• Hi guys, ik moet volgende week voor een muziek SE een lied zingen & een muziekstuk doen. Alleen ik heb dus alles behalve een mooie stem dus zingen is echt een ramp voor mij, maar ik moet toch. Weten jullie een liedje dat makkelijk, laag en leuk is?
    Loves x


    To be soft is to be powerful

    Kun je laag zingen? Dan raad ik je Seaside van The Kooks aan, dat is maar een kort liedje van 1:40 en erg makkelijk, maar leuk. Je kunt het natuurlijk ook octaveren als het te laag voor je is.


    everything, in time

    Noyade schreef:
    Kun je laag zingen? Dan raad ik je Seaside van The Kooks aan, dat is maar een kort liedje van 1:40 en erg makkelijk, maar leuk. Je kunt het natuurlijk ook octaveren als het te laag voor je is.

    Kende dat liedje helemaal niet, maar hij is wel leuk! Alleen te laag haha. En als ik 'm hoger zing klinkt 'ie weer niet mooi. I'm impossible. :$


    To be soft is to be powerful

    I'm Yours, Jason Mraz? Dat liedje is niet heel lastig. En Selena Gomez - Love You Like A Love Song ook niet echt, als je de laatste hoge noot weglaat.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    if god was one of us, joan osborne ?

    wat is laag voor jou en wat is hoog?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Difficult schreef:
    (...)
    Kende dat liedje helemaal niet, maar hij is wel leuk! Alleen te laag haha. En als ik 'm hoger zing klinkt 'ie weer niet mooi. I'm impossible. :$


    Dan heb je er weer een mooi liedje bij!*O*
    Probeer anders iets van Boyce Avenue, zij coveren liedjes die ik niet haal met mijn stem, maar na hun covers wel. Zoals Hate That I Love You, Dare To Believe of What Hurts The Most. (:


    everything, in time

    Torrique schreef:
    I'm Yours, Jason Mraz? Dat liedje is niet heel lastig. En Selena Gomez - Love You Like A Love Song ook niet echt, als je de laatste hoge noot weglaat.

    ohja, I'm yours is wel leuk! Ik zit nu aan Who says van Selena te denken, is die makkelijk?


    To be soft is to be powerful

    Noyade schreef:
    (...)

    Dan heb je er weer een mooi liedje bij!*O*
    Probeer anders iets van Boyce Avenue, zij coveren liedjes die ik niet haal met mijn stem, maar na hun covers wel. Zoals Hate That I Love You, Dare To Believe of What Hurts The Most. (:

    haha yeeey. Hij komt op mn playlist (:
    Ohja, dat is ook een goede! Ik ga even kijken voor een leuk lied dat ze coveren dan, thankss


    To be soft is to be powerful

    Dan wil ik je ook nog 'Sway' en 'She Moves In Her Own Way' van The Kooks aanraden, puur voor in je playlist. Vooral Sway is leuk!:9~


    everything, in time

    Mss dat je dit wat vindt?? Want dit hoeft niet al te "netjes" gezongen te worden I guess en is ook niet zo hoog^^ KLIK Dance Without You ~ Skylar Grey ^^ ff t eerste waar ik aan dacht ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Noyade schreef:
    Dan wil ik je ook nog 'Sway' en 'She Moves In Her Own Way' van The Kooks aanraden, puur voor in je playlist. Vooral Sway is leuk!:9~

    Die zijn ook leuk! Vooral Sway inderdaad haha (:


    To be soft is to be powerful

    dance4ever schreef:
    Mss dat je dit wat vindt?? Want dit hoeft niet al te "netjes" gezongen te worden I guess en is ook niet zo hoog^^ KLIK Dance Without You ~ Skylar Grey ^^ ff t eerste waar ik aan dacht ^^

    Niet echt mijn smaak, maar toch bedankt c:


    To be soft is to be powerful

    Ik heb I won't give up van Jason Mraz gezongen.. Had een 7,5 ben ik wel blij mee (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Misschien iets van Robbie Williams? Dat is ook niet zo hoog en best makkelijk te zingen, als je er de stem voor hebt (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Difficult schreef:
    (...)
    Niet echt mijn smaak, maar toch bedankt c:
    ]
    You're welcome, maar tja ik weet je muzieksmaak niet hea dus ik deed gwn random wat er in me opkwam, en ik weet ikzelf heb een beetje een vage muzieksmaak :3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."