• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    (eventueel): innerlijk
    en verleden:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 18:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Roza Garcia (Rose)
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:


    Ze heeft bruin haar en bruine ogen.
    innerlijk: ze vindt het geweldig om mensen te helpen en doet steeds haar best om vriendelijk en lief te zijn.
    verleden: Zelf heeft ze vroeger ook geen al te fijne jeugd gehad. Ze had een vreselijke vader, die haar en haar moeder sloeg. Toen haar moeder stierf, geraakte Rose verslaafd aan drugs. Later werd ze door medewerksters, zoals ze zelf nu is, geholpen van de drugs af te kicken en opnieuw op het goede pad te komen.
    Extra: Ze is begeleider op het kamp en heeft een relatie met Mark

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 18:32 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Omgggg, dot klinkt leuk!!
    Kan ik ehmmm een meisje reserveren?? Dan krijg je morgen alle info :3


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Heb je nog begeleiders nodig?


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Naam: Jelina Acery Farelley
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:
    (eventueel): innerlijk
    en verleden:
    Extra:


    DE REST KOMT VANAVOND


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GreyTardis schreef:
    Heb je nog begeleiders nodig?

    dat mag altijd.
    ik heb nog een iemand die vanavond een begeleider gaat maken, maar het mogen er zeker meer dat twee zijn ;)
    Als je wilt, maak dan maar zeker eentje aan :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aimeka schreef:
    Omgggg, dot klinkt leuk!!
    Kan ik ehmmm een meisje reserveren?? Dan krijg je morgen alle info :3

    en staat erbij ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dank je wel! Ik ben net klaar met haar beschrijving xD

    Naam: Selena Sophia Delia McHasson
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    (ze heeft blauwe ogen, zeeblauw, maar dat is niet zo goed te zien op de foto ;p)
    Innerlijk: Selena is een rustig meisje wat snel verlegen is. Hoewel ze goed haar mening kan verdedigen, is ze tamelijk lief. Ze heeft zo haar botte, kattige antwoorden, ook wel eens een blonde opmerking, maar dan zegt ze; tjah, ik ben blond, ik mag dat. Ze heeft moeite om hier in het kamp te zitten, maar ze maakt er wel het beste van.
    Verleden: Haar verleden is een grote wond in haar hart. Ze is nooit echt geliefd geweest naar haar denken. Ze was een rijk meisje, rijke ouders die bijna nooit thuis was. Ze kreeg een beetje liefde van haar oppas, maar die is al snel gestorven. Vanaf dat moment stond ze er echt helemaal alleen voor. Ze heeft uit eenzaamheid een soort vriend ontmoet, die haar 'goede' dingen beloofde. En zo raakte al op jonge leeftijd verwikkelt in de gevaren van drugs en alcohol. Ze is voor een deel in het kamp om af te kicken, maar ook omdat ze van de jeugdrechter hierheen moest. Selena is nu verstandig genoeg om van de drugs af te blijven, maar een glaasje wijn gaat er zonder morren in.
    Extra: Ze heeft een borstvergroting ondergaan omdat ze erg ontevreden was met haar cup B borsten. Ze zijn nu D en dat laat ze maar al te graag zien. Jongens hangen vaak aan haar lip, maar dat komt omdat ze een grote flirt is, ondanks haar verlegenheid. Maar wat de echte reden achter de verandering zit, dat weet niemand, en dat laat ze echt niet zomaar los. Daarvoor is ze veel te bang dat mensen haar laten vallen.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 18:01 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Huaso schreef:
    (...)
    dat mag altijd.
    ik heb nog een iemand die vanavond een begeleider gaat maken, maar het mogen er zeker meer dat twee zijn ;)
    Als je wilt, maak dan maar zeker eentje aan :)


    Okee, dan zet ik straks wel een begeleider erop :D


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Naam: Robert 'Reb' Collins
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Reb heeft bruin haar dat een beetje op een kuif staat en blauw-groene ogen. Zijn felle ogen is meestal het meeste wat mensen zien en om niet teveel op te vallen draagt hij dus altijd een zonnebril.
    innerlijk: Hij valt niet graag op en houdt iedereen zoveel mogelijk op afstand. Hij is mysterieus en heeft nog nooit, zelfs niet aan de politie of de aan hem toegewezen psychiater, zijn volledige verhaal verteld.
    Reb is dus heel gesloten, maar daarom niet echt verleden. Hij houdt mensen gewoon op afstand, uit angst om gekwetst te worden.
    verleden: RPG
    Extra: Hij heeft enkele tattoo's. De meeste gewoon zonder echt een betekenis, maar eentje (op zijn onderarm) is toch een speciale die verwijst naar zijn verleden. 'Life isn't about waiting for the storm to pass...it's learning to dance in the rain.'


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Naam: Daniël (Dan) Clark
    Leeftijd: 33
    Uiterlijk: Stekelig donkerblond haar en groen-blauwe ogen. Hij draagt het liefst zwarte, onopvallende kleren.
    Innerlijk: Hij is heel koel, maar dat wil niet zeggen dat hij geen emoties heeft. Hij is nog altijd verdrietig om de dood van zijn vriendin.
    Verleden: Dan had op zich geen slechte jeugd, maar toen hij ging studeren raakt hij aan de drank. Hij dronk elke avond veel te veel, en was standaard dronken. Zijn studie maakte hij niet af en zijn geld ging op aan de drank. Op 24-jarige leeftijd kreeg hij een auto-ongeluk doordat hij reed onder invloed. Hierbij kwam zijn vriendin om. Hij kwam in een depressie, maar stopte ook met drinken. Na een paar jaar ging het weer goed en heeft Dan zijn studie afgemaakt. Nu is hij op zoek naar een baan en hij heeft deze kans aangegrepen om jongeren te laten zien dat het leven niet alleen draait om drank en dat soort dingen.
    Extra: Hij is een begeleider op het kamp. In zijn studententijd leerde hij met een pistool omgaan.



    Zo, ik hoop dat je hier iets mee kan ;)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 15:54 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    perect! want Rose is eerder het lieve typetje, maar naar het lieve typetje luisteren zulke probleemjongeren toch niet xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    perect! want Rose is eerder het lieve typetje, maar naar het lieve typetje luisteren zulke probleemjongeren toch niet xD


    Haha, misschien de jongens wel ;)


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    hahaha, misschien wel ja xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mag ik meedoen? (flower)


    someone out there feels better because you exist

    natuurlijk!
    Iedereen mag erbij ;)

    als het mogelijk is zou het wel het makkelijkst zijn als je een jongen aanmaakt, maar aangezien ik weet dat sommigen het moeilijk vinden uit het standpunt van een jongen te schrijven, ga ik je niet verplichten :)


    “To live will be an awfully big adventure.”