• Ik moet toch even melden dat ik echt heel veel respect heb voor deze man. Hij heeft tot nu toe in 274 films / series / afleverigen mee gespeeld, heeft zelf dingen geproduceerd, hij is een zanger en speelt nu, op zijn 90ste (ja, zo oud is hij al), nog steeds in films, waaronder The Hobbit.

    Ik bedoel, hij is 90 o.o Een normaal persoon zou niet meer zoveel doen.

    Respect voor hem :Y)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 21:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:


    Is dat niet Sean Connery?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 15:18 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beorn schreef:
    (...)
    Is dat niet Sean Connery?



    I dunno. Ging me om de text XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Beorn schreef:
    (...)
    Is dat niet Sean Connery?



    Inderdaad ja.

    Geweldige acteur en zanger Christopher Lee. Heb hem nog nooit in een rol gezien waarin hij het gewoon echt niet goed deed.
    Daarnaast is zijn symphonic metal album die hij in 2010 uitbracht, Charlemagne: By the Sword and the Cross, is een van mijn favo albums.
    Ontzettend veel respect voor deze man!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:10 ]

    Ik vind het lied "The Magic of the Wizard's Dream" en "Wisdom of the Kings" dat hij samen met Rhapsody of Fire gezongen heeft geweldig. Rhapsody is al geweldig, maar met hem erbij is het echt episch.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt geen idee wie dat is.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nog nooit gezien, of iets van gehoord? ;o
    En ik kijk dan ook nog eens geen Lord of the ring, belrgh.


    Pretty is just a pretty word.

    Voor mensen die hem niet kennen, kijk even hier: Klik. Daarop staat alles waaraan hij ooit heeft mee gedaan / mee gewerkt. Misschien herken je iets. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Djeez, ik heb Season of the Witch gezien zonder door te hebben dat hij daar in zat Oo En hetzelfde geld voor Golden Compass


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    Ik zal de man vast wel eens gezien hebben, maar de naam zegt me niets. Nou zeggen namen me meestal niets...


    Heb je lord of the rings noot gezien?
    Hij is Saruman


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik heb vandaag Lord of the Rings 1 weer gekeken en elke keer als hij in beeld kwam, kon ik alleen maar denken aan hoe oud hij nu eigenlijk wel niet is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    saphyra schreef:
    (...)

    Heb je lord of the rings noot gezien?
    Hij is Saruman

    Ik heb hem zeker wel gezien, maar als je had doorgelezen in het topic dan had je gelezen dat ik hem me alweer herinnerde.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Knight schreef:
    Die man is echt een legend.


    ^^THIS.