• Do you know how it feels to be afraid?
    Lying there frozen with my eyes wide open
    And do you know how it feels to find a trace
    Of words unspoken with my eyes wide open?




    Don't be afraid of the dark
    Don't be afraid of the dark
    I'll be there to hold you
    Don't be afraid of the dark
    It might be scary
    Til your eyes adjust
    Don't fear the shadows
    Me you can trust




    Begins on: 12-12-12
    Love and drama story
    Unknowing persons
    Written in Dutch
    Spoken in Dutch
    Comments & kudo's help always
    Take a abo I don't let you know when I activate a new chapter

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 7:30 ]

    Ik zou 'm misschien wel lezen, als het gewoon een volledig in het Nederlands geschreven verhaal was. Het is trouwens "Spoken in English" en niet "Spoke in English".


    The odds are néver in our favor.

    Oh sorry zie het nu pas,
    Tja smaken verschillen ik heb het liever Engels/Nederlands omdat ze in Engeland zitten dus het anders voor mij niet logisch is. Ik denk er nog overna, want snap ook wel dat het voor sommige lastig lezen is :)

    ](google vertalen pakte spoken niet ik dacht eerst al dat het zo hoorde haha )

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 15:22 ]

    Even een vraagje: spreek jezelf vloeiend Engels of gebruik je google translate? Want ik lees het alleen als jijzelf het Engels voldoende beheerst om de personages in Engels te laten communiceren.


    Chasing goals.

    Tja ik gebruik google vertalen niet op die manier zeg maar. Ik kan wel gewoon engels schrijven maar als ik het niet 100% zeker weet gebruik ik google vertalen, niet de slimste optie. Maar als ik een woord niet weet wel de makkelijkste
    _______

    EDIT: ik heb er toch voor gekozen om het helemaal in het nederlands te schrijven. Alleen de prologue blijft engels (:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 7:29 ]

    Het eerste hoofdstuk; 001 The nightmare

    Is inmiddels geactiveerd, het hoofdstuk stond al klaar, maar kon jammer genoeg niet geactiveerd worden op 12-12-12. Door een samenloop van omstandigheden. Voor alsnog, veel leesplezier (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:52 ]

    Het 2e hoofstuk staat online 002 The day life

    Nogmaals excuses dat ik niet op 12-12-12 het 1e hoofdstuk heb geplaatst. Maar door samenloop in omstandigheden kon dit niet.
    Jammer genoeg heb ik volgende week een drukke week. Want maandag heb ik kerstgala en vanaf woensdag heb ik alweer toetsten. Dus ik heb weinig tot geen tijd om te posten. Ik ga het wel proberen (:
    Ik post zoals je gemerkt hebt om de dag.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:52 ]