• Ik denk dat het een tekening is, maar Mitchell denkt dat het een foto is. Ik weet wel dat mensen tegenwoordig zo goed kunnen tekenen, zeker met behulp van computers. Wat denken jullie?


    Your make-up is terrible

    Ik blijf bij een foto, zoom eens goed in bij het linkeroog, dan zie je een duidelijke weerspiegeling van de tralies.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben het met Mitchell eens. Dit krijg je niet voor elkaar bij een tekening, vooral niet als je zoals Mitchell al zei naar de ogen kijkt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet niet.. tekening vanwege die stangen en ik zou zeggen foto vanwege de weerspiegeling in de ogen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nja, een weerspiegeling in de ogen kan je ook perfect tekenen. :p
    Ik gok op een foto. Het ziet er niet zo tekenachtig uit.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Nja, een weerspiegeling in de ogen kan je ook perfect tekenen. :p
    Ik gok op een foto. Het ziet er niet zo tekenachtig uit.


    †

    Sagitta schreef:
    Nja, een weerspiegeling in de ogen kan je ook perfect tekenen. :p
    Ik gok op een foto. Het ziet er niet zo tekenachtig uit.

    Dan lijkt het me dat je of een meester in tekenen bent of een heel erg groot blad papier hebt gebruikt / digitaal hebt getekend. Bij een groot blad papier moet je het ook nog eens inscannen, waardoor kwaliteit verloren gaat (wat natuurlijk ook geld voor een kleiner blad, hoewel dat makkelijker in te scannen zal zijn). Ik betwijfel dus heel erg dat het een tekening is.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Foto, maar wel een heel erg bewerkte.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Oromis schreef:
    (...)
    Dan lijkt het me dat je of een meester in tekenen bent of een heel erg groot blad papier hebt gebruikt / digitaal hebt getekend. Bij een groot blad papier moet je het ook nog eens inscannen, waardoor kwaliteit verloren gaat. Ik betwijfel het tekening gedeelte dus echt heel erg.

    Getekend is dit sowieso niet, dat kan inderdaad niet omdat je dan een enorm groot blad en een enorm goede scanner moet hebben. :p
    Als het getekend is, dan is het sowieso digitaal, denk ik. ^^


    Let the Night embrace you

    Een tekening ziet er toch meer "tekenachtig" uit , zowel met de hand als pc. Ik ga voor foto c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oromis schreef:
    Ik blijf bij een foto, zoom eens goed in bij het linkeroog, dan zie je een duidelijke weerspiegeling van de tralies.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sagitta schreef:
    (...)
    Getekend is dit sowieso niet, dat kan inderdaad niet omdat je dan een enorm groot blad en een enorm goede scanner moet hebben. :p
    Als het getekend is, dan is het sowieso digitaal, denk ik. ^^

    Als het getekend is, gok ik ook op digitaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat het een foto is, vooral als je naar de ogen kijkt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oromis schreef:
    Ik blijf bij een foto, zoom eens goed in bij het linkeroog, dan zie je een duidelijke weerspiegeling van de tralies.


    Maar in de tralies en in de ogen zie je geen weerspiegeling van een camera of een persoon.
    Als je een professional bent, kan dit heus wel digitaal of zelfs met een enorm goede scanner zijn gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar in de tralies en in de ogen zie je geen weerspiegeling van een camera of een persoon.
    Als je een professional bent, kan dit heus wel digitaal of zelfs met een enorm goede scanner zijn gemaakt.

    Je ziet in de ogen een zwarte vlek wat een mens kan zijn. Als ik te veel inzoom wordt het onscherp, maar het zou best kunnen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik denk een foto ,vanwege de weerspiegeling in de ogen van die kat die heel schattig is :3.


    Shoganai i ne~