• Heeeeeeeeeeeey, ik ga binnenkort een (meiden) filmavond houden, maar ik weet nog geen film! Als jullie iets weten hoor ik het graag.


    Eisen:

    ~het liefst door real mensen gespeeld
    ~Nederlands of ondertiteling
    ~geen 16+
    ~12+ mag maar Niet Te geweldadig of iets


    Succes(flower)


    -

    Hey! Voor een meidenavondje ea?
    Voor een meidenavondje zou ik Bride Wars zeker aanraden ;)
    Gezellig trouwens, ik moet dat ook nog een keer met mijn vriendinnen gaan doen. C:

    Hmm, ga ik eens opzoeken, Bedankt voor de tip !!!


    -

    No problem, ik hou van heel veel films c:

    Save The Last Dance, The Prince and Me, Grease, Dirty Dancing, The Devil Wears Prada.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Thanks

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 21:35 ]


    -

    Dead Snow. Perfecte meidenfilm.

    A Princess for Christmas


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bedankt voor jullie leuk ideetjes(flower)


    -

    Arthur!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gewoon leuke Nederlandse films van de jaren 80 & 90. Geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mag ik hierbij even zeggen dat ik zelf 12 jaar ben, en dat grote mensen films niet al mijn vriendinnen zoooooo heel leuk vinden(ik wel hoor!!)


    -

    Wild child, echt geweldig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Red Riding Hood is echt een awesome film! Thriller, fantasy, romantiek en goede acteurs in één! Wat wil je nog meer? ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Coco avant Chanel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uuuh... let's see... ik vond Xena - Warrior Princess altijd supergaaf. Keek ik ook toen ik circa twaalf was maar het is wel een serie :]. She was my rolemodel *.*


    No growth of the heart is ever a waste