• ROLLENTOPIC



    10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg)
    Extra:

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    -
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en [q][/q] openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:33 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Er is een meisje vrij, dus als iemand wil?


    Zoiets ging ik al denken. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (ik wil wel, maar moet ik de rol overnemen of een nieuwe rol aanmaken)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    (ik wil wel, maar moet ik de rol overnemen of een nieuwe rol aanmaken)


    Je mag een nieuwe maken als je dat liever wil (:


    16 - 09 - '17

    Een hele stiekeme bump omdat we nog een meisje nodig hebben. :33


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha (:


    16 - 09 - '17

    Volledige naam: Rosa Amare Diamond
    Bijnaam: Roosje, rose
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Rosa is heeft een lief en zacht karakter. ze is erg ijdel maar niet arrogant. ze is bijna altijd vrolijk, behalve als iemand iets tegen haar vrienden heeft en ze kan absoluut niet liegen.(voor mensen die haar kennen is het meteen duidelijk wanneer ze liegt)
    Uiterlijk:


    Extra: haar ouders zijn overleden toen ze jong was, maar ze heeft een oudere zus waarbij ze de jeugd heeft doorgebracht

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:03 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (heeft iemand een idee hoe ik kan instappen, omdat er eerst iemand anders in het huis was)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [ik denk het besten gewoon om binne te komen. Dan is je voorganger gewoon op misterieuse wijze verdwenen. ;x maar dat zeg ik. En ik ga eender over dus ik. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De plaats van Zayn is ook weer vrij, dus we zoeken nu ook nog iemand die Zayn als rol wil.
    Er is ook nog altijd een plaats vrij voor een meisje!


    16 - 09 - '17

    Wat jammer dat zoveel mensen zich uitschrijven zeg. Als ze er geen tijd voor hebben moeten ze zich gewoon niet inschrijven. :xxxx


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    Wat jammer dat zoveel mensen zich uitschrijven zeg. Als ze er geen tijd voor hebben moeten ze zich gewoon niet inschrijven. :xxxx


    Hmm ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Hmm ;s


    Maar dat is mijn mening. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volledige naam: Alicia Coco Adams
    Bijnaam: Ali
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Alicia is een zelfzekere, sociale en enthousiaste meid die zeker niet op haar mond gevallen is. Ze staat open voor nieuwe dingen en als het haar aanstaat laat ze dat duidelijk merken. Ze is een redelijk open persoon en vind dat ze geen geheimen heeft, al kropt ze wel alle slechte dingen op en houd deze liever voor zichzelf. Ook heeft ze overal een eigen mening over en uit deze dan ook meteen, maakt haar niet uit of je het niet leuk vind of je gekwetst voelt. Als ze zelf inziet dat ze een fout begaan is, steekt ze het graag op andere. Ze heeft graag mensen om zich heen, hangt er dan ook nog van af wat voor mensen, maar ze is bij momenten ook liever alleen, als je haar dan gaat lastig vallen zal ze niet lief overkomen.
    Uiterlijk:


    Extra: Toen Alicia 6 was, werd ze afgestaan door haar ouders ter adoptie, haar ouders konden niet meer voor haar zorgen door financiële problemen, ook zij deden verkeerde dingen om geld te verdienen. Alicia zat jaren in een weeshuis en werd op haar 10de uiteindelijk geadopteerd. Ze dacht dat ze eindelijk gelukkig kon zijn, maar alles werd een grote nachtmerrie, ze werd elke dag meerdere keren geslagen en kreeg niks, soms kreeg ze dagen geen eten en voor het minste kreeg ze een paar rake klappen. Op een jonge leeftijd van 15 probeerde Alicia al zoveel mogelijk van huis weg te zijn, zelf ging ze zich ook slecht gedragen en kon alleen nog maar aan feesten en drinken denken.


    16 - 09 - '17

    Volledige naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Niall is een lieve en onzeker jongen. Hij is van Ierse afkomst en houdt ervan om te zingen. Hij heeft niet zoveel zelfvertrouwen en vindt zichzelf totaal niet knap. Zijn moeder heet Maura Gallagher en zijn vader Bobby Horan. Hij heeft een oudere broer Greg. Zijn ouders scheidden toen hij vijf was. Hij en zijn broer leefden een tijdje afwisselend bij hun vader en hun moeder, maar na een aantal jaren beslisten ze bij hun vader in Mullingar te blijven wonen. Dit heeft zijn leven flink in de war gestuurd en soms heeft hij wel eens heimwee naar zijn jeugd.
    Uiterlijk: (alleen foto is al genoeg)




    Extra: Niall verft zijn haar al sinds hij een tiener was. Hij is van nature bruin maar zijn haar is veel mooier blond vindt hij zelf. Hij speelt vlotjes gitaar wat hij zichzelf heeft aangeleerd. Hij heeft een geweldige zangstem maar durft daar niet zo zeker over te zijn door zijn gebrek aan zelfvertrouwen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:16 ]


    I Refuse To Sink

    WE ZOEKEN NOG ALTIJD IEMAND DIE ZAYN WIL ZIJN!


    16 - 09 - '17