• [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 14:29 ]

    Wat moet ik nu doen???

    Ach wat schattig. ;3 Geniet er maar van.
    Wat je moet doen? Het hem vertellen zal zeker geen optie zijn? xd

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 22:17 ]


    You are beautiful, you are love.

    Sinds wanneer is het een probleem als er 3 jaar tussen zit. :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Sinds wanneer is het een probleem als er 3 jaar tussen zit. :W
    Vindt je dat dan niet enorm veel? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)Vindt je dat dan niet enorm veel? :W

    Neeee, helemaal niet. Dat word ook niet duidelijk uit mijn reactie. Ik heb ook echt geen vriendin die 2 jaar ouder is dan ik. Het is echt een heeeel groot verschil en omg, geen idee hoe ik het vol hou :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lolol, naast dat ik het ook geen groot leeftijdsverschil vind voor een relatie kan het zijn dat hij op bepaalde gebieden wat verder ontwikkeld/ervaren is dan haar, maar dat hoeft niet per se voor problemen te zorgen. ^^

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 22:32 ]


    You are beautiful, you are love.

    Oromis schreef:
    (...)
    Neeee, helemaal niet. Dat word ook niet duidelijk uit mijn reactie. Ik heb ook echt geen vriendin die 2 jaar ouder is dan ik. Het is echt een heeeel groot verschil en omg, geen idee hoe ik het vol hou :x
    Wel twee jaar?! Omg, ik zou het uitmaken, straks denken mensen nog dat Nikki pedo is. Echt waar, twee jaar?! Dat de maatschappij dat toe laat!
    Niks persoonlijks, Nikki


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Maar dat leeftijdsverschil heeft ook zijn voordelen. Wetenschappelijk gezien komen meisjes eerder in de puberteit dan de jongens en een jongen van zeventien zal qua volwassenheid en alles wat erbij hoort beter ingesteld zijn dan een jongen van veertien, tenzij hij qua karakter soms ongelooflijk kinderachtig kan zijn dat je kan irriteren.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 22:37 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Villique schreef:
    (...)Wel twee jaar?! Omg, ik zou het uitmaken, straks denken mensen nog dat Nikki pedo is. Echt waar, twee jaar?! Dat de maatschappij dat toe laat!
    Niks persoonlijks, Nikki

    JA! Omg o.o Wat heb ik gedaan? Wat dacht ik toen ik ja zei?
    T_T Ze loopt nu naakt te dansen en te schreeuwen dat ze pedofiel is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    JA! Omg o.o Wat heb ik gedaan? Wat dacht ik toen ik ja zei?
    T_T Ze loopt nu naakt te dansen en te schreeuwen dat ze pedofiel is.
    Mitchell, als ik jou was, ik zou me zo schuldig voelen! Ga naar de kerk en vraag God je van je zonden te lossen!
    En pas op, als ze je snoepjes aanbiedt, niet, maar echt NIET, aannemen!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)Mitchell, als ik jou was, ik zou me zo schuldig voelen! Ga naar de kerk en vraag God je van je zonden te lossen!
    En pas op, als ze je snoepjes aanbiedt, niet, maar echt NIET, aannemen!

    Ga ik morgen meteen doen!
    En en en, ik heb net een snoepje aangenomen... Wat nu? o.o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Villique schreef:
    (...)Mitchell, als ik jou was, ik zou me zo schuldig voelen! Ga naar de kerk en vraag God je van je zonden te lossen!
    En pas op, als ze je snoepjes aanbiedt, niet, maar echt NIET, aannemen!


    Oh maar ik heb hem al vergeven.

    Best Regards,

    God.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ga ik morgen meteen doen!
    En en en, ik heb net een snoepje aangenomen... Wat nu? o.o
    NEEEEE! NEEEEE! DIT KAN NIET WAAR ZIJN! SPUUG HET SNEL UIT VOOR HET TE LAAT IS!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)Mitchell, als ik jou was, ik zou me zo schuldig voelen! Ga naar de kerk en vraag God je van je zonden te lossen!
    En pas op, als ze je snoepjes aanbiedt, niet, maar echt NIET, aannemen!


    Jacco, jij bent gewoon vreemd. Snap dat nu dan: oudere jongens zijn véél interessanter dan 13-jarige kleuters die de hele dag zitten te gamen, zoals de meesten in mijn klas.

    Maar on-topic: ik zou er niet teveel van denken. De broer van mijn vriendin loopt me ook elke keer te duwen, schreeuwt ook elke keer onze namen enzo - dus ik zou niet teveel hoop krijgen. Ze zijn gewoon irritant. En als je wil weten wat je moet doen, óf je vertelt het hem en je krijgt wat samen, of hij vindt je helemaal niks, of het wordt totally awkward en een andere optie is het gewoon laten zinken en ik zou dat tweede doen als ik jou was.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 23:08 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Oh maar ik heb hem al vergeven.

    Best Regards,

    God.
    Pfieuw, gelukkig! Al een zorg minder!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf