• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik pak wat te eten, weer een salade. Gewoon kalmeren Hayden, wat je hebt gezien daar is een uitleg voor. Ik zoek naar een tafeltje en zie dan Nick zitten met iemand die best wel op hem lijkt. Ik laat bijna mijn bord met salade vallen maar dat kan ik nog net voorkomen. Ik loop dan met grote passen op Nick af. 'Kan ik jou zo even spreken?' Vraag ik dan aan hem. 'En hoi,' zeg ik geven de jongen naast hen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach even naar hem als ze weg zijn en loop naar hem toe. 'Sorry... dat ik je zo bezorgt gemaakt heb, ik zal proberen me niet meer zoveel te laten meeslepen.' zeg ik met een glimlachje en sla mijn armen om zijn hals.

    Jake
    Ik til met één hand de onderkant van het kleedje op en trek het voorzichtig over haar hoofd. Ik zoen haar terug zachtjes en laat een vinger bij haar binnendringen. Me inhoudend en rustig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn slaapkleedje gaat uit en dan voel ik zijn vinger in me waardoor ik kreunend en genietend mijn ogen sluit. Ik kus Jake weer en leg mijn hand zacht tegen zijn wang. Dus dit hoort bij mijn leven, dan zal ik dit leven ook zo leven. Ik kan het Jake toch niet aan doen om hem ineens te verlaten omdat ik niets meer weet?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik laat mijn lippen weer afglijden en kus zachtjes haar borsten. Ik sijpel zachtjes op haar tepels en voeg nog een 2de vinger eraan toe.
    Ik kijk naar boven om haar reactie te zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Is niets schat." glimlachte ik en sloeg mijn armen om haar middel. Ik drukte glimlachend een kus op haar lippen.
    "Hmm, zin in een weekendje Parijs? We kunnen vertrekken wanneer we willen..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik ga me nergens tegen verzetten, dit is wat ik wil, wat ik moet willen. Toch? Ja, want anders zou Jake het niet doen. Ik voel zijn lippen afglijden en mijn borsten kussen. Ik kreun weer en nu gaan die gewoon de ruimte in omdat zijn lippen niet meer tegen die van mij liggen. Dus dit gebeurt er wanneer Jake iets sexy vind aan me. Zoals zo'n doorschijnend slaap kleedje. Ik heb nog steeds mijn ogen gesloten en bijt onbewust op mijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Lijkt me leuk.' glimlach ik 'Maar wat met de kinderen dan?' vraag ik hem zachtjes en druk weer mijn lippen even op de zijne. Het is het eerste moment vandaag dat we echt alleen zijn zonder dat ik depri ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik pak wat te eten, weer een salade. Gewoon kalmeren Hayden, wat je hebt gezien daar is een uitleg voor. Ik zoek naar een tafeltje en zie dan Nick zitten met iemand die best wel op hem lijkt. Ik laat bijna mijn bord met salade vallen maar dat kan ik nog net voorkomen. Ik loop dan met grote passen op Nick af. 'Kan ik jou zo even spreken?' Vraag ik dan aan hem. 'En hoi,' zeg ik geven de jongen naast hen.


    Nick
    'Waarover?' vraag ik haar waarna Damon hoi terug zegt. Ze was sowieso zenuwachtig maar waarover? En waarom? Ten eerste kon ze nooit weten wat ik was.. Dus wat was er dan?


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik besluit mijn hoofd koel te houden en haar gewoon te laten genieten. Niets anders. Ik probeer alles zo goed mogelijk te doen en wrijf, terwijl ik haar vinger, over haar clitje. Ik kus weer haar hals en zet een kleine zuigzoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Die kunnen bij je grootouders terecht." glimlachte ik weer en drukte nog eens een kusje op haar lippen.
    "Zo zien ze hen ook eens langer dan een uurtje tussendoor."
    Ik streek een pluk haar achter haar oor en keek haar liefdevol aan.
    "Je mag kiezen. Of we veranderen je eerst en dan bezoeken we Parijs of omgekeerd... of als je niet meer wilt, ik ga je niet verplichten." zei ik voor de zekerheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Hij vraagt over wat. 'Over je motor helm,' houd ik het in het midden. Ik kan namelijk best met hem praten daarover aangezien ik zelf ook een motor heb. 'Onder vier ogen.' Dus niet met die jongen erbij. 'Snel, als het kan.' Mijn ogen schieten even langs de kantine.

    Leslie Day
    Ik ken dit gevoel helemaal niet, maar ik ben er zeer over te spreken. Het voelt namelijk geweldig. Ik kreun weer wat harder want er komen allemaal prikkels en ik voel een warm gevoel in mijn buik. Zijn lippen voel ik in mijn nek en ik lach zachtjes als hij zuigt want dat kietelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Ik denk dat ik Parijs eerst nog wil zien als mens.' zeg ik zachtjes en op dat moment knort mijn maag. 'Ik ga pizza bestellen.' en ik loop naar de telefoon en druk het nummer in. 'Welke wil jij?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'ik loop nu wel met je mee' andwoord ik, 'Hopelijk heb je honger broertje, want je mag het zelf allemaal opeten' zeg ik met een grijns waarna ik opstaan om de tafel heen loop en vervolgens de kantine uit, in de weet dat ze me wel achterna zou komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik voel haar natter en natter worden en weet dat het niet zo lang meer kan duren. Ik beweeg mijn vingers iets sneller en kus haar weer op haar lippen. Haar kreunen smorend. Ik glimlach tegen haar lippen aan.


    topic

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [BOOM]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.