• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalia Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalia Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne

    Eventuele familie , vrienden :
    -
    -
    -
    -

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles maak de nieuwe topics. (Later kan er altijd nog iemand bijkomen)
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 18:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ikke doe mee! :\ Maar dat wist je al... Doe mij maar een meisje en um... Even denken... Harry. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Le sexy beast Harry.
    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Nationaliteit: Engels, Brits.
    Karakter: Harry is een lieve en vrolijke jongen, maar helaas een échte player. Hij versiert heel veel meisjes, en maakt vaak misbruik van zijn beroemdheid en het feit dat hij er zo goed uit ziet. Hij weet dat hij knap is, maar egoïstisch is hij toch niet. Harry is gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Harry is iemand die heel veel plezier kan maken met zijn vrienden, dan voornamelijk zijn 4 beste vrienden. Daar voelt hij zich het beste bij en het meest bij op zijn gemak. (Ja, ik ben te lui om het zelf te schrijven dus steel ik van een site. :3)
    Uiterlijk:


    Extra: Harry heeft een zus, Gemma. Verder heeft hij een aantal tatoeages.
    Met wie zou je graag willen schrijven: Een meisje. :3

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wil
    Louis reserveren! Vul hem
    Morgen in want dat gaat nu nogal kut op mijn telefoon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik meedoen. Als mijn meisje ergens mee mag schrijven mag het dan Harry zijn?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lamebrain schreef:
    Ik wil
    Louis reserveren! Vul hem
    Morgen in want dat gaat nu nogal kut op mijn telefoon.


    ( Je staat erbij en is goed (: )

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik meedoen. Als mijn meisje ergens mee mag schrijven mag het dan Harry zijn?


    ( Natuurlijk en ik vind het goed..alleen word Harry door CxStylinson gespeeld, dus dat zal je aan haar moeten vragen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Serena Yasmina González.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Nationaliteit: Spaans.
    Karakter: Serena is een pittige, opvliegende volbloedige Spaanse. Ze is spontaan, energiek en kan haar mond niet houden. Ze is snel met haar opmerkingen erbij en reageert erg vurig op mensen. Toch kan ze ook heel lief en aanhankelijk zijn. Serena weet veel van het leven af en geeft verschrikkelijk goed advies, maar je moet haar advies verdienen. Verder is ze zelfverzekerd, zelfstandig en een doorzetter. Eigenlijk is ze gewoon hartstikke vurig, maar ze heeft een hartje van goud.
    Uiterlijk: Serena heeft heel donkerbruin haar dat snel zwart wordt genoemd. Haar oogkleur is bruingoud, wat vrij speciaal is. Verder heeft ze perfect geëpileerde wenkbrauwen, een mooie vorm van lippen en verzorgde nagels. Ze is 1.73, wat niet lang is, maar ook niet kort.


    Extra: Serena heeft twee tatoeages en bespeelt de piano en de dwarsfluit.
    Haar eerste tatoeage is een tekstje op haar schouder, waar 'All you need is love' staat.
    Haar tweede tatoeage is een roosje op haar pols.
    Met wie zou je graag willen schrijven: Dat maakt niets uit, wie zich aanbiedt. ;p Of anders wie er overblijft.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 23:26 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wil een meisje graag ;3


    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Delilah Destiny Simpson.
    Leeftijd (16-21): 18 jarig.
    Nationaliteit: Amerikaans. Ze woont in New York.
    Karakter: Delilah is zo'n meisje dat iedereen zal tonen dat ze oké is, dat alles goed met haar gaat, maar zelf weet ze dat dat niet zo is. Ze draagt een masker, altijd, of toch bijna altijd. De reden daarvoor is simpel, ze wil niemand belasten met haar problemen. Ze meer levenskennis dan eender wie door de dingen die ze heeft meegemaakt en nog steeds meemaakt. Toch kan ze, naast het meisje dat altijd een masker opzet, ook een vrolijk meisje zijn die het ook echt is. Zichzelf echt serieus nemen doet ze niet echt, maar soms heeft ze zo haar dipjes. De lach op haar gezicht kan meer dingen verbergen dan de meeste denken, maar enkel als je haar echt kent, dan weet je hoe ze echt in mekaar zit. Ze heeft het niet makkelijk thuis, haar moeder en vader drinken waardoor ze geen misstap mag zetten of ze wordt bont en blauw geslagen, waardoor soms haar punten op school niet echt de beste zijn. Toch probeert ze er het beste van te maken. Meestal skipt ze wel een paar lessen, enkel en alleen omdat ze geen zin heeft om in de klas te gaan zitten, kans dat ze slechte punten krijgt door een toets waar ze niets van weet of die ze niet snapt waardoor haar ouders weer een kans hebben om haar in mekaar te slaan. Ze heeft een oudere broer die haar al meerdere malen heeft aangeboden om bij hem te komen wonen, maar dat wil ze niet. Ondanks dat ze het zelf niet goed heeft wilt ze niet dat haar ouders zich in coma drinken. Als er niemand in die buurt is kunnen ze sterven en dat wil ze niet, helemaal niet. Delilah is het type meisje dat zichzelf altijd na anderen gaat zetten, hoe groot haar problemen ook zijn. Praten over haar problemen doet ze nooit, of bijna nooit, maar luisteren naar anderen doet ze altijd.
    Uiterlijk:




    -Acacia Clark-
    Extra: Delilah's grote passie is kunst. Fotografie, tekenen, schilderen, ze kan het allemaal en ze doet het graag. Je kan haar daarom ook vaak vinden op random plaatsen, al tekenend. Meestal luistert ze daar muziek bij, om de simpele reden dat ze zichzelf zo afsluit van de realiteit en alles op papier brengt wat er in haar omgaat. Het is een soort dagboek, maar dan in een andere vorm. De tekenen bewaard ze op een goed verstopte plaats in haar kamer zodat haar ouders ze zeker nooit zouden vinden. Ze is doodsbang als ze naar huis moet en elke dag leeft ze in diezelfde angst, maar ze is er een soort van aan gewend.
    Met wie zou je graag willen schrijven: Niall !

