• ROLLENTOPIC



    10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg)
    Extra:

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    -
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en [q][/q] openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:33 ]


    16 - 09 - '17

    Yay. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volledige naam: Zayn Jawaad Malik
    Bijnaam: Bradford Badboy :P
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Zayn doet zich aardig en tegelijk stoer voor aan de buitenwereld, maar vanbinnen is hij onbetrouwbaar, arrogant, ontrouw, en egoïstisch.
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg)
    Extra: Hij heeft drie zussen: Doniya, Safaa en Waliyha.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 20:07 ]


    -

    Ik reserveer Niall!!


    Take me to wonderland

    Mag ik een meisje?


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een meisje?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik een meisje reserveren?(:


    The expert in anything, was once a beginner.

    TheSeasons schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?(:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mag ik leeyum??


    Do what people say you can't.

    Volledige naam:Louis Willam Tomlinson
    Bijnaam:Lou, boobear
    Leeftijd:20
    Innerlijk:Louis is een jongen die zich totaal niet naar zijn volwassen leeftijd kan gedragen. Hij gedraagt zich vaker als een klein kind, dan volwassen en probeert altijd iedereen aan het lachen te maken en op te vrolijke. Pas als het echt moet komt zijn serieuse kant naar boven. Hij is altijd enorm druk en probeert de aandacht altijd naar zichzelf toe te brengen. Wel is hij snel bang en nerveus.
    Uiterlijk:



    Extra:Louis staat bekend om zijn gestreepte shirts, bretels en zijn toms.
    daarbij is Louis ook nog eens Biseksueel, maar is hier nog niet voor uitgekomen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {mag ik een meisje reserveren?}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    sweetteen schreef:
    {mag ik een meisje reserveren?}


    Is al vol, I'm sorry. Helaas kan ik de beginpost niet aanpassen, anders had je het al gezien, hehe. :x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volledige naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler, Ni
    Leeftijd: 19
    Innerlijk:Niall is een vrolijke jongen die met iedereen overweg kan. Hij is iemand die over van alles kan praten waardoor hij dus een hele goede gesprekspartner is voor andere. Ook al is hij wel luid, toch kan hij heel goed luisteren. Hij lacht voortdurend en hobby is net alsof het zijn hobby is. Hij houdt van eten.
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg)


    Extra: Niall is verzot op gitaar spelen en schrijft ook liedjes. Verder hebben Niall zijn ouders hem nooit gewild en dat hebben ze hem ook meermaals laten weten, maar dit vertelt hij aan niet veel mensen.


    Take me to wonderland

    Volledige naam: Aubrey -Uitgesproken als: Auwbrie- Lynn Wiltshere
    Bijnaam: Brie.
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Over het algemeen is Aubrey een rustig meisje, en heel soms een beetje verlegen in het bij zijn van nieuwe mensen. Maar als je haar eenmaal leert kennen, is ze lang niet meer dat rustige meisje. En soms, is ze zelfs een bitch. Aldus, Aubrey heeft een twee zijdig karkarter. Hoewel ze veel geduld heeft voor bepaalde dingen, heeft ze af en toe toch last van een kort lontje. Waarin haar spaanse temperament naar boven komt, aangezien haar moeder spaans is en haar vader engels..
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg) :




    Extra: Niet alles is zo als het lijkt, en zo ook bij Aubrey, schuild er een duister en diep verleden achter haar heldere blauwe ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ik zet de rollen van de meisjes bezet op volgorde van hoe en wie gereageerd heeft, dat blijft eerlijker.


    16 - 09 - '17

    Volledige naam: Fayre Matthews

    Bijnaam: Fay

    Leeftijd: 17

    Innerlijk: Fay is een echte rock chick en toont geen angst. Ze heeft over het algemeen een ongeïnteresseerde houding en doet alsof de wereld wat haar betreft dood neer mag vallen. Ze is echt een meisje dat zich meer als een jongen gedraagt.
    Vanbinnen is Fay wel degelijk een echt meisje meisje. Ze is vroeger alleen gekwetst en sluit zich nu op deze manier af van alle dingen die haar pijn zouden kunnen doen. Als je haar er echter van overtuigd dat je het waard ben, kan ze een lieve en behulpzame meid zijn, maar meestal is ze gewoon tegendraads of negeert ze je.
    Fay is over het algemeen niet een schrikerig persoon. Ze heeft geen angsten voor spinnen, geesten, monsters en kan zeker wel tegen een horrorfilm. Ze heeft alleen wel degelijk een angst. Ze is bang dat mensen haar niet zullen accepteren en dat ze voor altijd alleen zal blijven.

    Uiterlijk:





    Extra: Fay is de zangeres van een band (zo zingt ze).
    Vroeger is Fay erg gepest door een stel tutjes. Sindsdien is ze altijd one of the guys geweest. Wat ze niet wist, was dat die meiden gewoon jaloers op haar waren.


    Happy Birthday my Potter!