Oké, dus ik vond dit (klik) en ik zou het bijna geloven.
Maar dan door dit (klik), dit (klik) en dit (klik).
Wel, en dat hele gedoe met Eleanor en Christina/Tina is gewoon bizar.
Voor ik überhaupt wist wie of wat One Direction was begin dit jaar, vond ik al hun fans al bizar met hun ship-gedoe en dacht, "zit die arme jongens niet zo te pesten met je lugubere ideeën". De foto's die ik op Q voorbij zag komen van Louis en Eleanor zagen er behoorlijk serieus uit. Maar de verhalen er omheen lijken gewoon niet te kloppen qua feiten.
Louis en Eleanor zouden elkaar dus al daten sinds een zomerfestival iets, dus twee oktober wisten mensen al van Eleanor en plotseling zijn ze pas zeventien november een jaar samen, terwijl Louis weken daarvoor nog zei dat hij niet wist hoe lang hij en Eleanor al samen waren en dat het er niet toe deed en werd Eleanor uitgemaakt voor leugenaar, omdat ook zij niet wist hoe lang ze samen waren en iemand haar hielp en zei dat ze sinds die zomer al samen waren.
Confusing much.
Though, just saying, dat gedoe met het management kan toch nooit kloppen, Rebecca Ferguson heeft hun toch ook gewoon ontslagen, dus waarom moeilijk doen?
Hoewel ik me er verder niet mee wil bemoeien, omdat ik het zelf nooit zal geloven, zelfs al blijkt het straks allemaal waar te zijn (aparte redenen), dacht dat sommigen van jullie het wel interessant zouden vinden.
[ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 1:30 ]
To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo