• Vandaag heb ik waarschijnlijk het meest vreemde compliment ooit gekregen - voor mij dan.
    Er komt zo'n 'vriend' op me af - zo goed contact heb ik niet met hem maar oké-. We lopen dus samen de trappen op richting mijn lokaal en opeens uit het niets zegt hij: "Jij hebt een dikke Lotte?" Geen idee waar hij het overhad totdat hij het herhaal in de vorm van: "Jij hebt grote tieten. Maar wel mooi hoor, heel mooi."
    Uh, excuse me. Haha. Er worden wel vaker opmerkingen overgemaakt door jongens maar die zijn echt goede vrienden en bedoelen het vaak als een grap maar deze jongen had ik al twee maanden niet meer gesproken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Thafuck. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    'k Had dat ook een keer maar niet met tieten :'). Meestal houdt dat dan in, dat ze je óf in de gaten houden, of over je praten met andere jongens. Maar ach, sommigen zien 't als 'n compliment, anderen niet, 't is maar net hoe je 't interpreteert.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    'k Had dat ook een keer maar niet met tieten :'). Meestal houdt dat dan in, dat ze je óf in de gaten houden, of over je praten met andere jongens. Maar ach, sommigen zien 't als 'n compliment, anderen niet, 't is maar net hoe je 't interpreteert.


    Haha. Dat is algemeen bekend :'D Ik wist niet zo goed hoe ik er op moest reageren. Het was zo awkward omdat er ook nog vriendinnen bij liepen en gewoon zo random midden in een gesprek. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat is inderdaad wel vreemd. Maar wel aardig dat hij je een compliment geeft ondanks dat je niet meer zo goed contact met hem hebt.


    Physics is awesome

    HEAVYRAIN schreef:
    Thafuck. :'D


    +
    Ik zou dat niet als compliment zien


    26 - 02 - '16

    HEAVYRAIN schreef:
    Thafuck. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Leuk om te horen, vreemd om te zeggen. Heel vreemd :'D


    i put the fun in funeral

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Dat is algemeen bekend :'D Ik wist niet zo goed hoe ik er op moest reageren. Het was zo awkward omdat er ook nog vriendinnen bij liepen en gewoon zo random midden in een gesprek. Haha

    En ook nog eens op de trap, waar iedereen die langs loopt het kan horen :').


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    En ook nog eens op de trap, waar iedereen die langs loopt het kan horen :').


    Ja, de pauze was net over dus ik liep met hem naar boven. Hij is wel een vreemde hoor. Eerst was hij echt een goede vriend maar toen kreeg hij een vriendin die vreselijk jaloers was en hebben we lange tijd geen contact meer gehad. Nu gaat het tussen hen slechter dus komt hij weer naar ons toe. Ik weet nooit hoe ik dingen van hem moet interpreteren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omg, dat is mij dus ook al een paar keer gebeurd. S: Op Pinkpop een stel gasten (straalbezopen :') ), een keer een homo die dat zei en ook gewoon een keer een doodserieuze jongen. Oh, en het kleine broertje van een vriendin heeft het ook een keer gezegd: "Jij hebt echt grote borsten!" Op een verjaardag. Ja. :')

    Zo ongemakkelijk tho.


    ars moriendi

    HAHAHAHA. Loooool. No one would ever say that to me, zelfs mijn pa zijn tieten zijn groter, HAHAHA. No joke though.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    HAHAHAHA. Loooool. No one would ever say that to me, zelfs mijn pa zijn tieten zijn groter, HAHAHA. No joke though.


    Hier moest ik hard op door lachen. Goede humor heb je :')


    OT: Ik zou het toch wel als een compliment zien. Al klinkt het wel vreemd in een gesprek.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 21:15 ]


    Pretty is just a pretty word.

    HEAVYRAIN schreef:
    Thafuck. :'D


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ik denk dat het een half compliment is, want het betekent wel dat hij erop heeft gelet. Maar dat maakt het niet minder raar :/


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Aislinn schreef:
    HAHAHAHA. Loooool. No one would ever say that to me, zelfs mijn pa zijn tieten zijn groter, HAHAHA. No joke though.

    I LOVE YOU AMY X'D


    ars moriendi