nessje schreef:
(...)
Je doet ook niet lullig, hoor! Ik weet gewoon dat er geen andere oplossingens is omdat ik er mee te maken heb. Er zitten een paar meisjes bij mij in de klas die denken dat ze 'het' zijn, met hun houdingen en gedrag enzo. Ik ben langer fan van 1D en nu is het opeens dat ik geen fan mag zijn! Ik heb hun echt uitgescholden, ook omdat ze andere dingen over me verzonnen. Ze hebben de hele klas tegen me opgezet met hun leugens, en ik ben dagen uitgemaakt voor 'nep Directioner'... Ik werd het zat en heb die groep even laten weten dat ik meer weet dan hun allemaal bij elkaar en nu komen ze dus elke dag met een nieuw en meestal verzonnen verhaal om te bewijzen dat ze meer weten...
Da's natuurlijk niet leuk, want de hele klas tegen jou is nooit leuk, maar ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet echt bij waarom je alles over je idool moet weten om een fan te kunnen zijn. x)
Anyway, OT; ik vind het een beetje misselijkmakend dat vijf jongens die gewoon graag muziek maken nu te maken krijgen met dit soort zieke onzin omdat er nou eenmaal veel aandacht op ze gefocust is. Bijna niemand van de fans kent ze echt, maar een deel wil hen blijkbaar wel dood, terwijl ze volgens mij niets fout gedaan hebben. Ziek, gewoon. (no_chears)
[ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 19:28 ]
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.