• Emma was alles behalve het populairste meisje toen ze op de middelbare school zat. Ze was het pispaaltje van de klas en ondanks al haar moeite geweldig gevonden te worden, wist Louis Tomlinson haar altijd wel om iets te pesten.
    Nu, een aantal jaar later, is er veel veranderd. Emma is afgevallen, heeft geen beugel meer en heeft een leuke kledingstijl ontwikkeld. Dan krijgt ze een brief binnen van haar oude middelbare school. Er komt een reünie.
    Deze reünie zal alles veranderen.





    Rollen:

    - Vriendin Harry 1
    - Vriendin Harry 2
    - Vriendin Liam
    - Vriendin Zayn
    - Vriendin Niall
    - Zus Emma

    Kleinere rollen:
    - Ex-vriendin van Louis, met wie hij het 'it-koppel' vormde op de middelbare school
    - beste vriendin van Emma toen ze op de middelbare school zat.



    Lijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Hobbys:
    Dislikes:
    Likes:
    Foto:
    Extra:

    IK KIES NIET DE EERSTE DIE REAGEERT OP EEN ROL, maar de beste.


    LET OP: HET KAN ZIJN DAT ER NOG WAT ROLLEN BIJKOMEN



    BEKENDE ROLLEN:

    XInnocenceX schreef op 29 nov 2012 - 9:38:

    Rol: vriendin Harry 2
    Naam: Mina Heather Powel
    Leeftijd: 18
    Hobbys: Mina is een gewaagd meisje die veel doet. Ze snowboard, surft, skate, beklimt bergen, ze houdt van surviavallen (volgens mij schrijf ik dat verkeerd ) en ze wil heel graag een keer diepzeeduiken. Hiernaast heeft ze ook wat rustigere hobby's. Ze houdt bijvoorbeeld erg van kleien en kan ook echt mooie dingen maken. In het kleien kan ze vaak haar gevoel kwijt en er komen vaak dan ook erg vreemde dingen uit. Ook doet ze nog eens aan hiphop, wat ze op erg hoog niveau doet.
    Dislikes: Mina heeft een hekel aan verplichtingen. Ze doet liever wat ze zelf wilt en gaat dan ook nog wel eens tegen het gezag is. Ze is dus wat opstandig. Ook heeft Mina een hekel aan liegen en oneerlijkheid. Ze kan niet goed tegen rommel, maar is vaak te lui om het zelf op te ruimen. Daar heeft ze namelijk ook een hekel aan, opruimen. Ze is dus een beetje een sloddervos (volgens mij schrijf ik dit ook al verkeerd...) Mina kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze iets niet kan, dus dan doet ze er alles aan om te bewijzen dat ze het wel kan. Ook houdt ze niet van saai s'avonds op de bank zitten, ze gaat er liever op uit met vrienden, het maakt haar dan niet uit wat ze doet, als ze maar niet thuis zit.
    Likes: vakantie, al d'r hobby's, melig doen, lol maken, films kijken, ze is wat ondeugend en haalt af en toe wat streken uit, alle seizoenen, verassingsfeestjes (organiseren).
    Foto:


    Mina heeft lang, bruin haar en bruine ogen (in tegenstelling tot haar broer, die blauwe ogen heeft). Ze draagt niet erg veel sierraden, want dat vindt ze irritant zitten. Ze is 1.69 m. lang.
    Extra: Ze heeft een tweelingbroer, Caine, en een jonger zusje, Lillith, van 8 jaar. Lillith is eigenlijk haar half zusje, haar moeder is namelijk hertrouwd na de scheiding met Mina's vader. Mina mag haar stiefvader niet zo en heeft vaak ruzie met hem. Mina wil graag een keer meedoen aan een talentenshow om verder te komen met dansen.


    Rol: Beste vriendin van Emma toen ze op de middelbare school zat.
    Naam: Micky Macenzie Winchester
    Leeftijd: 18
    Hobbys: lezen, tekenen, gamen, ballet & snowboarden.
    Dislikes: arrogantie, luiheid, wachten, afhankelijk zijn van anderen, Mensen die totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben, ze kan niet tegen bloed, ruwe voorwerpen (ze is gevoelig op dat gebied), de afwas moeten doen.
    Likes: veel verschillende dingen, ze is er wispelturig (zie haar hobby's), ze houdt van reizen en van verschillende culturen ontdekken, ze houdt van kinderen, Buiten zijn, dieren, op allerlei uitjes aan met haar broer, motorrijden.
    Foto:


    vroeger had Micky donkerblond haar en was ze heel onopvallend. Ook dit heeft ze verandert toen ze van de middelbare school af ging. Ze heeft nog steeds haar zachte kanten (ballet, kinderen ect.) maar ze heeft haar bloesjes van vroeger omgeruild voor een rock-skater style.
    Extra: ze is vrijwilliger bij een kinderboerderij. Ze heeft dus een broer, Ethan(19), met wie ze een goede relatie heeft, ze is bisexueel, ze heeft geen contact meer met haar ouders sinds ze er voor uit is gekomen dat ze bi is, Ze rijdt geen auto, maar een motor omdat ze dat leuker vindt, ze is nogal verandert sinds de middelbare school ze heeft nu wat 'ruigere' hobby's erbij zoals motorrijden en snowboarden.


    Rol: Vriendin Liam
    Naam: Suzie Evelyn McGregor
    Leeftijd: 19
    Hobbys:Suzie speelt volleybal en is daarbij de captain van het team. Daar is ze zeer trots op en dit geeft haar zelfvertrouwen een enorme boost.
    Dislikes: Suzie haat jaloerse mensen, ook al is ze zelf ook wel eens jaloers. Ze haat pindakaas omdat je het niet in een keer door kan slikken, tenminste zij kan dat niet. Ook haat ze slechte cijfers omdat deze haar zelfbeeld, die al tamelijk laag is, naar beneden halen. Verder haat ze: insecten, vieze dingen, rommel, school, af en toe haar ouders en familie, verveling en kaneel.
    Likes: Suzie is echt enorm dol op chocopasta en andere dingen met chocolade erin. Ze is dol op haar vrienden, die het beste in haar naar boven halen en ze is bovenal dol op Liam. Haar vriend. Verder is ze dol op: bami, spaghetti, gezelligheid, zoetigheid en het kijken van dvd's met haar vriendinnen.
    Foto:



    Rol: Ex vriendin van Louis
    Naam: Felicia Stephany Coin
    Leeftijd: 18
    Hobbys: Felicia hou veel van haar vrienden en haar familie. Die betekenen ook alles voor haar. Verder speelt ze ook vaak tennis en gaat vaak naar het strand.
    Dislikes: Haaien en spinnen, hoewel ze vaak gaat surfen met haar vrienden is ze doodsbang voor haaien. Dat komt door het trauma wat ze vroeger opliep nadat haar vader zijn been geamputeerd moest worden na de beed van een haai. Verder heeft ze ook een hekel aan zeurende mensen
    Likes: ze houd veel van de zon en brengt haar dagen ook veel door in de zon, verder maakt haar hondje Fifi haar ook heel gelukkig. Fifi is een lichtblonde langharige chiuaua en Felicia behandeld haar echt als haar kindje.
    Foto: http://weheartit.com/entry/44722579/via/gianifocarazzo <---- kan nu geen foto laten zien want zit op mijn telefoon
    Extra: Felicia is tijdenlang model geweest maar moest stoppen omdat ze volgens haar bureau te dik werd. Sinds dien is ze zich gaan verdiepen in journalistiek wat ze nu als werk doet. Ze kan slecht tegen haar verlies en mist Louis zijn aandacht eigenlijk nog steeds

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 19:36 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    MissParsons schreef:
    (...) Moeten we nog meer rollen invullen of


    Ja ik heb nog heel veel rollen nodig,
    dus als je je geroepen voelt er nog een te maken, ga vooral je gang :Y)


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Rol: Zus Emma
    Naam: Catherine
    Leeftijd: 23
    Hobbys: Paardijden, hardlopen en ateletiek
    Dislikes: Stilzitten, klassieke muziek, ze is een vrij druk type dus ze kan niet tegen rust. ze is vaak in beweging dus ze is heel dun, ze kan er niet tegen als iemand tegen haar loopt te zeiken.
    Likes: Sport, Paarden, Rennen, Sporten, Muziek, Romantiek, Buitnelucht, bloemen
    Foto:


