• Toedels! x'D
    Vandaag is er om half 4 een MSN meeting! Dan zitten we met z'n allen in 1 of meerdere gesprekken en nemen we afscheid van de geliefde Siham, Ivy en Eef! Siham & Ivy worden als Rutger terug komt geband omdat ze kennerlijk een beetje stout geweest zijn x'D En mogen dan niet meer op Quizlet. Euhm en toen werd Eef beetje boos en heeft zichzelf verwijdert, dus die komt ook niet meer op Quizlet! Dus omdat wij zoveel van die mensjes houden hebben we vandaag 14 oktober 2008, een MSN Meeting om half 4! Ben erbij! :P

    Zet wel je QUIZLET NAAM in je MSN NAAM en ook MSN MEETING! Anders weten we niet wie erbij hoort x'D

    Mijn msn om toe tevoegen:
    axkaulitz@hotmail.com

    Siham haar msn om toetevoegen:
    sisinobubbles_01@hotmail.com

    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    medeplichtig? Laat me niet lachen! Het si Quizlet hoor en geen CSI of politie >.<

    Ik snap me niet waarom jij je ermee begint te bemoeien :'). Het gaat hier eigenlijk om een afscheidsmeeting en niet of moderators hun werk zogenaamd niet goed doen. Er gebeurd heel wat meer dan alleen het forum bijhouden.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Moderators doen gewoon wat hen is opgedragen en zonder moderators zouden hier al veel meer mensen gestopt zijn met Quizlet. Ruilen van account is gewoon verboden en al helemaal met een moderator. Dat is inderdaad Evelien haar schuld maar jij bent in dit geval medeplichtig.



    telt het ook mee dat ik wel eens op mijn vriendin haar account zit(zij is geen mod)is dat dan ook erg

    (...)
    Ik snap me niet waarom jij je ermee begint te bemoeien :'). Het gaat hier eigenlijk om een afscheidsmeeting en niet of moderators hun werk zogenaamd niet goed doen. Er gebeurd heel wat meer dan alleen het forum bijhouden.

    Daar gaan we weer,weer dat verhaal wat ze wel en niet doen en nee ik bemoei me der inderdaad mee want even voor de domme onder ons en zo te zien zijn dat er heel wat dus: SIHAM IS 1 VAN MIJN BF'S DUS IK ERMEE BEMOEIEN GRAAG.

    >.<

    (...)


    telt het ook mee dat ik wel eens op mijn vriendin haar account zit(zijn is geen mod)is dat dan ook erg

    Het mag niet. Als je maar snapt dat het in dit geval over een moderatorsaccount gaat en de functie aan dat account is gegeven omdat het account in vertrouwen werd genomen en ze daar nu misbruik van heeft gemaakt.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Het mag niet. Als je maar snapt dat het in dit geval over een moderatorsaccount gaat en de functie aan dat account is gegeven omdat het account in vertrouwen werd genomen en ze daar nu misbruik van heeft gemaakt.



    Oke ik snap het :Y)

    (...)
    Ik snap me niet waarom jij je ermee begint te bemoeien :'). Het gaat hier eigenlijk om een afscheidsmeeting en niet of moderators hun werk zogenaamd niet goed doen. Er gebeurd heel wat meer dan alleen het forum bijhouden.

    Goed ik hou der wel over op ovder de MOD'S. Mensen weten ondertussen al dat ik niet van ze hou dus tja. Sterker nog I HAAT ZE,Behlave Damian en nog en paar want die doen tenminste wat normaals maarja.
    Ik hou der wel over op :')

    Ik ga. Ik stop met dit, want ik zie dat er toch alleen maar ruzie van komt en mensen nog steeds niet snappen dat het hier om een paar personen gaat en niet of die nou "bf's" heeft en die zich er ook mee moeten gaan bemoeien.


    I recycle my thoughts.

    (...)


    Oke ik snap het :Y)

    Mooi zo : D


    I recycle my thoughts.

    Laten we het gezellgi houden oké?! Want kijk de mod's mogen ook op die meeting komen zeg maar, alleen als we maar geen ruzie gana maken x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Wie komt er nu allemaal op de meeting x'D
    pas 3 personen hbbn me toegevoegt namelijk :P


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Daar gaan we weer,weer dat verhaal wat ze wel en niet doen en nee ik bemoei me der inderdaad mee want even voor de domme onder ons en zo te zien zijn dat er heel wat dus: SIHAM IS 1 VAN MIJN BF'S DUS IK ERMEE BEMOEIEN GRAAG.

    >.<


    Je hebt gelijk lieve schat!Je zegt zelf nog dat ze niet moeten gaan lullen van wij doen ons werk goed en blabla en wat doen ze? ja ze gaan lullen over hun functie.Maarja lieverd hou je gedeist,ik wil niet dat je straks ook van Q. wordt afgetrapt >.<


    Lalalalalalalala.

    Wie komt er nu allemaal op de meeting x'D
    pas 3 personen hbbn me toegevoegt namelijk :P


    Ik heb je al geloof ik :P

    (...)

    Je hebt gelijk lieve schat!Je zegt zelf nog dat ze niet moeten gaan lullen van wij doen ons werk goed en blabla en wat doen ze? ja ze gaan lullen over hun functie.Maarja lieverd hou je gedeist,ik wil niet dat je straks ook van Q. wordt afgetrapt >.<

    Ow dat word ik dnek ik niet hoor wnat dan zou dat wel heel snel zeijn hé? En als het zo zou gaan dan ben ik nog niet klar met ze maar ik word vast niet van Q. afgetrapt hoor want zo laf zijn ze toch niet?

    (...)
    Ow dat word ik dnek ik niet hoor wnat dan zou dat wel heel snel zeijn hé? En als het zo zou gaan dan ben ik nog niet klar met ze maar ik word vast niet van Q. afgetrapt hoor want zo laf zijn ze toch niet?


    nou geloof me lieverd,sommigen....


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Daar gaan we weer,weer dat verhaal wat ze wel en niet doen en nee ik bemoei me der inderdaad mee want even voor de domme onder ons en zo te zien zijn dat er heel wat dus: SIHAM IS 1 VAN MIJN BF'S DUS IK ERMEE BEMOEIEN GRAAG.

    >.<


    That's the spirit! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...