Lyon schreef:
Omg, ik heb vandaag The Hunger Games gezien, zo ongelooflijk boeiend vond ik hem ook weer niet
Oh eindelijk een gelijke! Uit pure verveling heb ik hem na een half uur uitgezet toen ik in het vliegtuig zat :'D Maar het schijnt verboden te zijn om zoiets over die film te zeggen.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Oh eindelijk een gelijke! Uit pure verveling heb ik hem na een half uur uitgezet toen ik in het vliegtuig zat :'D Maar het schijnt verboden te zijn om zoiets over die film te zeggen.
Ja, echt, omygod. Can't believe you guys. That movie wjfioqubg, the emotions weiorgi3wogb. Omygod, srs. Ik ben dan ook wel groot fan hoor. Fucking love Josh Hutcherson, sdfghjkl; HAHA.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Hee girls, sorry dat ik ons groepje zo versloer de laatste tijd maar school en stage is echt heel druk. Allemaal examens spreken, lezen, luisteren, schrijven en weet ik veel in alle talen. Voor NL heb ik er dan al 2 gehad, maar moet vrijdag spreken Engels doen. En nu is gisteravond ook nog een kennis van ons overleden. Dus ik ben een beetje sad en zit niet helemaal lekker in mijn vel. Ben er misschien vanavond nog wel even maar weet niet zeker.
Aangezien vandaag Sinterklaas is en ik nu al uit ben, heb ik voor mezelf een heerlijke Danio kwark gehaald, smaak stracciatella.
Ik mag mezelf op een feestdag wel verwennen, toch?
Heb ook nog een kaas croissantje gehaald en een bolletje met roomkaas.
Apocalyptic schreef:
Hele dag gemonteerd en nu nog de hele avond en een deel van de nacht verder aan een introsequence. FML. Noujaa, morgen komt Ralfie weer.
Mijn pa is zo dom. We vierden net pakjesavond en zoals jullie weten heb ik een broertje en zusje die er nog in geloven. Opende mijn pa een cadeautje met sokken zegt die keihard, no joke this: "Precies mijn maat, heeft mama goed uitgezocht!!!!" Echt mijn ma en ik kwamen niet meer bij en het duurde ook even voordat mijn vader het doorhad en dan snel er nog overheen: "SINTERKLAAS NATUURLIJK." HAHAHA, SUKKEL.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Aislinn schreef:
Mijn pa is zo dom. We vierden net pakjesavond en zoals jullie weten heb ik een broertje en zusje die er nog in geloven. Opende mijn pa een cadeautje met sokken zegt die keihard, no joke this: "Precies mijn maat, heeft mama goed uitgezocht!!!!" Echt mijn ma en ik kwamen niet meer bij en het duurde ook even voordat mijn vader het doorhad en dan snel er nog overheen: "SINTERKLAAS NATUURLIJK." HAHAHA, SUKKEL.