• Haai,
    ik zou graag de spotlight een beetje vol willen spammen met één bepaald item. Is het mogelijk om 2x hetzelde ding erin te zetten..?

    Alvast bedankt!

    -xx


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Kan vast wel, maar ik denk niet dat mensen dat leuk gaan vinden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat kan wel, maar het is erg zonde, vind je niet?


    Pretty is just a pretty word.

    't Is mogelijk ja, denk alleen niet dat je de andere mensen die een creatie in de spotlight hebben gezet er erg blij mee maakt x'D.


    i put the fun in funeral

    Dat kan wel, maar volgens mij is het best nutteloos.


    Ex astris, sciencia

    En ik gok dat als je de spotlight vol spamt, jou dingen eruit worden gehaald en je het voor niks hebt betaald :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    En ik gok dat als je de spotlight vol spamt, jou dingen eruit worden gehaald en je het voor niks hebt betaald :Y)


    Als zij haar geld wil verprutsen aan zoveel keer iets in de spotlight te zetten, dan moet zij dat weten. Als het er echt uit zou worden gehaald is dat best dom.
    Al zal ik wel snappen dat anderen het niet leuk gaan vinden, maarja. Pech hebben dan :"D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:12 ]


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Als zij haar geld wil verprutse aan zoveel keer iets in de spotlight te zetten, dan moet zij dat weten. Als het er echt uit zou worden gehaald is dat best dom.

    Dom omdat het eruit word gehaald of dom omdat ze het onder spamt?
    Want ik vind het niet dom als ze het eruit halen. Het is nogal oneerlijk en de spotlight is bedoeld om dingen te laten zien van meerdere mensen. Niet 1 persoon die hem vol spamt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dom omdat het eruit word gehaald of dom omdat ze het onder spamt?
    Want ik vind het niet dom als ze het eruit halen. Het is nogal oneerlijk en de spotlight is bedoeld om dingen te laten zien van meerdere mensen. Niet 1 persoon die hem vol spamt.

    Klopt, maar als ze er gewoon voor betaalt, lijkt het me niet kunnen dat ze er zo hoppaa word uit gegooid lijkt me?
    Gewoon proberen :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Tuurlijk wordt het er niet uitgehaald. Mensen betalen voor de spotlight en als zij twee keer hetzelfde verhaal daarin willen zetten, is dat hun eigen keus.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dom omdat het eruit word gehaald of dom omdat ze het onder spamt?
    Want ik vind het niet dom als ze het eruit halen. Het is nogal oneerlijk en de spotlight is bedoeld om dingen te laten zien van meerdere mensen. Niet 1 persoon die hem vol spamt.


    Dom omdat het er wordt uitgehaald. Oneerlijk of niet, ze betaalt er wel voor.


    Pretty is just a pretty word.

    Torrique schreef:
    Tuurlijk wordt het er niet uitgehaald. Mensen betalen voor de spotlight en als zij twee keer hetzelfde verhaal daarin willen zetten, is dat hun eigen keus.


    Chaos is a ladder.