• Ik heb net via Teleticketservice.com (denk ik?) een kaart gekocht voor het One Direction concert op 1 mei in het sportpaleis. (Voor diegene die het nu al niet meer interessant vinden, wacht nog even, daar gaat het niet over)
    Ik heb een reservatie-bevestigingsmail gehad met de plaats waar ik zit en nog wat informatie . Maar nu weet ik niet wat ik nog zou moeten doen, vooral qua betaling. Naar de bank gaan, wachten op een mail, ...

    (Er staat als betalingsoptie mastercard , e-ticket)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik dacht dat het uitverkocht was?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desmond schreef:
    Ik dacht dat het uitverkocht was?


    Nee, van de mensen die niet betaald hebben zijn de tickets vrijgekomen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Je moet dus betalen met een mastercard, voor een e-ticket.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    Je moet dus betalen met een mastercard, voor een e-ticket.


    Ja dat weet ik ook wel. Ik wil gewoon weten of ik nu naar de bank moet voor een overschrijving ofzo


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    LittleThing schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik ook wel. Ik wil gewoon weten of ik nu naar de bank moet voor een overschrijving ofzo


    Een mastercard is een creditcard. Je moet dus met een creditcard betalen. Je moet een creditcard hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jij hebt geen kaarten besteld, maar je hebt jezelf op de wachtlijst gezet. Anders heb je net zoals ik net, al betaald tijdens het bestelproces, en dat kon met creditcard of ideal.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    LittleThing schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik ook wel. Ik wil gewoon weten of ik nu naar de bank moet voor een overschrijving ofzo


    Als 't goed is niet .. Gewoon via internet ..


    To infinity and beyond •

    Als je het via creditcard gedaan hebt, mastercard dus, wordt dat automatisch overgeschreven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Depay schreef:
    Jij hebt geen kaarten besteld, maar je hebt jezelf op de wachtlijst gezet. Anders heb je net zoals ik net, al betaald tijdens het bestelproces, en dat kon met creditcard of ideal.


    Nope dat heb ik niet. Ik weet zelfs waar ik zit. Blok 141, rij 29, plaats 7. Volgens mij weet je dat niet bij de wachtlijst


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Aislinn schreef:
    Als je het via creditcard gedaan hebt, mastercard dus, wordt dat automatisch overgeschreven.


    Okay, bedankt. Dus als ik over een paar dagen naar de bank ga, staat dat op zo'n briefje ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Dan had je al moeten betalen tijdens het bestelproces, via mastercard of Ideal, en volgens mij gaat dat allebei gewoon via internet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    LittleThing schreef:
    (...)

    Okay, bedankt. Dus als ik over een paar dagen naar de bank ga, staat dat op zo'n briefje ?


    Heb je uberhaupt een mastercard?

    Fili schreef:
    (...)

    Heb je uberhaupt een mastercard?


    Als je zo'n kaart bedoelt waar in het groot 'mastercard' opstaat, ja.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    LittleThing schreef:
    (...)

    Okay, bedankt. Dus als ik over een paar dagen naar de bank ga, staat dat op zo'n briefje ?

    Ik heb nooit naar de bank gehoeven? Ik heb gewoon die codes en alles overgetypt via teleticketservice en daarna was het geregeld.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:43 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    LittleThing schreef:
    (...)

    Als je zo'n kaart bedoelt waar in het groot 'mastercard' opstaat, ja.


    Als jij een creditcard hebt, dan weet je ook hoe dat ding werkt, en dat je niet over een paar dagen naar een bank moet.. maar okay