    Extra: Is Emma's zus, ze let heel erg op haar lichaam en kan niet stilzitten ze is constant in beweging en volgt meerdere sporten per week, Ze heeft meegedaan aan paardrijden op de Olimpise Spelen

    Rol: Beste vriendin van Emma toen ze op de middelbare school zat.
    Naam: Micky Macenzie Winchester
    Leeftijd: 18
    Hobbys: lezen, tekenen, gamen, ballet & snowboarden.
    Dislikes: arrogantie, luiheid, wachten, afhankelijk zijn van anderen, Mensen die totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben, ze kan niet tegen bloed, ruwe voorwerpen (ze is gevoelig op dat gebied), de afwas moeten doen.
    Likes: veel verschillende dingen, ze is er wispelturig (zie haar hobby's), ze houdt van reizen en van verschillende culturen ontdekken, ze houdt van kinderen, Buiten zijn, dieren, op allerlei uitjes aan met haar broer, motorrijden.
    Foto:


    vroeger had Micky donkerblond haar en was ze heel onopvallend. Ook dit heeft ze verandert toen ze van de middelbare school af ging. Ze heeft nog steeds haar zachte kanten (ballet, kinderen ect.) maar ze heeft haar bloesjes van vroeger omgeruild voor een rock-skater style.
    Extra: ze is vrijwilliger bij een kinderboerderij. Ze heeft dus een broer, Ethan(19), met wie ze een goede relatie heeft, ze is bisexueel, ze heeft geen contact meer met haar ouders sinds ze er voor uit is gekomen dat ze bi is, Ze rijdt geen auto, maar een motor omdat ze dat leuker vindt, ze is nogal verandert sinds de middelbare school ze heeft nu wat 'ruigere' hobby's erbij zoals motorrijden en snowboarden.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 9:20 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Rol: vriendin Harry 1 / 2
    Naam: Mina Heather Powel
    Leeftijd: 18
    Hobbys: Mina is een gewaagd meisje die veel doet. Ze snowboard, surft, skate, beklimt bergen, ze houdt van surviavallen (volgens mij schrijf ik dat verkeerd :$) en ze wil heel graag een keer diepzeeduiken. Hiernaast heeft ze ook wat rustigere hobby's. Ze houdt bijvoorbeeld erg van kleien en kan ook echt mooie dingen maken. In het kleien kan ze vaak haar gevoel kwijt en er komen vaak dan ook erg vreemde dingen uit. Ook doet ze nog eens aan hiphop, wat ze op erg hoog niveau doet.
    Dislikes: Mina heeft een hekel aan verplichtingen. Ze doet liever wat ze zelf wilt en gaat dan ook nog wel eens tegen het gezag is. Ze is dus wat opstandig. Ook heeft Mina een hekel aan liegen en oneerlijkheid. Ze kan niet goed tegen rommel, maar is vaak te lui om het zelf op te ruimen. Daar heeft ze namelijk ook een hekel aan, opruimen. Ze is dus een beetje een sloddervos (volgens mij schrijf ik dit ook al verkeerd...) Mina kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze iets niet kan, dus dan doet ze er alles aan om te bewijzen dat ze het wel kan. Ook houdt ze niet van saai s'avonds op de bank zitten, ze gaat er liever op uit met vrienden, het maakt haar dan niet uit wat ze doet, als ze maar niet thuis zit.
    Likes: vakantie, al d'r hobby's, melig doen, lol maken, films kijken, ze is wat ondeugend en haalt af en toe wat streken uit, alle seizoenen, verassingsfeestjes (organiseren).
    Foto:


    Mina heeft lang, bruin haar en bruine ogen (in tegenstelling tot haar broer, die blauwe ogen heeft). Ze draagt niet erg veel sierraden, want dat vindt ze irritant zitten. Ze is 1.69 m. lang.
    Extra: Ze heeft een tweelingbroer, Caine, en een jonger zusje, Lillith, van 8 jaar. Lillith is eigenlijk haar half zusje, haar moeder is namelijk hertrouwd na de scheiding met Mina's vader. Mina mag haar stiefvader niet zo en heeft vaak ruzie met hem. Mina wil graag een keer meedoen aan een talentenshow om verder te komen met dansen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 17:25 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    De gekozen rollen zullen in het 'maintopic' gezet worden ;d