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 23:51 ]

    Rol: Our blond Leperchaun
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (16-21): 19 jaar ( 13 September 1993)
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Niall is altijd een erg vrolijke jongen en lacht altijd. Nooit zal hij eens serieus zijn als het niet nodig is. Hij zal zijn vrienden altijd verdedigen en onschuldige mensen helpen, als hij ziet dat er wat mis is. Niall weet wanneer hij rustig moet zijn en dat zal hij dan ook wel zijn. Hij is heel erg lief en zal nooit gemene opmerkingen maken, wel grapjes, maar lieve. Niall heeft graag mensen om zich heen. Hij kan zich prima alleen vermaken, maar hij is liever met een paar mensen dan alleen. Niall is ook een verlegen jongen die nogal snel bloost en niet zo snel het woord uit zichzelf neemt. Als hij je langer kent, zal hij dat wel doen, maar anders geef je hem best eens een stootje zodat hij begint te praten. Velen mensen vinden hem meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld van hem. Hij is niet zo stil als dat hij soms lijkt in het begin. Niall durft niet goed op meisjes afstappen als hij wat in ze ziet, hij heeft liever hulp van iemand. Zijn vrienden vinden zijn verlegenheid schattig, maar soms kan het ook vervelend zijn.
    Uiterlijk: [/b]



    Extra: Niall speelt gitaar en heeft een eetverslaving. Voor bijvoorbeeld Nandos kan je hem dan ook echt wakker maken.
    Met wie zou je graag willen schrijven: Delilah Destiny Simpson.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 0:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Met wie zou je graag willen schrijven: Niall, als dat oké is ...
    [/face][/12]


    ( Ik vind het goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Okee, Niall dan ;3 Ik ga eerst in mijn bed gaan liggen, anders denk mjn mama dat ik hier de hele nacht blijf zitten ;p

    Rol: Een Meisje
    Naam: Jade Maysilee Bright
    Leeftijd (16-21): 17
    Nationaliteit: Brits, Ze woont in London en gaat daar ook naar school.
    Karakter: Jade is een lief puur meisje dat altijd vrolijk is. Je zal haar niet vaak verdrietig zien en ze ziet altijd de goede kant van het leven. Ze lacht vaak en een erg goede vriendin. Als ze zich niet goed voelt laat ze dit niet merken en ze staat bekent als het vrolijke meisje en wil dit ook blijven. Niet eruit zien dus ze beschermt zichzelf door andere emoties uit te bannen. Ze heeft nog nooit in het bijzijn van andere gehuilt of haar glimlach van haar gezicht gehaalt. Toch al is ze zo makkelijk geeft ze niet zo snel vertrouwen en laat ze iedereen niet zo snel binnen. Vertrouwen geven vind ze dan ook moeilijk en geeft ze nauwelijks. Soms laat ze zelfs niemand toe. Ze vind het nogal moeilijk en omdat ze het zo moeilijk vind doet ze het meestal liever niet. Se heeft eigenlijk ook geen vrienden en zit met pauzes alleen, maar het maakt haar niet uit aangezien niemand haar dan ook kan kwetsen. Ze word gepest, maar ht doet haar geen pijn aangezien ze niets van haar weten.
    Uiterlijk:


    Extra: Jade word door haar vader mishandeld. Haar moeder is piloot waardoor ze weinig van huis is. Haar vader werkt niet enis drugshandelaar is vaak dronken en slaat haar als ze iets niet doet of als hij het wilt. Alleen Harry weet dit. Zelf doet ze ook aan longboarden en heeft ze een Longboard Pintail waar ze vaak op zit. Zo hoeft ze niet telkens thuis te zitten.
    Met wie zou je graag willen schrijven: Harry Edwards Styles.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 19:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Een van de meisjes
    Naam: Rozalia Alena Rákóczi
    Leeftijd (16-21): Zeventien jaar
    Nationaliteit: Hongaars
    Karakter: Rozalia is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig. Alleen ergere sommige mensen zich soms aan dat ze zich niet altijd naar haar leeftijd gedraagt Het doet haar wel wat, maar dat laat ze niet merken. Ze weet dat er genoeg mensen zijn die haar wel mogen. Je kan vaak beschrijven als kinderachtig, speels en sportief is. Iemand die je altijd ziet lachen of mensen aan het lachen maakt en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen haar beste vrienden weten wel dat ze zich wel eens ongelukkig voelt.
    Uiterlijk:



    Extra: -Komt nog-
    Met wie zou je graag willen schrijven: Het maak mij niet uit (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 0:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik denk dat ik Serena trouwens aan Zayn koppel, als we een Zaynie vinden. x'D
    Moeten de meisjes trouwens niet allemaal uit een ander land komen, dus niet net als de jongens uit Engeland? ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hey, mag ik het laatste meisje? Als het kan aan Harry. Zie dus net dat die er al is ): naja, doe sws maar meisje, dan zie ik nog wel welke jongen.

    Dat van Jade naar Harry stond nog niet in de beginpost, vandaar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.