• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Mensen die vallen door de sneeuw zijn echt te grappig :'D Haha. Kom op, fiets gewoon op een normaal tempo door, concentreer je en je zal niet vallen. Vijf jaar ervaring spreekt :x.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Mensen die vallen door de sneeuw zijn echt te grappig :'D Haha. Kom op, fiets gewoon op een normaal tempo door, concentreer je en je zal niet vallen. Vijf jaar ervaring spreekt :x.

    Ik ben een keer uitgelachen omdat ik was uitgegleden door het ijs/ijzel op straat ):
    Weet je hoe pijn het deed, zitten deed een hele tijd gewoon pijn

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik ben een keer uitgelachen omdat ik was uitgegleden door het ijs/ijzel op straat ):
    Weet je hoe pijn het deed, zitten deed een hele tijd gewoon pijn

    Ahwiess D: Ik ben twee dagen geleden ook op het ijs gevallen. :'D


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    Mensen die vallen door de sneeuw zijn echt te grappig :'D Haha. Kom op, fiets gewoon op een normaal tempo door, concentreer je en je zal niet vallen. Vijf jaar ervaring spreekt :x.

    Nou geloof me, ik heb vier jaar elke dag 20 km heen en terug gefietst voor school en geloof me, ik ben toch een aantal keer op m'n bek gepleurd, niet normaal. Altijd met dezelfde persoon ook, hahaha. Eerste keer was in de eerste klas, toen viel m'n vriendin in de berm en is ze zelfs naar het ziekenhuis gegaan. Tweede keer was in de tweede, toen gingen we met z'n drieën fietsen. Ik en mijn vriendin vielen, de jongen die tussen ons in fietste, bleef recht en keek echt heel verbaast dat wij gevallen waren, ik lande met me kop op een autoweg, hahaha. Zo erg. En dan nog een paar keer in de derde, niets bijzonders en in de vierde ben ik keihard in een bocht uitgegleden, een klasgenoot viel daarna van me ook nog en die vriendin dus, hahaha. Die deed echt vreselijk zeer. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    GUYS, MIJN BEUGEL IS ERUIT. F{EOIHFOUBYEJFOPWIQSO. SO HAPPY.

    AAAAIGHT LEKKERRR! *O*


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    AAAAIGHT LEKKERRR! *O*

    JAAAAAAA IKR. EINDELIJK NA ZOLANG. *O*
    Oh girlies, heb echt zo'n goede serie gevonden hè, it's called "Once Upon A Time" en ik ben in twee dagen al bij episode 17 and I'm fucking addicted, egfoi2beifg


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    JAAAAAAA IKR. EINDELIJK NA ZOLANG. *O*
    Oh girlies, heb echt zo'n goede serie gevonden hè, it's called "Once Upon A Time" en ik ben in twee dagen al bij episode 17 and I'm fucking addicted, egfoi2beifg

    Oehh waar gaat die over dan? (:


    ars moriendi

    Aislinn schreef:
    JAAAAAAA IKR. EINDELIJK NA ZOLANG. *O*
    Oh girlies, heb echt zo'n goede serie gevonden hè, it's called "Once Upon A Time" en ik ben in twee dagen al bij episode 17 and I'm fucking addicted, egfoi2beifg

    Daar heb ik over gehoord. Das toch met allemaal sprookjes die in elkaar overlopen? Of zit ik er dan compleet naast? Hoe dan ook, ik ben meer van de vampieren.


    Chaos is a ladder.

    Het gaat inderdaad over alle sprookjes, maar de boze heks uit Sneeuwwitje heeft ervoor gezorgd dat al die figuren in de normale wereld terecht gekomen zijn, zonder dat ze weten wie ze zijn door een curse - alleen de boze heks dus, omdat haar plan in de sprookjeswereld mislukt was. Dan komt één of andere vrouw in die stad die dankzij haar zoontje die ze ter adoptie gebracht is en hij vertelt dat hij geadopteerd is door 'de boze heks' die in dat dorp de burgemeester is. Niemand kan de stad verlaten, omdat er dan vreselijke dingen zullen gebeuren. Het jongetje, Henry, die heeft een sprookjesboek gekregen en laat dit aan zijn biologische moeder zien. Hij zegt dat zij de dochter van Sneeuwwitje en prince Charming is en zij degene is die de curse kan opheffen. Echt guys, mijn uitleg sucked, maar het is zo amazing. iwehfodiuhfieo eofhi


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben LUI. Mijn huisgenoot zit in de woonkamer te skypen en gamen op de tv en ik lig me hier op mijn slaapkamertje te vervelen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik ben LUI. Mijn huisgenoot zit in de woonkamer te skypen en gamen op de tv en ik lig me hier op mijn slaapkamertje te vervelen.

    Ik lig me altijd op mijn slaapkamer te vervelen. En ik vind dat heerlijk. Gewoon ontzettend lui op me bed liggen, lol. (krul)
    Koningin van de luiheid hier.


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ik lig me altijd op mijn slaapkamer te vervelen. En ik vind dat heerlijk. Gewoon ontzettend lui op me bed liggen, lol. (krul)
    Koningin van de luiheid hier.

    Laptop op schoot. I know the feeling.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 21:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga morgen me lievelingsfilm kijken en heel veel schrijven. En als ik tijd over heb, misschien dat ik dan aan mijn huiswerk ga, lol.


    Chaos is a ladder.

    Hmm ik vind het meestal heel gezellig om met mijn huisgenootje te chillen maar hij skyped de laatste tijd nogal veel met zijn crush, haha. x) Ik ga morgen lekker douchen, huiswerk maken en dan weer terug naar Brabant. ): Buhh ik wil hier blijven!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Hmm ik vind het meestal heel gezellig om met mijn huisgenootje te chillen maar hij skyped de laatste tijd nogal veel met zijn crush, haha. x) Ik ga morgen lekker douchen, huiswerk maken en dan weer terug naar Brabant. ): Buhh ik wil hier blijven!

    REMEMBER CLAIROS; WIJ ZIJN DE BAZEN VAN BRABANT. ): ): (cop)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.