's en plaatjes voor mijn omslag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bij mij pakt hij alles... Zelfs plaatjes die groot genoeg zijn voor m'n beeldscherm... Zeker weten dat het aan de afmetingen ligt? en niet aan et soort -jpg, png enz...- of de hoeveelheid mb enzo?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    Bij mij pakt hij alles... Zelfs plaatjes die groot genoeg zijn voor m'n beeldscherm... Zeker weten dat het aan de afmetingen ligt? en niet aan et soort -jpg, png enz...- of de hoeveelheid mb enzo?


    Volgens mij heeft ie stiekem iets tegen 1D. Ik heb allerlei verschillende plaatjes met verschillende grootte geprobeerd.


    Physics is awesome