• Vorig jaar is in Uganda een wetsvoorstel gedaan om alle homoseksuele mensen de doodstraf te geven. Dit voorstel is uiteindelijk door de afkeur van Westerse landen niet doorgegaan. Zelf ben ik in Uganda geweest en homoseksualiteit was daar ook geen punt voor een gesprek, de bestond gewoon niet. Ze geloven dat homo's en lesbiennes daar bezeten zijn. Daarbij zouden zij ook de oorzaak zijn van het HIV/Aids probleem.
    Nu is er opnieuw een wetsvoorstel gedaan voor de levenslange straf/doodstraf en de president overweegt om dit te ondertekenen daarom vraag ik jullie om de petitie hiertegen te tekenen. Alleen omdat ook in Afrikaanse landen je geaccepteerd moet kunnen worden of het echt nut heeft is natuurlijk een tweede maar aandacht vraagt deze kwestie wel. Niet alleen hier of in Uganda maar mensen van over de hele wereld ondertekenen hem

    De petitie heet STOP UGANDA'S KILL THE GAYS BILL

    - Deze actie is georganiseerd door Ugandezen zelf.-

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 15:17 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Done, de vorige had ik ook getekend. Stel mongolen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Signed. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo kunnen denken. Dan zie ik hen nog liever de kogel krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Signed. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo kunnen denken. Dan zie ik hen nog liever de kogel krijgen.


    Daar ben ik het mee eens maar ja, je kan moeilijk een half land ombrengen. Dit soort petities bereiken het Westen waardoor de kans groter wordt dat het voorstel opnieuw niet doorgaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Getekend. Hoe gek zijn die mensen?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nadal schreef:
    (...)

    Daar ben ik het mee eens maar ja, je kan moeilijk een half land ombrengen. Dit soort petities bereiken het Westen waardoor de kans groter wordt dat het voorstel opnieuw niet doorgaat.

    Het was bij wijze van spreken, Demi ^^

    Fingers crossed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Getekend.


    i put the fun in funeral

    Gancanagh schreef:
    Signed. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo kunnen denken. Dan zie ik hen nog liever de kogel krijgen.


    Vatican Cameos

    Signed.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Getekend, dat wetsvoorstel is echt belachelijk.


    Take risks and conquer your fears.

    Soms ben ik zo blij dat ik in Nederland woon. Getekend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb ook getekend. Wat een idioten!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Signed.
    Ik snap niet eens dat ze zo'n wet kunnen voorstellen. oO


    Take me to wonderland