• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Mijn topics. Heb in elk geval even een uiterlijk erbij gedaan ^^ Hoe beginnen we eigenlijk?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    [Mijn topics. Heb in elk geval even een uiterlijk erbij gedaan ^^ Hoe beginnen we eigenlijk?]


    [Kijk beginpost onderaan ;)]


    16 - 09 - '17

    [Voor de duidelijkheid: ]

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    Half kreunend en steunend trok ik mijn koffer met me mee, ik had niet zo'n hele goede conditie, en al helemaal niet met zo'n zware koffer achter me. Er moesten heel veel spullen in kwijt, aangezien ik "opgesloten" zou zitten in een huis, met nog negen onbekende jongen voor mij. Wie weet kende zei elkaar allemaal wel, en was ik straks een loner, dat was het meeste waar ik nu mee zat. Het andere gedeelte had met die moord te maken, een meisje van mijn leeftijd, ik wist niet eens wie zij was, en toch bleek ik er iets mee te maken te hebben. Allemaal heel erg vreemd, maar daarvoor werd ik dus hier naar toe gestuurd. Ik wilde absoluut niet, maar mijn moeder dwingde me om te gaan, ook al geloofde ze niet dat ik er iets mee te maken zou hebben, ik moest toch. Ik liep, ja, ik moest er heen lopen, in een bos, maar echt veel leek het er niet op. Alles was heel erg vies, overal lagen vieze afval dingen. Ik nam mijn koffer over met mijn andere hand en stapte nog een paar meter verder, waarna ik tot stilstand kwam. Daar ietsje verder op was het huis, waar ik voor een tijd moest verblijven. Ik wist niet hoe lang, dat wist niemand. Het laatste stukje stapte ik door, totdat ik voor de voordeur stond. Ik was benieuwd hoe ik 'm open zou krijgen, totdat die in zichzelf krakend open ging. Ik hield mijn adem in, zette een paar passen over de drempel. Mijn koffer liet ik in de hal staan, achter mij viel de deur weer met een klap dicht. 'Hallo?' Ik maakte een paar passen verder. 'Is daar iemand?' Geen reactie. Fijn. Ik was dus de eerste. Nu wachten totdat de volgende zou komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fayre Matthews

    Met een volgepakte rugzak op mijn rug en mijn gitaarkoffer in mijn linkerhand liep ik richting het huis. Het landschap was... hoe zou ik het zeggen... dood en ik vond het eigenlijk wel cool. Natuurlijk zou het mij af moeten schrikken, maar dat deed het totaal niet. Voor de verandering zou ik deze keer niet in een veel te nette hotelkamer moeten slapen, maar mocht ik naar dit huis. Ik snapte nog steeds niet helemaal waarom, maar dat boeide ook niet zoveel. Ik zat in ieder geval niet weer opgesloten met mijn ouders in een vakantieoord met macho's en tutjes.
    Toen ik het grauwe pad was afgelopen, duwde ik de deur open. Hij maakte een mooi piepend geluid en ik grinnikte erom. Zó niet eng. Ik dumpte mijn gitaarkoffer en rugzak bij een andere koffer.
    'Hey,' zei ik verveeld tegen een de jongen die ook in de gang stond. Waarschijnlijk ook de eigenaar van de koffer. Ik besteedde verder geen aandacht aan hem en liep zo door naar een andere kamer, dat de woonkamer bleek te zijn. Er stond een stoffige bank, dus plofte ik daar maar op neer.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 18:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    De deur achter mij ging weer open, en ik blikte even over mijn schouder om te zien wie daar was. Een meisje. Ik nam haar in me op en grijnsde even, ze zag er niet verkeerd uit, totaal niet verkeerd. 'Hey,' mompelde ze tegen mij, waarna ze gelijk door naar een andere kamer. Om hier voor eeuwig te blijven staan leek me ook niet zo'n goed plan, dus volgde ik het meisje naar de kamer waar ze in verdween. Ze lag al op de bank. Ik grinnikte even. Ik liep ook richting de bank, en liet me naast haar neer zakken. 'Hoi, ik ben Harry,' mompelde ik droog. Veel zin om nu met iemand te praten had ik eigenlijk niet. Ik had gewoon helemaal nergens zin in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {mijn topics, mara ik ga nu eten :3}


    Do what people say you can't.

    Fayre Matthews

    Ik hoorde dat de jongen mij volgde en een paar seconden later plofte ook hij op de bank. Ik zuchtte onhoorbaar. Nu moest ik vast een gesprek of zo met hem gaan houden en hij leek mij niet echt het type waar ik normaal mee omging.
    'Hoi, ik ben Harry,' mompelde hij. Ik draaide mij iets naar hem en bestudeerde hem even met een standaard afkeurende blik. Dan konden mensen sowieso niet denken dat ik echt interesse toonde, dus afkeurend kijken deed ik meestal standaard.
    'Wat leuk je te ontmoeten Curly,' zei ik sarcastisch. 'Ik ben Fayre. Aangenaam.' Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en wachtte zijn reactie af. Een meisje zou over het algemeen beledigd zijn. Een jongen kon ik altijd minder goed inschatten.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 19:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    Met een afkeurende blik bestuurde ze mij, en ik wist nu al dat ze me niet aardig vond. Geweldig gedaan, Harry, je kent haar nog geen vijf minuten. Ik schudde die gedachten weg, waardoor mijn krullen heftig heen en weer gingen. 'Wat leuk je te ontmoeten Curly,' zei ze sarcastisch. 'Ik ben Fayre. Aangenaam.' Ik grinnikte. 'Weet ik, iedereen vind het leuk om mij te ontmoeten, natuurlijk.' Zei ik sarcastisch terug. 'Maar, aangenaam kennis te maken, Fayre.' Ik nam haar nog een keer in me op, en ze was echt geen verkeerd meisje, ik grijnsde en liet mezelf helemaal onderuit zakken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fayre Matthews

    Hij grinnikte, wat ik opzich een goed teken vond. 'Weet ik, iedereen vind het leuk om mij te ontmoeten, natuurlijk,' zei hij even sarcastisch als ik net deed. 'Maar, aangenaam kennis te maken, Fayre.' Ik kon een grijns niet onderdrukken. Hij speelde gewoon vrolijk mee. Misschien viel hij nog wel mee, maar ik kon maar beter niet te vlug conclusies trekken.
    'Misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor, Curly, maar je lijkt mij helemaal geen type om je dagen door te brengen in zo'n huis.' Ik plaatste mijn elleboog op de leuning naast mij en liet mijn kin erop rusten. Mijn blik was nog steeds op Harry gevestigd.


    Happy Birthday my Potter!

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Een luid gejammer verliet mijn mond terwijl ik geïrriteerd kreunden toen de hak van mijn schoen weg zakte in de modder. "Fuck this shit..." Ik wierp even een blik op de hak van mijn schoen, waarna ik mijn voet los probeerden te krijgen. En ja hoor, zoals ik al verwachtte werkte het niet. "Mierda estúpida!" vloekte ik hard in het spaans. Of tewijl; Domme shit. Ik haalde mijn voet uit mijn schoen en trok deze vervolgens uit de modder, waarna ik hem weer aantrok en verder liep door het bos. Ik wierp even een blik in de verte, terwijl ik zag hoe het huis al opdoemden in de verte. Een huis waar ik naartoe moest aangezien ze dachten dat ik iets te maken had met een moord...Ja een moord. Hoe absurd klonk dat? Ja, heel erg absurd. Ik sleepte mijn koffer achter me aan, en eigenlijk kon het me niet zo veel schelen dat deze vies werd door het vuil dat op de bladeren lag. Hoe verder ik liep, hoe dichterbij het huis kwam, en toen ik er eenmaal voorstond, was het slikken. Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog terwijl ik toekeek naar een oud huis dat eruit zag als een van de spookhuizen die je wel eens in films tegen komt. Ook zag het er nogal verlaten uit. En dan te bedenken dat ik dáár moest gaan verblijven, met nog 9 anderen mensen. En ik wist niet eens waarom, maar mijn ouders hadden toch aangegeven dat het verstandig was om te gaan. Met een zucht vouwde ik mijn hand om de deur klink waarna ik deze openden, en hem weer achter me sloot toen ik binnen was. Met een klein plofje liet ik mijn andere tas op de grond vallen, terwijl ik een zucht sloeg en rond keek.


    The expert in anything, was once a beginner.