• The Limit Of My Life

    * One Direction verhaal.
    * Met paarden.
    * Harry Styles.

    Proloog:

    Ik stond achter de schermen met mijn paard. Na enkele minuten hoorde dat ik omgeroepen werd : 'Nu komen Laysha Clark met haar hengst Mendhar D'apeco van de Dilora Eclan Stud!' Met het perfecte paard liep ik de ring in. Het was een ere ronde. Wat ik allemaal al wel niet bereikt het met Mendhar D'apeco. Het was gewoon prachtig voor woorden. Ik rende zo snel als ik kon met mijn wilde hengst door de arena. De stalhulpen tikken wild met het zwepen op de bakrand waardoor Mendhar nog mooiere bewegingen maakt. Hij bewoog ritmisch op de muziek die door de arena galmde. Ik stopte met rennen en liep naar de letter E toen ik daar aan was gekomen liepen we naar het midden en stelde ik hem nog 1 keer op voor de jury. Ze liepen met een grote glimlach langs mijn paard. De jury liep weer terug naar hun tafel en begonnen alle punten bij elkaar te stellen voor de laatste keer. Ik begon opnieuw te rennen er begonnen allemaal mensen te fluiten, te klappen en wild te zwaaien. Ineens schrok Mendhar van een kind die keihard begon te schreeuwen. Hij stijgerde wild en sloeg met zijn voorhoef tegen mijn hoofd. Ik zag voordat ik het halstertouw losliet dat hij naar achter viel op zijn rug. En voordat ik wist wat er allemaal gebeurde kwam ik in een groot zwart gat terecht. En voelde ik het zand in mijn gezicht. Was dit het einde?

    --

    Misschien wat voor jullie? (:

    KLIK

    xxx