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    d'eeh maintopic? *oké voel me héél dom nu :$*


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    d'eeh maintopic? *oké voel me héél dom nu :$*


    Ohnee nergens voor nodig :'] Mijn manier om te zeggen: 'dat eerste bericht dat ik geplaatst heb, hierboven ^'


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    ooh okay :$
    Ik ben benieuwd naar je story, hij klinkt erg leuk ^^

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:14 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    GOED. Ik heb in ieder geval, om überhaupt te kunnen beginnen de rol van 'vriendin Louis toen hij nog op de middelbare school zat' nodig.

    @ Hierboven: Dankje ;d Ik zal meteen hier posten als het eerste deel er staat ^^

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:17 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik hoef geen rol maar ik zou graag willen dat je het me meld als het eerste hoofdstuk er is. c:


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Ik hoef geen rol maar ik zou graag willen dat je het me meld als het eerste hoofdstuk er is. c:



    De link komt hier te staan, en als je wilt kan ik het nog wel melden ^^?


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik heb mijn rol afgemaakt c:


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Ik heb mijn rol afgemaakt c:


    Ik zie ;D

    Je hebt hm ^^


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Rol: Ex vriendin van Louis
    Naam: Felicia Stephany Coin
    Leeftijd: 18
    Hobbys: Felicia hou veel van haar vrienden en haar familie. Die betekenen ook alles voor haar. Verder speelt ze ook vaak tennis en gaat vaak naar het strand.
    Dislikes: Haaien en spinnen, hoewel ze vaak gaat surfen met haar vrienden is ze doodsbang voor haaien. Dat komt door het trauma wat ze vroeger opliep nadat haar vader zijn been geamputeerd moest worden na de beed van een haai. Verder heeft ze ook een hekel aan zeurende mensen
    Likes: ze houd veel van de zon en brengt haar dagen ook veel door in de zon, verder maakt haar hondje Fifi haar ook heel gelukkig. Fifi is een lichtblonde langharige chiuaua en Felicia behandeld haar echt als haar kindje.
    Foto: http://weheartit.com/entry/44722579/via/gianifocarazzo <---- kan nu geen foto laten zien want zit op mijn telefoon
    Extra: Felicia is tijdenlang model geweest maar moest stoppen omdat ze volgens haar bureau te dik werd. Sinds dien is ze zich gaan verdiepen in journalistiek wat ze nu als werk doet. Ze kan slecht tegen haar verlies en mist Louis zijn aandacht eigenlijk nog steeds

    Hoop dat het een beetje goed is


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    Rol: Ex vriendin van Louis
    Naam: Felicia Stephany Coin
    Leeftijd: 18
    Hobbys: Felicia hou veel van haar vrienden en haar familie. Die betekenen ook alles voor haar. Verder speelt ze ook vaak tennis en gaat vaak naar het strand.
    Dislikes: Haaien en spinnen, hoewel ze vaak gaat surfen met haar vrienden is ze doodsbang voor haaien. Dat komt door het trauma wat ze vroeger opliep nadat haar vader zijn been geamputeerd moest worden na de beed van een haai. Verder heeft ze ook een hekel aan zeurende mensen
    Likes: ze houd veel van de zon en brengt haar dagen ook veel door in de zon, verder maakt haar hondje Fifi haar ook heel gelukkig. Fifi is een lichtblonde langharige chiuaua en Felicia behandeld haar echt als haar kindje.
    Foto: http://weheartit.com/entry/44722579/via/gianifocarazzo <---- kan nu geen foto laten zien want zit op mijn telefoon
    Extra: Felicia is tijdenlang model geweest maar moest stoppen omdat ze volgens haar bureau te dik werd. Sinds dien is ze zich gaan verdiepen in journalistiek wat ze nu als werk doet. Ze kan slecht tegen haar verlies en mist Louis zijn aandacht eigenlijk nog steeds

    Hoop dat het een beetje goed is



    Zeker! Dankje :3

    Oke ik ga beginnen nou ^^

    -De rest van de rollen blijven natuurlijk allemaal beschikbaar.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking