• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eenhoornpoep schreef:
    Charabella Aidenn Borges

    Zacht liep ik over straat. Een norse blik vormde mijn gezicht en ik stak mijn handen in mijn zakken. 'Wat saai' verliet mijn mond pril. Uiteindelijk liep ik naar een steegje, zag een paar jongens en trok mijn wenkbrauwen op. Ze grijnsden en liepen naar me toe. 'Hierkomen met dat geld' gromde een van de jongens die me wilde vastpakken. 'Doe geen moeite' mompelde ik en ik zag hem vallen. Mijn tasers had ik in mijn handen en mijn revolver pakte ik snel. De andere twee jongens wilden me grijpen, maar de een vloerde ik en schoot ik dood en de andere pakte ik bij zijn kraag terwijl ik hem tegen het muurtje aandrukte. 'Triest jochie' zuchtte ik en ik schoot in zijn hoofd. Mijn revolver stopte ik terug in mijn riem en ik liep weer de straat op. Wat makkelijk.


    (Gewoon om je eraan te herinneren dat je wanneer je iemand neerschiet van dichtbij bloed op je kleren krijgt en je daarmee nu vrolijk op straat loopt, vlakbij het plaats delict.
    Niet gemeen bedoelt hoor)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [O_O. Serieus? Ik heb nog nooit iemand doodgeschoten x). Zal ik het veranderen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [reageer morgen weer, baai]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (even om te zeggen de G bij mijn meisje hoort er niet bij ze noemt Alice en niet Galice :3)

    Alice Mc.Florence
    Ik was over straat aan het lopen.Ik had al een tijdje een plan uitgestippelt om geld te stelen.Ik kijk nog even in mijn mouw of alle mesjes erin zitten en glimlach dan als ik zie dat alles in orde is.Eindelijk kwam ik aan in het grote gebouw en doe ik nog vluch mijn krullend haar in een staart waarna ik het gebouw binnen ga.Zoals de meeste zakenmensen ,huren ze vaak wel 'sletjes' in om hun te vermaken.Zo had ik via iemand contact kunnen opnemen en dat was al een stap van mijn plan 1.Bij de receptie melde ik dat ik een afspraak had met de directeur en zo vervolg ik mijn weg tot aan het hoofdkantoor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joanne Mikayla Brights
    Ik zuchtte en zocht nog steeds naar dat felbegeerde papiertje die mijn vader had achtergelaten. Een kreet van geluk ontsnapte mijn mond toen ik het in mijn handen had. De deur ging langzaam open. "Hallo?" De stem van mijn moeder. Ik bleef zo stil mogelijk en veroerde geen vin. De deur ging weer dicht en ik deed het raam open. Ik beet op mijn lip. Kom op! Het was drie hoog.. Ik zuchtte en sprong er uiteindelijk wel uit. "Oké. Louise Mackenzie en One Direction van MI6" mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eenhoornpoep schreef:
    Charabella Aidenn Borges

    Zacht liep ik over straat. Een norse blik vormde mijn gezicht en ik stak mijn handen in mijn zakken. 'Wat saai' verliet mijn mond pril. Uiteindelijk liep ik naar een steegje, zag een paar jongens en trok mijn wenkbrauwen op. Ze grijnsden en liepen naar me toe. 'Hierkomen met dat geld' gromde een van de jongens die me wilde vastpakken. 'Doe geen moeite' mompelde ik en ik zag hem vallen. Mijn tasers had ik in mijn handen en mijn revolver pakte ik snel. De andere twee jongens wilden me grijpen, maar de een vloerde ik en schoot ik dood en de andere pakte ik bij zijn kraag terwijl ik hem tegen het muurtje aandrukte. 'Triest jochie' zuchtte ik en ik schoot in zijn hoofd. Mijn revolver stopte ik terug in mijn riem en ik wilde weer de straat op lopen. Mijn broek zat onder het bloed, wat vooral het bovenste gedeelte was. Ik besloot maar om gewoon via de steegjes te lopen zodat ik gelijk ook nog andere jongens kon uitschakelen. Wat makkelijk.


    Zo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    Geeuwend rek ik mezelf uit. Zojuist om 12 uur was mijn wekker afgegaan. Gisteren was ik laat thuisgekomen van een bezoekje aan mijn familie. Ik had mezelf dus wel een goede uitslaapbeurt gegund. Ik sta op en loop nog gapend naar de badkamer. Daar spoel ik eerst even alle slaap uit mijn ogen, zodat ik al wat meer kan zien dan alleen een vage waas van alles. De haartjes op mijn kin, zien er nog redelijk verzorgd uit, dus ik besluit niet te scheren voor vandaag. Daarom doe ik alleen wat deo op en loop daarna weer terug naar mijn kamer. Ik zoek wat kleren uit, in mijn grote inloopkast en neem ze mee naar mijn bed.
    Ik ben net bezig om mijn broek aan te trekken, als er op de deur beneden word geklopt. Al hupsend en springend snel ik er heen en voor ik de deur open doe, trek ik mijn broek over mijn kont.
    'Hé Hazza!' begroet ik de jongen voor mijn deur. 'Kom snel binnen.' Doordat ik niks om mijn bovenlijf aan heb begint het nogal koud te worden, door de wind van buiten.

    Liam James Payne
    Ik zit op de bank in mijn appartement. Om eerlijk te zijn verveel ik me dood. Ik heb geen idee wat ik zou kunnen doen. Zonet heb ik de televisie uitgeschakeld, er was toch niks leuks te vinden. De krant van vandaag had ik ook al uit en ergens heen gaan is ook geen optie. Want ik zou niet weten waarheen. Naar één van de jongens zou natuurlijk kunnen, maar ik weet niet eens of ze vandaag al wat te doen hebben. Eigenlijk best slecht van me, maar nu we ook niet echt meer continu op elkaars lip zaten en het zelfde rooster hadden, was het misschien ook best logisch. Meestal wist je van je vrienden niet precies wat ze deden.
    Ik besluit Niall te bellen, die is meestal wel in om eens gezellig random af te spreken. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak, ga naar mijn contactenlijst en druk op het belhoorntje naast de naam van de Ier.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Hallo, ik ben weer eens laat zo te zien. (; Maar goed.. Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je hebt niet veel gemist xd. Nu weet ik nogsteeds niet wat Brookelle betekent >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En als 1D ineens in het echt verdwijnd, geen zorgen, jongens! Ze zijn geheim agenten!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [XD Tuurlijk...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het zou best kunnen ): . Of ik heb ze ge-1Dnapt.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand zin om Scar te meeten?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [@Rider
    Is het goed als Niall naar Cat toe komt voor nieuwe spullen?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [@Rider
    Is het goed als Niall naar Cat toe komt voor nieuwe spullen?]


    (Gezellig, kan hij haar gelijk ontmoeten :') )


    Happy Birthday my Potter!