• Ben ik de enige die lichtelijk klaar is met alle RPG-topics in de Actieve Topic sectie? Als Off-topic niet verschijnt in Actieve Topics, waarom RPG's, waar er naar mijn mening echt te veel van zijn, dan wel?

    Geen idee of hier al een topic over is maar yolo jwz. =$


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Wauw, iemand leeft hier onder een steen. Dat is omdat ze hopen dat hierdoor meer mensen een GM kopen en ze meer geld krijgen. Als ze RPG's naar offtopic verhuizen raken ze GM members kwijt en een reden om ze aan te sporen om dat te kopen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb hier trouwens laatst ook een topic voor aangemaakt, alleen dan meer om die onzinnige RPGers eruit te houden en toen zeiden de mods dat er weinig tijd was om iets te verzinnen maar dat ze er wel mee bezig zijn geweest.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb hier trouwens laatst ook een topic voor aangemaakt, alleen dan meer om die onzinnige RPGers eruit te houden en toen zeiden de mods dat er weinig tijd was om iets te verzinnen maar dat ze er wel mee bezig zijn geweest.

    Neem dan nieuwe mods aan, of laat derden meewerken... Zo'n probleem is dat niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Neem dan nieuwe mods aan, of laat derden meewerken... Zo'n probleem is dat niet.


    Eigenlijk is dat wél een probleem. Ze hadden net nieuwe mods aangenomen maar toen gingen er ineens ook veel weg. Daar kunnen ze verder weinig aan doen. Als je derden eraan laat meewerken, moet je alsnog een hele hoop werk verzetten om er iets voor te verzinnen en te laten werken dus dat gaat ook nog even duren. Ze doen er heus wel iets aan.


    Your make-up is terrible